Spring naar bijdragen

Mooie zwarte koplampen op eBay


Recommended Posts

Hey mede-Jeepers!

Iemand deze al eens gezien :

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/93-JEEP-GRAND-CHEROKEE-BLACK-HEAD-LIGHTS-SIGNAL-BUMPER_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ010QQitemZ200122210411QQrdZ1

Zien er toch wel gelikt uit; zeker op een zwarte GC en zien er ook niet 'ricy' uit! Ben benieuwd wat voor fitting voor de dimlichten wordt gebruikt; zou mooi zijn als ik mijn Bi-Xenon kon overzetten.

Kent iemand ze?

Groetjes,

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo heren, dit is een enorme mooie set, maar een E norm....no way

Nou en?

E-keur is géén APK punt. Als het lichtbeeld goed is moet 'ie goedgekeurd worden!

Als je er mee naar de RDW moet, kun je bij een kentekenkeuring natuurlijk wel problemen verwachten. Maar ook een APK keuring bij onze vrienden van de RDW zal geen afkeur op het ontbreken van dat keuringssymbool opleveren!:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou en?

E-keur is géén APK punt. Als het lichtbeeld goed is moet 'ie goedgekeurd worden!

Als je er mee naar de RDW moet, kun je bij een kentekenkeuring natuurlijk wel problemen verwachten. Maar ook een APK keuring bij onze vrienden van de RDW zal geen afkeur op het ontbreken van dat keuringssymbool opleveren!:whistle:

maar dan moet de vrijstelling wel op het kenteken staan

hoor net dat e keur inderdaad kul is

wij haden hiermee vandoen met nieuwe auto's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar dan moet de vrijstelling wel op het kenteken staan

Nope...

't is gewoon geen controlepunt. Afstelling en lichtbeeld, da's alles!

Volg de link in DIT topic maar 'ns... En da's een RDW publikatie!

In die publikatie ( een soort nieuwsbrief voor APK keurmeesters ) is het volgende te lezen:

Let er op dat het lichtbeeld altijd bepalend is,

ongeacht het type lamp dat gebruikt wordt. Dus ook zogenaamde

‘sealed beam’ koplampen en andere systemen zijn

toegestaan, mits het lichtbeeld maar aan de eisen voldoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nope...

't is gewoon geen controlepunt. Afstelling en lichtbeeld, da's alles!

Volg de link in DIT topic maar 'ns... En da's een RDW publikatie!

In die publikatie ( een soort nieuwsbrief voor APK keurmeesters ) is het volgende te lezen:

check de wijziging, wij hadden hiermee van doen met de invoer van nieuwe modellen.

maar als er een europeese lamp beschikbaar was voor een lopend model, dan moest deze gewoon gemonteerd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Hey mede-Jeepers!

Iemand deze al eens gezien :

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/93-JEEP-GRAND-CHEROKEE-BLACK-HEAD-LIGHTS-SIGNAL-BUMPER_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ010QQitemZ200122210411QQrdZ1

Zien er toch wel gelikt uit; zeker op een zwarte GC en zien er ook niet 'ricy' uit! Ben benieuwd wat voor fitting voor de dimlichten wordt gebruikt; zou mooi zijn als ik mijn Bi-Xenon kon overzetten.

Kent iemand ze?

Groetjes,

Mike

Ik kan ze nu..

Heb ze gekocht en erin gezet .. erg mooi.

Wel een beetje aanpassen om ze erin te zetten.

Ik had electrisch verstelbare hoogte...

Bedankt voor de tip!!

Tevens een bi-Xenon lampen erin gezet met voor schakeling.

Kan ik iedereen aanraden ..erg veel licht s'avond's

En gaaf om te zien

Ik zal fotootje uploaden vanavond

Groeten Libero

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vette banden en spoorverbreders volgen nog....

Hihi; ik had ze lekker al eerder gezien via mail :D Schitterend!

Maar ja, vandaag net m'n stoere zwarte 5.2 verkocht en sinds vorige week een platinum 5.9 op de oprit. Daar passen die heldere beter bij ;)

Enne. spoorverbreders... Ik heb ze gisterenavond geprobeerd te monteren onder de 5.9 icm m'n 245/70R16 banden en dat gaat aan de voorkant niet 1,2,3 lukken. Bij insturen lopen de banden aan tegen een randje van het binnenspatscherm. Iemand hier wel eens iets mee gedaan? En dan bedoel ik niet verhogen :)... Wie rijdt er met 3cm spoorverbreders (dus 6cm per as)?

Oeps, da's eigenlijk off-topic :worshippy:

Greetz,

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi; ik had ze lekker al eerder gezien via mail :D Schitterend!

Maar ja, vandaag net m'n stoere zwarte 5.2 verkocht en sinds vorige week een platinum 5.9 op de oprit. Daar passen die heldere beter bij ;)

Enne. spoorverbreders... Ik heb ze gisterenavond geprobeerd te monteren onder de 5.9 icm m'n 245/70R16 banden en dat gaat aan de voorkant niet 1,2,3 lukken. Bij insturen lopen de banden aan tegen een randje van het binnenspatscherm. Iemand hier wel eens iets mee gedaan? En dan bedoel ik niet verhogen :)... Wie rijdt er met 3cm spoorverbreders (dus 6cm per as)?

Oeps, da's eigenlijk off-topic :worshippy:

Greetz,

wittekoplamp003.jpg

Mike

de oude koplampen van libero overgenomen

grandcherokee18003.jpg

ik heb het opgelost met andere wielen 255-55-18

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi; ik had ze lekker al eerder gezien via mail :D Schitterend!

Maar ja, vandaag net m'n stoere zwarte 5.2 verkocht en sinds vorige week een platinum 5.9 op de oprit. Daar passen die heldere beter bij ;)

Enne. spoorverbreders... Ik heb ze gisterenavond geprobeerd te monteren onder de 5.9 icm m'n 245/70R16 banden en dat gaat aan de voorkant niet 1,2,3 lukken. Bij insturen lopen de banden aan tegen een randje van het binnenspatscherm. Iemand hier wel eens iets mee gedaan? En dan bedoel ik niet verhogen :)... Wie rijdt er met 3cm spoorverbreders (dus 6cm per as)?

Oeps, da's eigenlijk off-topic :worshippy:

Greetz,

Mike

Ik heb gezien dat 275/60 geen problemen geeft, maar wel een stoere jeep met vette banden inlusief 2,5 cm spoorverbreding...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...