Spring naar bijdragen

Meeting forum leden mogelijk?


fransdemers
 Share

Recommended Posts

Een grasveldje durven we denk ik ook nog wel aan, maar het moet niet veel verder van de weg af liggen dan dat :lol:

Ik denk dat een zogenaamde 'parkeerplaatsmeeting' vrijblijvender is dan een georganiseerde BBQ. Als er 5 man extra komen is het niet zo'n punt. Komen er 3 niet opdagen dan maakt dat ook niet echt uit. Het lijkt op elkaar, maar heeft m.i. toch een iets ander karakter. En het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten.

Ik snap al die tegenstand niet. Ben je als Jeeper geen echte Jeeper als je naast de gevestigde evenementen en bijeenkomsten af en toe ook gewoon een beetje wilt kletsen. Wie daarna nog tijd en / of zin heeft gaat mee ergens wat eten, anders ga je door naar datgene wat je te doen hebt.

Wellicht is het ook voor de nieuwe Jeepers (die niet sinds 1918 op dit forum komen :P) een mooie manier om elkaar een beetje te leren kennen.

En tenslotte: hoe meer bijeenkomsten hoe groter de kans dat er een moment bij zit waarop je wel tijd hebt om te gaan (voor diegenen die nogal druk zijn :()

Ben het er helemaal mee eens , mooi geformuleerd maestro :P:yes:. ook ik zal van de partij proberen te zijn als werk en andere afspraken dat toelaten. Het vrijblijvende karakter spreekt me wel aan ....jammer dat sommige hun "Nee " zo moeten aanvullen met het "mietjes"verhaal en andere parkeerplaats anekdote`s ( spreken uit ervaring ofzo :P :P , geintje !). Blijkbaar is een Jeeper te min als hij niet iedere dag kwijlt uit de mondhoeken bij het zien van modder zand en gereedschap...:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik kan al dat negatieve rondom dit item niet vatten. Ik wil ook graag meer mensen uit dit forum leren kennen. FEIT is dat ik verhinderd ben bij de BBQ. ben ik nu een minder lid? Ik heb bij 4x4 gelderland erg genoten van het gezelschap van om 87 wrnagler, zandhopper en broekie. Daar was ook geen modder maar wel leuke en ongedwongen sfeer. En ja, ook dat was vrijblijvend, maar evengoed ERG DE MOEITE waard. Waarom denken jullie dat dit minder zou zijn? Het gaat er ook om om gewoon eens ergens bij elkaar te zijn en een mooie dag/middag te hebben. Ik verheug me erg op Dutch Jeep Camp, maar ik kan niet altijd 3 (drie !!) dagen reserveren. Zie het toch positief !! en als je er niets aan vind, nudan, dan kom je toch gewoon niet, laat anderen dan toch rustig het wel leuk vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begin Oktober is er een erg leuke meeting in Erm, waabij niemand je vreemd zal aankijken als je alleen maar komt kijken.

(en wat drinken ouwehoeren etc) :whistle:

Doe eens, het zal je 100% meevallen.

Foto van Erm JeepCamp vorig jaar.

l5.jpg

Wist je dat die stenen ooit een parkeerplaats waren?:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net als in de poll over dit onderwerp, ben ik het negatieve gezeur een beetje beu.

Een parkeerplaatsmeeting is geen evenement zoals velen dat hier gewend zijn. Klaar.

En hou nu eens op met als de verwijzingen naar Jeepcamp, tourritten of weet ik veel wat nog meer. Dat weten we nu wel, het is er nu genoeg ingewreven.

Ik begrijp echt de ophef niet. ALLE evenementen van de Jeepclub krijgen hier zoveel aandacht, dat er echt in een topic als deze geen extra reclame meer voor gemaakt hoeft te worden.

Dit gaat over iets anders! Accepteer dat en laat het zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees veel dat er "negatief" wordt gedacht over de parkeerplaats meeting.

Denk dat jullie (positeven) dat toch anders moeten zien.

Er zijn wat mij betreft geen "echte" jeepers en iedereen is gelijk, maar wat er nu geprobeerd wordt om op te zetten, wordt namelijk al gedaan.

De organisatie van Jeepclub is al een half jaar bezig om een "meeting" op te zetten in Erm. Hier kijken de meeste echt naar uit. IEDEREEN kaan daar naar ote (mits je een Jeep hebt). Kun je iedereen leren kennen, je mag kijken , je mag rijden, kortom gewoon een onspannen weekend. Wil je niet rijden omdat je bang bent voor schade dan is dat ook goed. Maar gekoof me, met deze dagen is alles goed georganiseerd en wordt je als beginneling goed begeleid.

Iedereen met iedere Jeep kan hier dus aan meedoen.

Zelf heb ik NEE gestemt in de poll, domweg omdat mij het niet leuk lijkt. En nee, ik ben geen die hard jeeper.

En bij de meeste lees ik "als het maar dichtbij is..." pff , zo groot is NL niet.

Ben zelf lid van een aantal clubs en als je alles wit rijden wat er op de programma's staan, ben je ieder weekend bezig, dus keuze zat lijkt me.....

en tot slot, denk hier ook eens aan...

Stel je staat met 50 tot 100 auto´s op een parkeerplaats.

Een paar willen toch even rijden en gaan op de parkeerplaats driften ofzo.

Voor je het weet heb je heibel en sta je weer negatief in de krant met je Jeep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net als in de poll over dit onderwerp, ben ik het negatieve gezeur een beetje beu.

Een parkeerplaatsmeeting is geen evenement zoals velen dat hier gewend zijn. Klaar.

En hou nu eens op met als de verwijzingen naar Jeepcamp, tourritten of weet ik veel wat nog meer. Dat weten we nu wel, het is er nu genoeg ingewreven.

Ik begrijp echt de ophef niet. ALLE evenementen van de Jeepclub krijgen hier zoveel aandacht, dat er echt in een topic als deze geen extra reclame meer voor gemaakt hoeft te worden.

Dit gaat over iets anders! Accepteer dat en laat het zo!

Snap niet waar jij dat negatieve vandaan haalt, hooguit een paar luchtige op/aanmerkingen (kan je daar niet tegen?)

Als je het zo'n goed idee vindt moet je gewoon afspreken, maak een topic en laten diegene die daar op af willen komen zich opgeven.

Bijvoorbaat veel plezier gewenst! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het zo'n goed idee vindt moet je gewoon afspreken, maak een topic en laten diegene die daar op af willen komen zich opgeven.

Dat is al gedaan: Een poll om de interesse te meten.

En wordt daar gedaan? Je krijgt daar reacties waarin je zo ongeveer wordt uitgemaakt voor iemand met een andere sexuele geaardheid die daar z'n lusten probeert te laten bevredigen.

Ik vind dat niet echt netjes. En daar kan ik niet tegen. Heeft meer met normen en waarden te maken.

Daarnaast is er reeds in een van de eerste postjes aangegeven dat dit wat anders is dan een evenement van JCN of welke club dan ook, en toch wordt dat steeds weer aangehaald.

En da's het laatste wat ik erover zeg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een geschreeuw allemaal zeg

wat de meeste negatievlingen proberen te zeggen is dat er zat te doen is, om forumers te ontmoeten..

ja kappe nou! als je wil afspreken moet je dat doen en plezier hebben, dit begint een beetje te lijken op een dom topic over kleuren van jeeps :P

als je wil meeten op wat voor manier dan ook moet je dat doen mits legaal (dus niet ergens een weiland om gaan ploegen) en kun je dat lekker afspreken alleen niet onder de noemer van Jeepforum, vind je het niks dan kom je gewoon niet en ga je niet de mensen afbranden die het wel willen doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

najah ik snap de ophef niet....

iemand wil een meeting om forumers te ontmoeten...

mooi, er zijn er stuk of wat die verwijzen naar een evenement, omdat ze daar ook lopen....die forumers

niks mis mee,

als je dat niet wil roep dan een datum en een plaats

ipv door te zagen over negatief bla bla

gezeik allemaal

maar ik zal het wel niet snappen, denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

najah ik snap de ophef niet....

iemand wil een meeting om forumers te ontmoeten...

mooi, er zijn er stuk of wat die verwijzen naar een evenement, omdat ze daar ook lopen....die forumers

niks mis mee,

als je dat niet wil roep dan een datum en een plaats

ipv door te zagen over negatief bla bla

gezeik allemaal

maar ik zal het wel niet snappen, denk ik

zal wel aan mij liggen, maar ik snap die drukte ook niet !:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okee ik trap maar af

waar de veluwe of omgeving plaats nog niet exact moet nog even kijken

waar

wat te doen

lekker hangen ,jeeps kijken ,ervaring uitwisselen ,kennis maken met elkaar ,of gewoon lekker kletsen

verder misschien een ritje veluwe of zo bolletje pijltje (jaja weet het maar voor nieuwe jeepers een leuk begin) verder lekker koffie thee of iets anders drinken

en daarna lekker eten met elkaar :P

de datum even zien denk in november dit jaar

plaats of restaurant ideen opmerkingen laat het horen:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okee ik trap maar af

waar de veluwe of omgeving plaats nog niet exact moet nog even kijken

waar

wat te doen

lekker hangen ,jeeps kijken ,ervaring uitwisselen ,kennis maken met elkaar ,of gewoon lekker kletsen

verder misschien een ritje veluwe of zo bolletje pijltje (jaja weet het maar voor nieuwe jeepers een leuk begin) verder lekker koffie thee of iets anders drinken

en daarna lekker eten met elkaar :P

de datum even zien denk in november dit jaar

plaats of restaurant ideen opmerkingen laat het horen:bye1:

http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=8981 :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt weer een betuttel topic

Als het binnen redelijke afstand is kom ik ook "brommers kieke"

Is dit geen leuk parkeerterreintje ??

http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=harselaar,barneveld&sll=51.936116,4.022326&sspn=0.010531,0.027337&ie=UTF8&ll=52.164344,5.616857&spn=0.002619,0.010353&t=h&z=17&om=1

Mooi plekje , Hans :)!! Goed werk ( ben je er bekend toevallig ? ) Ligt "redelijk " centraal voor een hoop mensen denk ik ..... Nou , kom maar op, parkingplace-Jeepers, met andere opties of geef je akkoord voor deze plek....

** Van mij mag het in het weekend voor JeepCamp , .....zit ik er poteverdorie bijna vlak bij.....:lol:.:unsure::P**

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die plek is NIET legaal toegankelijk. Het is privéterrein.

Dat er regelmatig gereden wordt, is wat anders. Het wordt gedoogd.

Overigens lijkt het me ook geen goede plek voor een meeting als deze. Vaak wordt er met motoren enzo gecrosst, en staat het kleine gedeelte dat wel vlak is vol met aanhangwagens, busjes, enz.

Mooi centraal ligt het wel, en het is een mooi speelterrein waar na de meeting evt nog even door de liefhebbers wat gereden kan worden. Wel moet ik zeggen dat het terreintje op sommige plekken wat veradelijk is... verkennen is daar noodzaak. ( maar dat doen we natuurlijk allemaal altijd eerst... :unsure:)

De meeting zou eventueel op de carpoolplaats nabij de A1 kunnen plaatsvinden. Of op het industrieterrein "Harselaar"....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die plek is NIET legaal toegankelijk. Het is privéterrein.

Dat er regelmatig gereden wordt, is wat anders. Het wordt gedoogd.

Overigens lijkt het me ook geen goede plek voor een meeting als deze. Vaak wordt er met motoren enzo gecrosst, en staat het kleine gedeelte dat wel vlak is vol met aanhangwagens, busjes, enz.

Mooi centraal ligt het wel, en het is een mooi speelterrein waar na de meeting evt nog even door de liefhebbers wat gereden kan worden. Wel moet ik zeggen dat het terreintje op sommige plekken wat veradelijk is... verkennen is daar noodzaak. ( maar dat doen we natuurlijk allemaal altijd eerst... :unsure:)

De meeting zou eventueel op de carpoolplaats nabij de A1 kunnen plaatsvinden. Of op het industrieterrein "Harselaar"....

Volgens mij gaat dit topic nog eens tot een bevredigend einde lijden,...perfect:yes:. Lijkt me een mooi locatie ( althans in de buurt daarvan qua afspreken en elkaars blik besnuffelen...:).) en inderdaad daarna misschien even door voor een paar die-hards ( en kijkers..:P.).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

hoe zit dat nou met die Parking Meeting. komt die ernog of niet meer.

ik heb een beter idee. huur ergens midden in het land een crossbaan af. vraag 20,- of 25,- entree. zet ereen koek en zopie tent neer. en als er nou veel jeepers komen. en je houd er geld aan over.kun je dat mooi in het Jeepforum steken. voor nieuw computer aparatuur bijvoorbeeld. want jeepen is een dure hobby. en volgens mij ook het Jeepforum in stand houden.

neem een voorbeeld zoals ook het modderpoel.nl die organiseren ook 1x of 2x per jaar een evenememt. om met de opbrengst het forum in stand te houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....... en je houd er geld aan over.kun je dat mooi in het Jeepforum steken. voor nieuw computer aparatuur bijvoorbeeld. want jeepen is een dure hobby. en volgens mij ook het Jeepforum in stand houden.

Gaan we weer....

Beste heer F.M. :no:

Lees nu eerst eens het topic voordat u reageert.

Dan had u onderstaande kunnen lezen.

.....Één kleine opmerking nog:

Jeepforum|NL leent zijn naam niet uit voor evenementen e.d. ! Organiseer je wat, dan kun je best dit forum als medium gebruiken.. Graag zelfs!

Maar noem het evenement dan "Jeepmeeting", "Wranglermeeting" oid... Geen Jeepforummeeting of Forummeeting.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...