Spring naar bijdragen

Jeep "Oer Event" in Halle


Dutch Rebel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Vanavond met locale orga de details doorgesproken:

Verwacht in de basisopstelling:

  • oer-natte putjes,
  • instabiele ondergronden,
  • tegenwind op de trial,
  • rukwinden op de hellingen,
  • geknapte scheerlijntjes,
  • geen haardrogers,
  • douches buiten,
  • no rescueparties op de Koer- en Loer-toeren,
  • veel tegenslag

"dis is vour riel men ent woemen oonlie"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond met locale orga de details doorgesproken:

Verwacht in de basisopstelling:

  • oer-natte putjes,
  • instabiele ondergronden,
  • tegenwind op de trial,
  • rukwinden op de hellingen,
  • geknapte scheerlijntjes,
  • geen haardrogers,
  • douches buiten,
  • no rescueparties op de Koer- en Loer-toeren,
  • veel tegenslag

"dis is vour riel men ent woemen oonlie"

Heb ik dus de verkeerde spullen ingepakt:

# pet met zonneklep

# zwembroek

# badlaken

# zonnebrandcrème

# opblaasbadje

# emmertje-schepje-vormpjes

# t-shirts

# korte broeken

# slippers

# hangmat

# muskietennet

# flessen water

# zonnebril

# pilletjes tegen tropenkolder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag krijgt mijn "Dinky Toy" zijn modderdoop.

Het zal voor mij de eerste keer zijn dat ik met mijn 1987er XJ de blubber inga.

Ik hoop dat alles goed gaat.

Op de weg rijdt ie fantasties.

Ook in Tiel bij het fruitcorso heb ik totaal geen problemen gehad.(we stonden meer stil dan dat we reden, daardoor nog iemand mogen slepen doordat zijn Jeep warm liep)

In Heerde vorig jaar en Veldhoven dit jaar heb ik met mijn gloednieuwe KJ gereden.

Vond dit toch zonde, vandaar deze oude XJ aangeschaft.

Ben benieuwd hoe het zal gaan.

Tot zaterdag.

groetjes,

Willem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik dus de verkeerde spullen ingepakt:

# pet met zonneklep

# zwembroek

# badlaken

# zonnebrandcrème

# opblaasbadje

# emmertje-schepje-vormpjes

# t-shirts

# korte broeken

# slippers

# hangmat

# muskietennet

# flessen water

# zonnebril

# pilletjes tegen tropenkolder

Hahahaha :D:lol::P:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effe kort verslagje. Zo, weer schoon achter de oren. Ik heb een leuke dag gehad, ik ben alleen vandaag (zaterdag) geweest. Op weg naar Halle toe veel regen. In Halle was het echter de hele dag droog. Om ongeveer half vijf weer gegaan, toen begon het ook weer wat te spetteren. Kortom: goed weer gehad!;)

Eerst de K tour gereden. Bolletje pijltje maar zonder afstanden. Je weet dus niet hoe lang het rijden is naar de volgende situatie. Stukje moeilijker dus als het normale bolletje pijltje rijden. Ik heb veel Jeeps verschillende kanten zijn uitrijden.:lol: Uiteindelijk lukte het toch wel maar we moesten vaak terug omdat we dachten een aanwijzing gemist te hebben. Om 13 uur waren we weer terug.

Na een balletje gehakt het circuit op. Erg modderig maar dat zal niemand verbazen. Erg glad ook. Hoogtepunt was de waterbak waar ik dank zij JeePee, Panther, Kollee, lier en snatchblok ook weer uitkwam. En blij toe want de auto liep vol:(. Heren, hastikke bedankt voor de hulp.:no:

Sorry, ik had geen fototoestel bij mij, ik zag wel wat mensen foto's maken. Net voordat ik wegging zag ik Dezperado nog zitten in de kantine. Ozzy reed de hele dag al in zijn wagen rond. Ondermeer nog EJG, Dutch Rebel en Herman gezien. EJG maaktje foto's dus ik heb goede hoop die hier te zien. Ook iemand die ik nog niet kende, zo te lezen was dat Wilspe.

JCN, leuk zo'n evenment, blij dat ik er één dag bij kon zijn. Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn ook weer terug van een daggie toeren en modderen. Het was een leuke toerrit door de achterhoek-(tuin) van kollee. Op het motorcrosscircuit van Halle had de organiserende JCN weer mooie proeven uitgezet. Het koste me wel wat strafpunten maar dat kwam dat ab (kollee) de paaltjes te dicht bij elkaar gezet had:D. Verder een mooie vrijwel droge dag gehad. Tevens heb ik vandaag de nieuwe lockers kunnen uitproberen, ik kan je vertellen het is een wereld van verschil, je kunt nu de proeven veel rustiger nemen.:no:

Bedankt voor een mooie Jeepdag, :thumbsup:morgen gaan we nog even de lange toertocht rijden in de achterhoek :lol: Trouwens Jeepie nog gefeliciteerd met de tweeling:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oer weekend 2007

De weersverwachtingen zagen er niet best uit, maar dat viel reuze mee.

Eigenlijk geen slecht weer gehad.

Vrijdagmiddag aangekomen in Halle. De slaapplaatsen klaar gezet bij de fam. Kollee en daarna naar de crossbaan.

's Avonds in de jachtkamer van Kollee, alles weer eens doorgenomen onder het genot van een drankje. Dat resulteerde in veel lachende momenten en de sterkste verhalen.

Zaterdagochtend met kleine oogjes de toer gereden. Aangezien het daarvoor wel flink geregend had , was de tour erg leuk om te rijden. Zaterdagmiddag de crossbaan op . Veel blub en een enkel "oeh" momentje mogen voelen.:rolleyes:

Eind van de dag een zeer goede BBQ, waarna de leuke momenten en de sterke verhalen zich weer voortzette in de kantine. Weer tranen in mijn ogen gehad van 2 "bepalende" figuren.

Zondagochtend dus te laat wakker voor de 2e tour, dus zijn we rond de middag weer richting huis gegaan.

Ab en Yvonne, zeeeer bedankt voor jullie warme gastvrijheid. Het hele weekend werd er voor ons gezord en iedereen voelde zich op zijn/haar gemak. Mede danzij jullie is dit voor mij een zeer geslaagd evenement geworden. :whistle:

Foto's staan hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn hierboven al een paar reacties over het evenement in Halle geschreven en ze kloppen allemaal: het was een reuze gezellig weekend.

Belangrijke factor was zeker de fantastische ontvangst/opvang door Yvonne en Ab.

Hun boerderij was omgetoverd tot een hotel dat van alle gemakken was voorzien.

Waarvoor natuurlijk mijn hartelijke dank.

Uiteraard was de organisatie ook weer OKE.

Zij hebben mooie routes in de omgeving uitgezet en prima trials op de crossbaan.

Dus ..... dank aan allen die dit weekend mogelijk hebben gemaakt. :whistle:

heb wat foto's op de site van JCN laten zetten

en ze staan straks ook op m'n eigen site

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...