Spring naar bijdragen

baanvastheid


defsomeday
 Share

Recommended Posts

  • 7 months later...

volgende probleem meld zich aan: de trackbar komt steeds weer los. Heb dit laten herstellen door jeepgarage, met garantie een nieuwe trackbar gekregen , komt deze ook los en dus moet er een oorzaak zijn dat dit teweeg brengt, maar ja de welke?????

Zoals hiervoor al vermeld: nieuwe schokdempers, nieuw stuurdemper, nieuwe stuurgewrichten, nieuwe bladveren....

als de trackbar nieuw was gemonteerd heb ik het probleem niet meer maaaaar de trackbar komt los en ik vraag me af wat hiervan de oorzaak zou zijn??

Iemand met ervaring die dit herkent???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt los.. ik neem aan dat je bedoeld dat er een moer los gaat zitten?

Strakker aandraaien, of anders een beetje blauwe loctite. Maar hij moet echt best strak aangedraaid worden.

Als je voor de neus gaat zitten van de jeep en je bekijkt de trackbar dan komt ze los waar de moer en de rubber zitten links.Je kan echt de stang over en weer bewegen.

Oke ik zal ze vastdraaien maar ze komt steeds los te zitten daar ben ik zeker van, ze is nieuw geplaatst een maand geleden en het is de tweede nieuwe stang die loskomt dus moet dit toch een oorzaak hebben ergens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb niet het hele topic gelezen.

maar dat had ik met de vorige jeep ook, alles geprobeerd maar liep steeds los.

hier nog een linkje van iets in die richting op pagina 2http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=1347

bewerkt door Menno
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb niet het hele topic gelezen.

maar dat had ik met de vorige jeep ook, alles geprobeerd maar liep steeds los.

hier nog een linkje van iets in die richting op pagina 2http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=1347

Dank hiervoor Menno, ik ga der met zino jeeps eens mee aan de slag. en weet het hier nog te posten:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Bij mij is de trackbar of panhardstang ook losgelopen; aan de kant van het chassis zit hij in een sleufgat, en de bout klemde niet hard genoeg om hem op zijn plaats te houden. Was tijdens de vakantie en kon niet harder dan 70km/h op de autobahn. Hij ging dan zo gooien met de voorwielen dat de hele wagen ging zwalken. Uiteindelijk een nieuwe bout erin gezet met fijne schroefdraad en flink vastgebeuld. Sindsdien nergens last meer van.

gr. Gerrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...