Spring naar bijdragen

Jeep wave


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • 1 year later...

*dit is een oud topic. kweethet* Maar voordat ik wilde posten, 1st ff gezocht in het forum en voila...

Ik zwaai me de tering, maar geen reactie. Bestaat de Jeepwave niet meer? ? ?

Mijn vriendin laten zweren dat zij naar alles zwaait wat Jeep lijkt, zegt nu, volgens mij heb je het verzonnen van dat zwaaien...:-)

BTW ik heb een keer een salute terug gehad, toen had ik de GC koud 5 minuten in bezit, dat was in Geesteren GLD van een zeer mooie (ik dacht) Wrangler, duidelijk een liefhebber met alles erop en eraan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm.. ik betrap me er nog wel eens op dat ik zelfs naar Jeeps zwaai als ik in m'n Astra rijdt... tongue.gif

Maar iig zwaai ik wanner ik in de Wrangler rijdt naar alle Jeeps, ook al zwaaien eigenlijk alleen de CJ's en Wrangler's terug. Maar ook van veel nieuwere, standaard, TJ's krijg je vaak alleen maar een vragende danwel verb(dw)aasde blik... "Ken ik jou???" wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Eelco@May 19 2005, 17:57

Wrangler en CJ's zwaaien inderdaad bijna altijd terug, hier in de buurt dan. Overige heeel weinig..... daar zwaai ik zelf ook eigenlijk nooit naar, zal het eens proberen

<div align="right">

ben ik het wel mee eens,bij mij gebeurd hetzelfde....

en laat dat proberen maar zitten eelco,als het geen wrangler of cj is hoef je in onze regio geen groet terug te verwachten...

tenzij je jeeped tegenkomt natuurlijk.. biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by GyrinusNatans@Nov 19 2003, 21:18

In Vlaanderen zelden of nooit een WJ die terugzwaait, SWB's en oudere Cherokee's bijna allemaal ...

Hoe zou dat nu komen?  tongue.gif <div align="right">

Veel grijze duiven in WJ's, zeker hier toch in de buurt, en die hebben al moeite genoeg om te zien waar ze rijden.

Heb dat waven hier dus maar opgegeven, tenzij het jong en blond is :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Utah@May 19 2005, 16:12

De enige waar ik als Wrangler rijder een "wave" van terug krijg zijn mede Wrangler rijders. Zij zijn ook de enige waar ik naar "wave" omdat het om een liefhebber gaat en niet om een leasebak-rijder (No offense). bye1.gif <div align="right">

Hebt gelijk, zal blij zijn als de mijne (WJV8)over 6 maanden uit de lease is, scheelt een pak poen en kan ik deze leasebak eens deftig gaan verbouwen. Op zijn minst een extra benzine en gastank want die actieradius van 390 KM is niet veel mad.gif

De XJ wordt ook al wat ouder......

En de wrangler staat al jaren stil wegens gebrek aan tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zwaai altijd naar iedere Jeep maakt niet uit wat het is ,maar van leasebakjeepbestuurders krijg je nooit respons.

De andere zie je zo'n vertwijfeld handje omhoog komen zo van hij zwaait naar mij.

Ja oke ik moet ook wel eens op de weg letten en dan zie je goede bekenden even niet(sorry Eelco) tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...