Spring naar bijdragen

Jeep "Wild" Tour 4-11-07


Dutch Rebel
 Share

Recommended Posts

Hoorde allemaal tevreden mensen.Flinke opkomst ongeveer 70 jeepers.

Van Uithoorn tot Friesland.KJ,JK noem maar op.

Ik heb alleen deelgenomen aan het bufet hetgeen geweldig lekker was en waar ik veel te veel van heb gegeten.emocorap007xk5.gif

Ruud en Maria en Frank en Charles hebben er weer een top dag van gemaakt.

Was wel grappig dat gemopper op het roadbook zo van er stond links maar je moest rechtsaf. jaja Als je van de goede kant afkwam klopte het wel maar vanaf de andere kant wordt links nou een maal rechts.

Ook weet ik wat een enorme klus het is om zo'n roadbook te maken.Dat kost een paar tanken benzine.

ik kijk uit naar volgende week Hallec180ee3.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hans, je hebt helemaal gelijk. Het was een fantastiche dag en de moeite om vanuit Hoorn (wij komen niet uit Uithoorn) heen en weer te rijden.

Het eten was prima, maar net als met terreinrijden is zelfbeheersing een kunst:whistle:

En wat dat roadbook betreft: Het kost inderdaad heel wat moeite om zo'n rit samen te stellen, en dat is Frank en Charles beslist gelukt. Maar er zaten inderdaad wel een paar slordigheden in, maar daar moeten we niet teveel over uitweiden en wie dat nodig vind kan per mail op PB mijn commentaar wel krijgen.:blush:

Al met al een prima dag, goed georganiseerd. We hadden het onderweg zo druk dat we jammer genoeg niet aan fotograferen zijn toegekomen. Ik weet niet wat het was, maar de afstand was te veel of de tijd te kort of zoiets. In ieder geval: omgevlogen. En dat is toch wel een goed teken.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sonja en mijn zus in de zwarte Grand Cherokee, mijn zwager en ik samen in de rooie CJ7 voorop!En Bart en Danielle in de achtervolging, in hun paarse CJ7.

Nou, de CJ heeft nog al een afwijking in de teller maar wij hebben de rit toch ook tot een goed einde kunnen brengen.

En het was voor ons de eerste keer dat we bolletje/pijltje reden.En we hebben niet eens ruzie gemaakt!

De jongens bij ons in de CJ7 hebben zich ook prima vermaakt op de achterbank

Het eten in het Bosrestaurant was ook super!

Kortom wij hebben een fijne dag gehad en willen de Jeepclub even een veer in de poepert steken!

Tot een volgende keer maar weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was gisteren een prachtige rit en het buffet was voortreffelijk :P, Wij hebben ons uitstekend vermaakt!!!

Route boek had inderdaad twee kleine foutjes, maar dat maakt het juist interesant :P

Was voor ons de eerste tourrit en hebben ons wat vergist in het tempo, gevolg was dat we de laatste paar kilometer in de schemer/donker moesten rijden. Blijkt de mijlmeter van de CJ toch wel erg slecht verlicht te zijn dus de afstanden maar gegokt :P

O, Ja foto's :D had de camera bij mij en heb geloof ik 's ochtens 2 of 3 fotos bij het restaurant gemaakt. Geen tijd gehad voor meer foto's :yes:

Organisatie allemaal hartelijk bedankt, was allemaal uitstekend verzorgt

Groet,

Jeep7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was i.d.d. weer fantastisch! De route, het bos in herfstkleuren, de sfeer, het weer, het eten, de lokatie en natuurlijk de organisatie! 160km genieten in een Jeep en afsluiten met een heerlijk wildbuffet, wat wil een mens nog meer.

Maria, Ruud, Charles en Frank, chapeau!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...