Spring naar bijdragen

chrysler probleempjes


outdoor-biker
 Share

Recommended Posts

Ok ik ben dus bij chrysler geweest.....het benzinetank-probleem zou mij 400 EURO!!!!!!:lol::blush::wacko::bye1:;) kosten !.....Voor dat geld koop ik liever een Riot Gun en neem ik het risisco van in grizzly territory stil te vallen

Ook blijkt dat de Belgen geen Duits kunnen want ondanks het feit dat ik het Duitse gelijkvormigheids-attest heb willen ze mij nog geen nummerplaat geven:(............geluk hebben ze de wagen wel al gekeurd en daar is hij glansrijk doorgekomen (de keuringmeester zat behoolijk op zijn gemak in mijn wagen hij zat konstant aan alle knopkes te prutsen:rolleyes:)

Dus ik moet nu naar de invoerder voor een Europees gelijkvormigheidsattest.....want hoe tof en goed het Duitse ook mag zijn ze blijven mij zeggen "nee meneer t'moe zo'n wit papierke zijn " en het Duitse is groen:(

Ben ook weesten vragen naar de Jeep academy ma das 350 euro!!

ik vraag me af wat ze voor dat geld doen ? Allemaal gezamenlijk eens naar de hoeren om de dag af te sluiten of zo??!!:P

want voor dat bedrag.....

Dus zou het misschien beter zijn moest ik hier ooit eens enkele jeepers meeten die mij het gebruik van de terreinversnelling eens leren,ik zou waarschijnlijk meer leren,het zou mij minder kosten....het zou nog een toffe meeting zijn.......ik wil zelf niet met jullie jeep rijden gewoon zien hoe jullie zich redden......ma ik wil het wel kunnen,ik woon in Zelzate dus das vlak aan de grens met Sas van Gent.

Als er mensen zijn die zin hebben in een spontane meeting?......ik breng wel een bakje bier mee:)

Voor de rest wil ik nog zeggen hoe gek ik ben van mijn xj.....in 90 kreeg ik op het salon eens het boekje freedom van chrysler.....en er stond toen een verslag in van een Jeep dag,en daar stond een foto in van een xj di over boomstammen reed......ik was blijkbaar zo onder de indruk van die foto dat ik vanaf die dag altijd een voorliefde had voor jeeps....ma ik durfde de stap niet zetten (Amerikaans rijgedrag en zo) ma om eerlijk te zijn het bevalt me echt enorm!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga naar een Jeep-Academy bijv. komende zondag in Wamel, en je kunt vast wel met iemand meerijden om wat van de kunsten af te kijken.

Mijn eerste meeting was in Spaarnwoude en ik ben het grootste gedeelte van de dag met een van de marshals meegereden. In Wamel ga ik het zelf proberen.

Het lidmaatschap kost je de kop niet en een dagje rijden kost ook niet zoveel. Al doende leert men, dus rustig aan beginnen en na verloop van tijd doe je gewoon mee volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Axel en Terneuzen? das hier vlakbij !!! Wij moeten dringend eens afspreken !!:D

Ik zie die Jeep academy ook wel zitten, ware het niet dat ik mij een beetje schuldig voel voor zonder betaling en zonder Jeep af te komen:(

De Belgische invoerder heeft absoluut geen haast, kan pas binnen 2 weken afspraak krijgen....(dit landje hé hier draait echt alles vierkant!! )

Ma vandaag bel ik naar de Duitse chrysler invoerder! heb gehoord dat het bij die mannen veel minder kost en dat het bij hun echt wel werkt......De Duitse grondelijkheid hé:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie die Jeep academy ook wel zitten, ware het niet dat ik mij een beetje schuldig voel voor zonder betaling en zonder Jeep af te komen:(

:lol:

Onzin natuurlijk, en als je het aanstaat kun je in de loop van de dag gewoon als lid aangemeld worden. Ik weet zeker dat er deelnemers zijn die je met genoegen mee laten rijden. Voorals als er veel prut ligt want dan mag jij jouw laarzen vies maken om het sleeplint uit te leggen of de lierkabel.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...