Spring naar bijdragen

3 juni,4x4 zeeland, strand evenement


Krukkie
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

was zeker een heerlijke dag, veel zon ( heel het gezin verbrand ) maar dat mag de pret niet drukken.

Echt veel zand gehapt, en maar 3 keer vastgestaan in dat losse zand, en elke keer hetzelfde, met de buik op de grond, het was een zwaar terrein wel, had ook de verkeerde bandenkeuze gemaakt, ik had de Mud banden er nog onder liggen, dacht dat dat wel goed zou zijn, maar het beessie had het er zwaar mee soms.

Meteen even de mooie bak van Martinus mogen bewonderen, een vet ding zeg.

@Boris: Ik heb je daar niet gezien.

Al met al een toffe dag.

strand%20800.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn ook verbrand ! maar vonden het hartstikke leuk en gezellig , niet tedruk en een hoop verschillende wagens.

zeeland4x43-6-2006068.jpg

zeeland4x43-6-2006159.jpg

zeeland4x43-6-2006163.jpg

zeeland4x43-6-2006162.jpg

zeeland4x43-6-2006153.jpg

zeeland4x43-6-2006152.jpg

zeeland4x43-6-2006121.jpg

zeeland4x43-6-2006092.jpg

zeeland4x43-6-2006050.jpg

zeeland4x43-6-2006040.jpg

groetjes Dave en Linda....(sorry dat we niet iedereen rustig hebben dag gezegd maar we wilden op het laatste moment nog ff achter die Redhead aan ....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://picasaweb.google.nl/JEEPEDXJ/Brouwersdam03Juni2007

Vandaag weer als gewoonlijk een perfecte dag gehad.

Vanmorgen hadden we met een aantal Jeepers bij mij thuis afgesproken om vervolgens naar Mac Donald te gaan alwaar de rest aan zou sluiten.

BLUE4,2 ,DEEF,Redhead,Strangler,Tasmanian en Charlie.Met dit groepje zijn we richting de Brouwersdam gereden,onderweg heeft JanJeep zich ook aangesloten bij het rijtje.

aangekomen hebben we ons gelijk gemeld en we konden als één van de eerste het strand op.

We hebben ons de hele dag vermaakt met spelen in het zand,want echt lastig was het niet.Na afloop reden we met zijn alle weer van het strand af ,en we hadden 's morgens loten gekocht om 4x4zeeland te steunen(eigenlijk meer om wat te winnen)en wat denk je Strangler eerste keer dat ze het terrein in ging had gelijk maar ff de hoofdprijs gewonnen.Een Ramsey lier!!!!

Na afloop zijn we met zijn alle uit eten gegaan om de dag af te sluiten.

Iedereen bedankt voor weer een geslaagde dag.

was superdag!!! :whistle:

Ook als ik die lier niet had gewonnen uiteraard :yes: en jij, Ed, heb dankzij deze prijs er weer een mooie klus bij.. hehe :lol:

edit: leuke fotos Éd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke en gezellige dag geweest! Alleen een kop als een tomaat...oftewel het zonnetje was heel de dag vd partij!:whistle: Lekker in het zand gespeeld! En een vurige wens is uitgekomen! Heb een Hummer H2 los mogen trekken:lol:!!! Dus mijn dag was compleet!:lol:

en wij maar duimen dat je wat afkoeling zou krijgen :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was zeker een heerlijke dag, veel zon ( heel het gezin verbrand ) maar dat mag de pret niet drukken.

Echt veel zand gehapt, en maar 3 keer vastgestaan in dat losse zand, en elke keer hetzelfde, met de buik op de grond, het was een zwaar terrein wel, had ook de verkeerde bandenkeuze gemaakt, ik had de Mud banden er nog onder liggen, dacht dat dat wel goed zou zijn, maar het beessie had het er zwaar mee soms.

Meteen even de mooie bak van Martinus mogen bewonderen, een vet ding zeg.

@Boris: Ik heb je daar niet gezien.

Al met al een toffe dag.

strand%20800.jpg

Ik was er wel , heb nog met Charlie mee gereden en heb Jeeped nog even gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en wij maar duimen dat je wat afkoeling zou krijgen :lol:

Haha die Astrid:lol::P

Zat 'm toch wel even te knijpen toen we onder de rook van Rotterdam kwamen...'t werd wat duister! Hoe dichter bij Dord hoe rotter het word..:whistle: Maar gelukkig bleef het droog en heb ik tenminste heel de dag zonder top gedaan:P

Maar je hebt zeker een mooie prijs gewonnen Strangler! Mooie lier!:lol::yes::P

Zag dat er al foto's op de site van 4x4 Zeeland stonden. Maar je stond er nog niet bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha die Astrid:lol::P

Zat 'm toch wel even te knijpen toen we onder de rook van Rotterdam kwamen...'t werd wat duister! Hoe dichter bij Dord hoe rotter het word..:whistle: Maar gelukkig bleef het droog en heb ik tenminste heel de dag zonder top gedaan:P

Maar je hebt zeker een mooie prijs gewonnen Strangler! Mooie lier!:P:lol::lol:

Zag dat er al foto's op de site van 4x4 Zeeland stonden. Maar je stond er nog niet bij.

Vandaar dat je ineens zo'n haast had, gelukkig was je nog net op tijd voor de afslag richting Rotterdam; stel je voor dat je rechtsaf was gegaan... :yes:

ik zal zo eens gaan checken op die site van Zeeland 4x4, maar waarschijnlijk zijn de foto's mislukt, kan bijna niet anders :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OMG!! :lol:

tip: probeer eens met een (bijna) stationair draaiende motor te rijden... Dit gaat vroeg of laat helemaal fout...:lol:

Dat was ook de bedoeling, maar door de verkeerde bandenkeuze had de jeep het behoorlijk zwaar, en moest ik af en toe wel iets meer gas geven dan noodzakelijk was.

Volgende keer beter. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was ook de bedoeling, maar door de verkeerde bandenkeuze had de jeep het behoorlijk zwaar, en moest ik af en toe wel iets meer gas geven dan noodzakelijk was.

Volgende keer beter. :lol:

Juist als je de verkeerde banden op los zand heb moet je rustig aan gaan doen omdat je anders gaat graven. zo te zien rij je daar met BFG MT's prima banden maar hebben JUIST de neiging om te gaan graven in los zand bij een te zware rechtervoet. rustiger rijden had het dus makkelijker voor je gemaakt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciflapstaart Astrid........kun je eindelijk zelf die zwarte bak eens lostrekken :B( tip: ik weet nog een heuveltje bij Zestienhoven...;):whistle:)

Kortom ,...ik baal dat ik er niet bij kon zijn....heb zelf twee weken aan de cote d`azur door moeten brengen zonder Jeep :blink:maar wel met zand....:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciflapstaart Astrid........kun je eindelijk zelf die zwarte bak eens lostrekken :B( tip: ik weet nog een heuveltje bij Zestienhoven...;):whistle:)

Kortom ,...ik baal dat ik er niet bij kon zijn....heb zelf twee weken aan de cote d`azur door moeten brengen zonder Jeep :blink:maar wel met zand....:bye1:

Nu je weer terug bent kan je volgende week mee naar Wamel met JCN, we gaan er met een leuk kluppie heen, wordt weer een topdag.

Laatste keer was erg geslaagd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu je weer terug bent kan je volgende week mee naar Wamel met JCN, we gaan er met een leuk kluppie heen, wordt weer een topdag.

Laatste keer was erg geslaagd!

Had het er al over gehad met Nick, helaas is het toch ook vaderdag die dag :B?

Ga kijken of ik het in het vat kan gieten na twee weken afzien aan de cote d`azur........., zou graag aan willen sluiten bij het kluppie wat al gaat:yes:. Details hoor ik later wel ;)...( ben nog druk bezg om alle berichten te lezen die ik gemist heb...:bye1:.)

Heb geprobeerd je topic omhoog te halen ( letland ) , mooie pic`s en gaaf gebeuren !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:bye1:

Had het er al over gehad met Nick, helaas is het toch ook vaderdag die dag ;)?

quote]

He Ad het is voor een heleboel vaders vaderdag maar die gaan wel naar Wamel:P

Dacht al dat je een kinderlokkert was :D( maar de snoepjes ontbraken....), maar het zijn dus je eigen kids.....vandaar !

Ga mijn best doen maar kan niets beloven, het is qua health een hectisch jaartje geweest met die oudjes dus een beetje aandacht kan geen kwaad( kan ik gelijk de geraniums even water geven..). Wil er ook geen half daagje van maken gezien de afstand en het dan weer de helft van de fun meemaken...:B

Spreken mekaar weer ( iets met verhogingsellende ofzo ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...