Spring naar bijdragen

Eindelijk!!!


Recommended Posts

Ik heb hem!!...het is een xj Limited van 98 , zwart en met de honinggraat wielen geworden

Uit Duitsland gehaald,hopelijk word de invoer niet te moeilijk:no:

Alleen de airco koelt niet meer zo super ( eigenaar dacht dat er eens nieuwe vloeistof in moest)

En de benzine-meter die beweegt blijkbaar haast niet:(

De ex eigenaar zei dat alle jeeps daar last van hebben hij is vorige week met zijn vaders grand cherokee stilgevallen zonder benzine,terwijl de meter nog halfvol aangaf!!!

Klopt dit ?s dit typisch ? en kan men daar iets aandoen?ik wil niet stilvallen op het linkervak van de E17 :)

Ma al bij al is het een super machien... het geluid ,et interieur.....het elektronisch kompas:yes: etc. echt super auto

Nu nog ergens een trekhaak zien te bemachtigen(suggesties?)en een fietsenrek

En ooit nog eens een extra set stalen wielen....

En nu ook zorgen voor mijn cursus want nu is die 2 de pook voor mij nog als een kernwapen,heb angst om hem te gebruiken :lol: Jeep heeft ook wat te veel waarschuwingen gehangen dat het voertuig kan beginnen slippen over kop gaan of crashen (Crashen ? wat is over kop gaan dan? volges mij is dat ook crashen :no:!!)

ma soit na 100 oranje stickers word je vanzelf voorzichtig:)

In ieder geval het was een super keuze,Ik was sinds klein kind gebeten van Jeeps ma geef hier nu pas aan toe...........tis echt de max!!:lol::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey gefeliciteerd met je jeep

hoop dat je er veel lol mee zal beleven

het is in iedergeval wel mogelijk hahaha

maar die brandstofmeter het zal wel in de vlotter zitten dat is bij de mijne ook zo alleen de mijne heeft vaker dorst dan goed is die geeft een lege tank aan ondanks dat ik zeker weet dat hij vol is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

113fd1.gif

bij de Jeep owners

Mijn benzine meter is te vertrouwen tot het laatste stuk. Ik dacht ook moet kunnen en stond leeg ergens tussen Otterlo en Terlet midden op Park De Hoge Veluwe snachts onm 03:00uur Heb vanf toen een jerrycan met 5 liter bij me.

Is me te veel werk om de vlotter na te kijken dus ik leef er mee.

Je weet wat hij verbruikt en kent je actieradius dus kunt aan je dagteller zien wat je nog over hebt.

Veel Jeep plezier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heb behoorlijk wa werk nog, vandaag de originele chrysler radio er terug ingestoken......(is een limited dus het infinity geluidssysteem) ziet er niet alleen beter uit het geluid is ook super!!

morgen verzekering keuring,nummerplaten douane enz. enz. hoop dat men niet te moeilijk doet:unsure:

Oh en naar chrysler, eerst en vooral wil ik op hun lijstje staan wil iedere maand het freedom magazine:)

en enkele technische vraagjes heb ontdekt dat de chrysler cd-wisselaar niet werkt dus zou ook op termijn een nieuwe of een occasie nodig hebben.

en eens vragen achter de cursus

en dan komt het vinden van een trekhaak in occassie en een goed fietsenrek voor mountainbikes als hier iemand ervaring heeft met mountainbike fietsenrekjes alle inbreng is welkom............:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd!

Ik heb dezelfde bak, model 98 Ltd met de honingraat wielen en natuurlijk zwart.

Bij mij gaat de ATB gewoon in de bak. Ik zou voor de fietsendragers een beetje op de testen in de ATB-bladen letten, want er zit nogal wat verschil in. Als je veel gaat toeren, zou ik er zeker niet op bezuinigen, want als de troep er af lazert, ben je verder van huis. (Ik ga er ff vanuit dat je een serieuze ATB hebt, en geen Halfords of zo...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik heb geen Halfords:D rij voor het moment Cube.....super terreinfiets.. schwalbe Nobby Nic banden (die gaan bijna overal door ) wel veel wrijving op asfalt:unsure: ook de Magura Marta schijfremmen zijn voor mij een groot verschil vergeleken met de Hayes Sole die ik op mijn gary Fisher had.....

Heb ook al gedacht aan dakrek voor fietsen maar het laden lijkt me niet ideaal:(

Het probleem is dat als defiets vol modder hangt, ik het niet echt zie zitten van hem in mijn koffer te steken :lol: .

En blijkbaar bezit je mijn wagens tweelingbroer dan:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

D'r zit toch nog altijd een sloper tegen Gent?

Als je de Tractaat afrijdt (terneuzen-Gent) voor Gent rechts aanhouden net voor 't tunneltje aan de rechterkant Lievens-Abel (groot blauw bord met witte letters) had altijd Chrysler-slopers endus ook Jeep. Misschien heeft ie een trekhaak liggen voor weinig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...