Spring naar bijdragen

Jeep CJ 9


F.M
 Share

Recommended Posts

Tja... welke motor er in komt weet je maar nooit. In het verleden is er ook al van alles ingehangen.

En Chrysler-Jeep heeft wederom een nieuwe eigenaar... Wie weet waar die nog meer belangen heeft ( was het geen toeleverancier??) of afspraken heeft gemaakt over "kruisleveringen"...

Aan de ene kant is het vreemd dat een (Amerikaans)merk als Jeep geen pick-up meer in het programma heeft, dus kan het maar zo....

Aan de andere kant heeft Dodge, als concerngenoot, natuurlijk een paar flinke en succesvolle jongens in deze klasse op de markt staan!

En de naam CJ-9?? Lijkt me raar. Dat zal dan, als het klopt, waarschijnlijk nog een "codenaam" zijn.

Afwachten dus maar....:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

leest niemand meer het nieuws? :wacko:

Jeep komt met de J8, een nieuwe pick-up met de 2.8 diesel en ontworpen voor het leger.

Dit alles op basis van de JK, maar dan met bladveren etc.

Is idd langer en breder dan de oude CJ8, maar het is géén CJ9.

Waarschijnlijk zijn er hier en daar wat klepels gevonden. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

vandaag even wezen kijken naar de CJ9 in opbouw. de chassis en de 2 body's waren net terug van de straler. helaas mocht ik geen foto's maken. maar de CJ9 begint al gestalte te krijgen. en de motor heb ik ook al gezien. namelijk de nieuwste Corvett motor nog in krat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag even wezen kijken naar de CJ9 in opbouw. de chassis en de 2 body's waren net terug van de straler. helaas mocht ik geen foto's maken. maar de CJ9 begint al gestalte te krijgen. en de motor heb ik ook al gezien. namelijk de nieuwste Corvett motor nog in krat

uhuh.....Creat Jour(op z`n 87wranglerst) 9 zeker ...oftewel zelfbouw en geen productiemodel van Jeep... Of wordt die bij nedcar gebouwd? Goed voor de werkgelegenheid. :ohmy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...
vandaag even wezen kijken naar de CJ9 in opbouw. de chassis en de 2 body's waren net terug van de straler. helaas mocht ik geen foto's maken. maar de CJ9 begint al gestalte te krijgen. en de motor heb ik ook al gezien. namelijk de nieuwste Corvett motor nog in krat

En......nog niet klaar inmiddels?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En......nog niet klaar inmiddels?

het project is even uitgesteld. de bouwer-navigator-eerste monteur is nu met een jeep unlimited project bezig. is voor de vervangende Parijs-Dakar rally. die in Argentinie-Chillie verreden word begin volgendjaar

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...