Spring naar bijdragen

Wie Kan Mij Helpen?


Monster
 Share

Recommended Posts

De VAlkenberg 10 b

Valkenburg NL- 25 km achter Maasmechelen.

Wij wonen echter in MAasmechelen en kunnen delen meenemen naar huis voor afhaling s avonds.Dagelijkse verzending per post of DHL onder rembours

Vandaag besteld .morgen in huis

Tel B 089 771833 ( avond )

Tel NL 0031 653496273

GSM 0031 653496273

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De VAlkenberg 10 b

Valkenburg NL- 25 km achter Maasmechelen.

Wij wonen echter in MAasmechelen en kunnen delen meenemen naar huis voor afhaling s avonds.Dagelijkse verzending per post of DHL onder rembours

Vandaag besteld .morgen in huis

Tel B 089 771833 ( avond )

Tel NL 0031 653496273

GSM 0031 653496273

Weet jij wat het ongeveer gaat kosten dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bel eens met Nico van Jeepparts.

www.jeepparts.nl

Zaak: 0515-331646

Mob: 0653-965170

Hij kan je een antwoord geven op je vraag.

Mijn vooras voor ZJ was 2 jaar geleden 600 euro. (weet niet welke jij kapot hebt)

Ik heb hier al vaker spullen gekocht heeft bijna alles op voorraad en in rekken.

Een aanrader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo,

Misschien een mooi moment om nu een Ford 8.8 in te bouwen. Deze as is 2.5 maal zo sterk als een Dana35 en heeft standaard schijfremmen. Toch is het gewicht van beide assen ongeveer gelijk. Ik heb voor je nog wel een 8.8 liggen. Als je interesse hebt, mail me dan even prive op "4x4.jos@hetnet.nl".

Ook heb ik nog wel een Dana30 en non-c-clip-dana35 met 4.10 en schijfremmen liggen. Dit zou eventueel ook nog kunnen.

Jos Reuling

Mijn vooras voor ZJ was 2 jaar geleden 600 euro. (weet niet welke jij kapot hebt)

Ik heb hier al vaker spullen gekocht heeft bijna alles op voorraad en in rekken.

Een aanrader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jos,

niet iedereen gaat voor 35ers en lockers, als je niet van plan bent erg gek te doen kun je met een standaard D35 met 33ers nog prima mee komen!!!

ik zou is kijken wat er bij de verschillende handelaren aan gebruikte D35ers in de loods ligt.

hallo,

Misschien een mooi moment om nu een Ford 8.8 in te bouwen. Deze as is 2.5 maal zo sterk als een Dana35 en heeft standaard schijfremmen. Toch is het gewicht van beide assen ongeveer gelijk. Ik heb voor je nog wel een 8.8 liggen. Als je interesse hebt, mail me dan even prive op "4x4.jos@hetnet.nl".

Ook heb ik nog wel een Dana30 en non-c-clip-dana35 met 4.10 en schijfremmen liggen. Dit zou eventueel ook nog kunnen.

Jos Reuling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tandwielen in het diff zijn kapot,vandaar. :cry:

Hoi Jeeped

Ik heb nog niet gekeken hoor nog geen tijd gehad morgen even,De garage belde wel en meldde dat de reparatie ook bij hem 2000 ging kosten ik vroeg of hij zich wel lekker voelde!!!

Hij vroeg wel of ik hem wilde verkopen dat zijn van die trucken en denkt dat ik van gisteren ben.

Er staat op marktplaats wel een set nieuwe tandwielen en ook een as dus ik denk dat het wel goed komt, ik hoop dat hij snel weer gemaakt is en dan kan ik weer Jeepen!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...