Spring naar bijdragen

Vakantie


Pigeon
 Share

Recommended Posts

Na Inor doorgereden naar Italie en ben daar 3 weken blijven hangen.

Mn dochter vleigtuig van EasyJet laten nemen naar Milaan en haar daar opgehaald.

Vanmorgen 7 uur vertrokken en vannacht 0100 uur thuis met komplete achteras naar de kloten. Rijd geen meter meer. Laatste stuk vanaf Frankfurt met 70 mk per uur terug.Laatste 10 km in zn 2. Onderweg overal sleutelen. Kruisje van aandrijfas vast gezet maar was bang dat pion as los zat. en bleek later te kloppen.

Zolang ik gas gaf ging het goed maar als ik pedaal losliet ratelen.

Ga dan maar zaterdag avond laat na 12 uur sturen onder de auto de aandrijfas demonteren en verder op je voorwiel aandrijving.

Gezocht naar hulp bij Frankfurt . Alles dicht natuurlijk.

Alles was net splinter nieuw R&P dif assen en lagers dus ben niet blij.:P

Sleurhut staat voor de deur morgen uitladen. Jeep kan een meter meer rijden.

Maar !!!!!!! super vakantie gehad. Nix geplanned maar helemaal toppie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten regen in 3 weken verder stralende zon en tussen 25 en 35 graden dat was dus perfect. Niet erg veel met de Jeep gereden en liep onbelast prima . Totaal geen geluiden daar. En tegenover de camping was een 4x4 service met ook Chrysler jeep op demuur.

Ging er heen omdat mijn trekhaak ontvanger was gescheurd. ( Was eerst eprototype)

maar stuurde me door naar schade bedrijf en die heeft hem opnieuw gelast

en de stang van de trekhaak iets dikker genmaakt zodat er geem speling meer inzat. 2 inch receiver is anders dan 50 mm. teveel speling.

Ga, als ik beetje ben uitgerust de aandrijfas eronder uit halen.

Ik weet niet of ik kad rijden op de vooraandrijving zonder dat kroon en pignon achter vastlopen als daar de cv as weg is. Ben blij dat ik hem voor de deur heb staan . De geluiden waren niet hoopvol toen ik gas losliet

Ook in zn vrij. Denk dat er een aardige verwoesting in het dif heeft plaatsgevonden. En het zat er net allemaal nieuw in.

Elke dag wezen varen met mijn vrienden daar. Kom al jaren op die camping en ken er 10 tallen daar. Lekker gegeten. en mijn dochter heeft het ook top naar haar zin gehad.

We waren wel een stel want ze loopt nog beroerder dan ik :P

http://www.flickr.com/photos/16182987@N00/show/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten regen in 3 weken verder stralende zon en tussen 25 en 35 graden dat was dus perfect. Niet erg veel met de Jeep gereden en liep onbelast prima . Totaal geen geluiden daar. En tegenover de camping was een 4x4 service met ook Chrysler jeep op demuur.

Ging er heen omdat mijn trekhaak ontvanger was gescheurd. ( Was eerst eprototype)

maar stuurde me door naar schade bedrijf en die heeft hem opnieuw gelast

en de stang van de trekhaak iets dikker genmaakt zodat er geem speling meer inzat. 2 inch receiver is anders dan 50 mm. teveel speling.

Ga, als ik beetje ben uitgerust de aandrijfas eronder uit halen.

Ik weet niet of ik kad rijden op de vooraandrijving zonder dat kroon en pignon achter vastlopen als daar de cv as weg is. Ben blij dat ik hem voor de deur heb staan . De geluiden waren niet hoopvol toen ik gas losliet

Ook in zn vrij. Denk dat er een aardige verwoesting in het dif heeft plaatsgevonden. En het zat er net allemaal nieuw in.

Elke dag wezen varen met mijn vrienden daar. Kom al jaren op die camping en ken er 10 tallen daar. Lekker gegeten. en mijn dochter heeft het ook top naar haar zin gehad.

We waren wel een stel want ze loopt nog beroerder dan ik :P

http://www.flickr.com/photos/16182987@N00/show/

He Hans, welkom terug in ons kikkerlandje.

Hele mooie foto's van Italie en Inor.

Jammer van je as, maar gelukkig heb je een fantastische vakantie gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...