Spring naar bijdragen

Gevenich 2007, 29/6 - 1/7


MudMiep
 Share

Recommended Posts

Ook errug naar m'n zin gehad. Blijft een prachtig gebied dat Sauerland

Had op de terugweg geluk. Dacht wat hoor ik toch.... weer een lekke band.???

Nee wiel van de caravan helemaal los. Kon de bouten met de hand 5 slagen in draaien. Goed vast gezet en verder. Wel de klem van neuswiel afgebroken maar dat kan ik wel weer maken. Kleren in de wasmachine en ik lekker gedouched en even wat fotos geupload. Sommige wazig omdat de resolutie erg hoog was en weinig licht.

Op de terugweg met Ab en Olaf wat gegeten bij Rastaette Hunxe en daar kwam de groep Noordelingen met Niek aan rijden.

Niek reed 2 steekassen kapot maar werd gratis gerepareerd en was na 3 kwartier weer terug bij de groep. ( alleen de onderdelen betalen)

Hier wat fotos http://www.flickr.com/photos/16182987@N00/show/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal top daar in duitsland. Ab bedankt en Hans voor het perfecte eten. Alle anderen voor de gezellige tijd. Doen we nog maals denk ik zo. Een minpuntje was onze "oben" gruppenfuhrer.:huh: Maar voor de rest prima!:B Oh ja en de eigenwijsheid van een 5.7 hemi. Wilde niet uit de modder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk heb ik heeeel veeel moeite met "Oben" gebazel.

Mocht ik dat, dan ook persoonlijk weer eens tegen komen, dan trek ik daar persoonlijk dan toch, de stekker uit.

Ik hoop dat de niet aangesproken "Gruppenfuhrer(s) daar rekening mee zullen houden. Dit laatste is absoluut niet persoonlijk bedoeld.

Maar probeer het bij mij niet meer!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het ook enorm naar mn zin gehad!!

Veel geleerd...o.a. dat je een auto die in zn "P" staat, ongelofelijk moeilijk een heuvel opgelierd krijgt...:huh:

Prachtige omgeving daar, schitterende route (sommige stukken zelfs 4 keer..:B)

Hele leuke uitdagingen onderweg qua "proeven" (zijn "gewoon" natuurlijke obstakels) en andere zaken zoals Ollie die plots met de handle van de tussenbak in zn handen zat...

Maar zoals bij (iig) JCN-ers normaal is, gelijk aantal mensen voor hulp, zoals ook bij de diverse lierpunten/uitdagingen.

Top dus!!

Charles, Frank Ghislaine, Jean Paul, Olaf, Jeffrey-lawaaipapegaai (vernieuwend!!), Sverre (roommate van hem..hm hm ;)) en natuurlijk Hans (onze top wonder kok), bedankt voor het buitengewoon gezellige gezelschap en alle gein!!

Was echt helemaal goed!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...