Spring naar bijdragen

Ja hij zit erin.....


bryancj7
 Share

Recommended Posts

enige tijd geleden had ik al een topic gestart ivm mijn oude 4,2 blok dat moest wijken voor een verser exemplaar. en afgelopen weekend is het dan eindelijk gebeurd. was mijn eerste motorswap maar met wat hulp en technische feedback van timo ist dan toch gelukt...(ondanks enkele tegenslagen tijdens de strijd ;-) ) Weer heel wat geleerd en hij loopt weer als een zonnetje. nu alleen weer over laten zetten op lpg...:worshippy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Eindelijk heb ik mijn gasmengstuk geplaatst en kan ik weer lekker op gas doortuffen....scheelt weer een hoop euris waar ik al weer genoeg andere plannen mee habe haha. met dan aan de mannen van allround uit spijkenisse die een heel mooi mengstuk voor mijn weber hebben laten maken...

28062007015tr3.th.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

En......... hij gaat er weer uit......... gaat worden vervangen door een chevy 350 v8 die ik momenteel aan het reviseren ben....revisiekit is gister binnengekomen inclusief mooie nieuwe zuigers..... zodra de cilinders zijn opgeboord gaan we weer opbouwen.......en dan uiteindelijk 'weer' een motorwissel.......:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Brayn,

Wat voor versnellings bak heb je erachter zitten? Als ik me niet vergis is dit een T176. Wanneer je gaat ombouwen naar een chevy small block v6 of v8 zal je toch een adaptor kit moeten gebruiken als je je oude bak wil gebruiken. Of plaats je een andere versnellingsbak?. Ik heb bij mijn nekaf gebruik gemaakt van een adaptor kitt van novak. Heb er nu ook een chevy smallblock in zitten.

Gr Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...