Spring naar bijdragen

u-bolts of beugels


The Kick
 Share

Recommended Posts

De boutjes waar de traditionele beugeltjes mee vast zitten blijken vaak een zwak punt te zijn.

En je kunt de kruisjes mooier vast trekken en ook nog na trekken.

Tevens is het zoals Utah al zegt sterker.

Wel oppassen met uitboren (vooral recht uitboren) neem je tijd

Succes met je keuze

BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maareh.... ik lees "veel vaster" en "natrekken"....

Wees wel voorzichtig en zet ze met beleid vast! je trekt gemakkelijk een lagerkapje ovaal, met alle gevolgen vandien!

Verder is het één van de goedkoopste modificatie's die je kunt doen aan je Jeep... kost nog geen 10 euro aan materiaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

glashelder, dank, ziet er inderdaad wat steviger uit dan die 'elektriciteitspijp beugeltjes'.

Ik neem aan dat hiervoor de draadgaten eerst moeten worden uitgeboord.

Bert

Hallo Bert,

Dat klopt door en door let wel dat je recht boort anders krijg je de boutjes er niet goed in en kan je je kruisje niet goed aantrekken.

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maareh.... ik lees "veel vaster" en "natrekken"....

Wees wel voorzichtig en zet ze met beleid vast! je trekt gemakkelijk een lagerkapje ovaal, met alle gevolgen vandien!

Verder is het één van de goedkoopste modificatie's die je kunt doen aan je Jeep... kost nog geen 10 euro aan materiaal!

Ook zijn er orgineel yoke's te koop dei geschikt zijn voor U-bolts , die zijn wel een stukje steviger dan dan de uitgeboorde (er blijft weinig vlees over na het uitboren)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij rekte de originele beugeltjes steeds uit. Met U-bolt kan je ze inderdaad wat na stellen achteraf. Bij de beugeltjes kan je ze alleen wat plat slaan en hopen dat ze dan zo blijven, wat vaak niet het geval is. Bij mij hebben de u-bolts overigens een gierend geluid bij het (hard) optrekken opgelost (er was vrij veel speling op de lagercups van het kruisje ontstaan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...