Spring naar bijdragen

Jeepcamp Noorwegen, 15 t/m 17 juni


Kameel
 Share

Recommended Posts

Ik weet erg zeker dat er weinig animo voor is omdat het gewoon een pokke-eind rijden is. Maar ik zet 'm gewoon neer omdat ik dat leuk vind. ;)

De lokatie dit jaar wordt Evjemoen, net boven Kristiansand, van 15 t/m 17 juni.

Programma:

Vrijdag:

Registratie van aankomende deelnemers vanaf 12.00 tot 21.00.

'Grillen' en kennis maken met andere Noorse jeepers.

Na de BBQ de opening van het weekend en doornemen van het programma.

Zaterdag:

Start om 9.30

Het terrein wordt geopent om 10.00 en sluit om 17.30

"Pokerrijden" start om 10.30 en stuit om 17.30.

Om 17.30 inleveren van foto's en envenloppen.

20.00 uur kijken de foto,s en om 21.30 de prijsuitreiking

Zondag:

Vrijrijden van 10.00 tot 17.00

Aanmelding:

De aanmelding kan door een email te zenden naar treff@jeepclubnorway.no

Naam en info (email adres en je mob.nr)

Degenen die voor 10 juni aanmelden krijgen een T-shirt van het treffen.Dus geef ook je maat op:

(je krijg er maar èèn) wil je een t-shirt er bij. (en dat wil je) vermeld dit met maat.De prijs is 125 Nkr ( ca 15 euro)

Kosten voor dit weekend is 600 Nkr (ca 75 euro) Te betalen bij inschrijving.

:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt best mee over IJmuiden :no:

VanKampenNaarEvjemoen

Afstand175,1 km.Reisduur29:58

Zonder veer:

sym_20950.png 8261 Kampen

sym_20958.png 4735 Evje og Hornnes (Evjemoen)Noorwegen

1683.80 km

21:30 h

Misschien dat ik erheen rij........ maar beslis ik kort van te voren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen die gaat veel plezier!!! ik hoop van de zomer voor de 2e keer naar Noorwegen te gaan :wub: :wub:

Ik wil de 1ste keer wel eens meemaken.

Bas en Angelique, Jean Paul en Ghislaine zijn ook van de partij........ enne, Frank en Charles..... :yes: :yes: :yes: :yes:

Tja......, of ik daar nu zo bij pas. En er is ook nog ene Jacco :D:P.....een Nederlandse Noor, gehoord dat ie goed (wild) kan grillen. In ieder geval een goede reden om voor de 1ste keer te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willen,

Kijk uit!!! straks ga je daar ook nog wonen.:D

Norsk virus??:D

Ik wil de 1ste keer wel eens meemaken.

Bas en Angelique, Jean Paul en Ghislaine zijn ook van de partij........ enne, Frank en Charles..... :yes::(:yes: :yes:

Tja......, of ik daar nu zo bij pas. En er is ook nog ene Jacco :blush::wacko:.....een Nederlandse Noor, gehoord dat ie goed (wild) kan grillen. In ieder geval een goede reden om voor de 1ste keer te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ik weet dat mijn ogen niet geheel feilloos functioneren, maar zie ik nu dat Willem op de foto zij wel heel intiem poseert met een klein noormenneke.

Het is telkens weer verbazingwekkend om te moeten constateren dat ieder Jeep Camp waar dan ook gehouden zo snel verbroedert.

Ik hoop wel Willem dat je voorzichtig bent geweest !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop wel Willem dat je voorzichtig bent geweest !!!!

Ja ja, echte Jeepers onder elkaar hé....... ach, hij was wel leuk en aardig, en hij keek mij zo liefkozend aan. Er was op dat moment geen Noorsvrouwke in de buurt, want anders........, dan was ik misschien niet meer teruggekomen.

Overigens hebben we ons echt prima vermaakt. Vooral de GPS tour-tochten die we gemaakt hebben door Noorwegen. Jacco voorop en ondersteunend door Frank en Charles. Niet gedacht dat Noorwegen zo ontzettend wild en hoog was. Op een gegeven moment reden we door meters hoge sneeuw wanden. En met sneeuw in de buurt kunnen sommige Nederlanders zich niet beheersen........ Ook heeft onze Nederlandse Noor Jacco ons op een avond gebracht bij een Rock Crowling terrein. Donders, wat kun je daar gigantisch mooi spelen! Iets voor Jeep Club Nederland? Je kunt er kamperen en gebruik maken van een groot rotsvormig heuvelachtig terrein met hellingen, afdalingen, modderpoelen, enz. enz. Vanaf 18 tot en met ongeveer 23 uur hebben we daar met zweet op ons voorhoofd "gespeeld", pas toen werd het schemerig. Ja ja, nachten kennen ze daar niet.

Het Jeep Club Norway Event 2007 was op een militair oefen-terrein bij Evje. Blub, zand, moeras, bos, hellingen/afdalingen, rotsen..... alles kon je daar vinden. Het leukste was een wild west tour door de heuvelachtige rimboe. Of 't mocht dat wisten we niet, maar 't was wel spannend! Nederlanders in 't buitenland hé........ Organisatorisch konden ze echt niet tippen aan onze JCNed. Inschrijven en zoekt 't maar uit. Dus geen Marshals en "rode/blauwe/zwarte" proeven/trials. Dat heeft echter ook wel wat: iets van een georganiseerde chaos. Het kwam regelmatig voor dat je op smalle paadjes tegenliggers tegen kwam, dus je hebt een Jeep en dan maar het spreekwoordelijke bos in! En dat was niet altijd eenvoudig met al die rotsblokken. Maar goed, zonder schade zijn we met z'n allen weer thuis gekomen.

Ghislaine en Jean-Paul, Angeliqeu en Bas, Jacco en Anneke, Frank en Charles, en natuurlijk mijn bijrijder Dick Cadi bedankt voor de gezellige vermakelijke dagen en nachten in Noorwegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldige noten!

Over organisatorisch gesproken.... ze zeggen dat je tot 17:00 uur mag spelen, maar ondertussen worden wel om 15:00 uur de hekken gesloten :). Het gaf in iedergeval een spannend tintje... opgesloten in een gigantische speeltuin ... :B Gelukkig maken jeepers hun eigen pad (....naar vrijheid) :wub:.

Al met al weer een super tijd gehad in Noorwegen :), verhalen en foto's volgen nog. Oja.. we hebben ook nog ruim een uur filmmateriaal...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...