Spring naar bijdragen

Foto's importeren in een berichtje?


Oscar79
 Share

Recommended Posts

In dit topic kan ik met het paperclipje plaatsen. In "regels voor berichten" onderaan deze pagina staat oa "je mag bijlage versturen"

In het topic "luchtrooster dichtplakken" (Wrangler afdeling) staat de regel : je mag niet bijlage versturen, ook geen paperclip bij new reply. Ik heb ook geprobeerd op een windows machine en een Mac, geen verschil.

Strange!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dit topic kan ik met het paperclipje plaatsen. In "regels voor berichten" onderaan deze pagina staat oa "je mag bijlage versturen"

In het topic "luchtrooster dichtplakken" (Wrangler afdeling) staat de regel : je mag niet bijlage versturen, ook geen paperclip bij new reply. Ik heb ook geprobeerd op een windows machine en een Mac, geen verschil.

Strange!

Ik zie ook dat er in diverse model technische forums geen paperclipje verschijnt bij een new reply.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dit topic kan ik met het paperclipje plaatsen. In "regels voor berichten" onderaan deze pagina staat oa "je mag bijlage versturen"

In het topic "luchtrooster dichtplakken" (Wrangler afdeling) staat de regel : je mag niet bijlage versturen, ook geen paperclip bij new reply. Ik heb ook geprobeerd op een windows machine en een Mac, geen verschil.

Strange!

klopt, heb ik ook bij bijv XJ forum en ZJ forum mag ik geen bijlagen plaatsen en bij anderen weer wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor de info.. in het textvak staat dus soms wel/soms niet een paperclip.

Maar scroll eens naar onderen (vak met 'overige opties') .. staat daar het volgende dan wèl bij?

-Bestanden toevoegen-

Geldige bestandsextensies: bmp doc gif jpeg jpg pdf png txt zip

[beheer bijlagen]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan het "bestanden toevoegen" niet vinden. Wel dit:

collapse_thead.gif Regels voor berichten Je mag nieuwe discussies starten

Je mag reageren op berichten

Je mag niet bijlagen versturen

Je mag jouw berichten bewerken

vB-code is Aan

Smileys zijn Aan

%7Boption%7D-code is Aan

HTML-code is Uit

Ik heb dus kennelijk geen toestemming(?)

Ape

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...