Spring naar bijdragen

"22/23 september De Grote Jeep Bbq 2007"


Menno
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gewoon allemaal in schrijven!!:lol:dan wordt het vast wel gezellig:B

ik denk als ik 2 weken van te voren weet waar ik op kan rekenen dat ik het allemaal wel kan regelen.

maar dat is nog zo ver weg he

Eeej Menno. Heb je ook huisjes waar je een hond in mee mag nemen?

Zit er evt. aan te denken om die week ervoor al te komen.:lol:

De vakantie hebben we wegens omstandigheden moeten cancellen maar willer er nog wel 1 weekje tussen uit met de hond.

Nu zitten ik te denken aan Petten of de week voor Jeepcamp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey Utah, ik wil je overal mee helpen maar dat gaat niet lukken,

als je hem nou in een handtasje kan verstoppen :whistle: dan zal ik er geen problemen mee hebben

of je moet hem in de bungalow stil weten te houden en buiten het park uitlaten!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij kunnen, ivm najaarsvakantie, pas in augustus beslissen. Als we komen, komen we met de caravan op vrijdag, en vertrekken zondagmiddag wat later.(het is nog geen 30 km. dacht ik). Kan dat eventueel? Welke kampeertarieven zijn van toepassing?

Even een paar aanvullende vragen:

Welk gedeelte van de camping had je in gedachten.

Klopt het dat de auto's op een centrale parkeerplaats moeten of zie ik dat verkeerd op de site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk er aan om alleen de zaterdag te komen , is dat ook mogelijk :whistle:? .....ligt nog even aan wat werkbeslommeringen e.d.:yes: Denk niet dat het overnachten wordt . Hoop dat je een mooi veldje hebt waar de wagens bij elkaar kunnen staan zodat er flink afgekeken kan worden bij elkaar.........:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alles komt bij elkaar (zolang dat past)auto's mogen gewoon op het veldje, zaterdag komen mag ook vrijdag ook, alles mag!!

ik moet alleen nog even kijken hoe ik dat met de markt ga doen, want de plaats die ik in gedachten heb daar is zondag ook markt.

das opzich geen probleem, alleen met vertrek is het misschien wat lastig, of iof het moet al zo rustig wezen in die periode dat ik het in de andere hoek van de camping kan doen, maar dat zien we nog wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

met een slag om de arm, wil ik toch met een, aan zekerheid grenzende, waarschijnblijkheid deelnemen aan deze BBQ. Indien, dan kom ik met sleurhut maar .......... zal dan wel van de uitzondering gebruik willen maken dat onze hondjes meemogen. We zijn dan net terug van vakantie en wil ze dan niet alweer naar een pension brengen. Ik zal ter zijner tijd een mailtje sturen menno.

PS. de hondjes zijn een Duitse Herder en een Zwitserse Witte Herder ( is makkelijk, dan hoef je maar EEN taal te spreken Grijns. ):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...