Spring naar bijdragen

Het Grote "wens Kollee Sterkte Topic "


ozzy
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

om 11.00 uur precies hebben wij ons aangemeld in het ziekenhuis in Zutphen, waar we zeer goed ontvangen werden. Ab kreeg gelijk zo'n schattig operatie jasje aan en mocht lekker in bed gaan liggen. Rond 12.10 uur heb ik heb met een zuster naar beneden gebracht tot aan de welbekende klap deuren en daar ging die. Het is nu 13.43 uur en ik ben net al gebeld door Ab. Hij ligt al op zaal en heeft gelukkig koffie gehad en zelfs al gegeten. Indische rijst tafel stond helaas niet op het menu vandaag. De marathon zit er voor vandaag nog niet in maar het ging goed met hem. Over een uurtje ga ik gauw richting mijn mannetje en neem een dubbele espresso voor hem mee. Rond 17.30 uur mag ik hem mee naar huis nemen. Het meeste baalt hij ervan, dat hij volgende week aan de Jeep wilde gaan sleutelen maar volgens de arts mag hij voorlopig niet bukken en er mag geen druk op zijn oog komen. Ja, zelfs in het ziekenhuis blijft het een Jeeper. Allemaal bedankt voor jullie medeleven en leuke berichtjes.

Gr. Yvonne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ook weer achter de rug...

Op de eerste plaats allemaal enorm bedankt voor alle berichtjes en steun!!! Doet een mens echt enorm goed :blush:

(en Ozzy bedankt voor het starten van dit topic ;) )

Loop nog wat verdwaasd (meer dan normaal ja... :whistle: ) rond, de volledige narcose laat zich toch nog wat voelen.

Was mijn eerste keer onder volledige narcose (kroegentochten buiten beschouwing gelaten... ;) ), en is me echt 100% mee gevallen. Zo lig je te kwekken, 1 seconde later ben je vertrokken. Het volgende moment is dat je weer bijkomt in de "uitslaapkamer".

Er zit een kap over het oog, mag er morgen pas af, en kan dan pas "zien" wat het resultaat is. Maar heb er alle vetrouwen in. Heb vandaag vastgesteld dat als je een Indische rijsttafel besteld in het ziekenhuis, je een boterham met (achter)ham krijgt...

Ook een grap dat ik niet meer wist welk oog het nou ook al weer was, werd maar matig op prijs gesteld.

Yvonne kwam idd met een dubbele espresso de afdeling op rennen. Smaakte heerlijk!

Balen wel dat ik nu de Jeep niet verder klaar kan maken om maandag naar de spuiter te brengen, maar goed, als dat het ergste is... (staat zwaar op slot Bumper!!)

Nogmaals allemaal hartelijk dank, Hans ook enorm bedankt voor het duimen, en ik zal het resultaat nog laten weten.

Tot "ziens"!!

Ab

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ook weer achter de rug...

Op de eerste plaats allemaal enorm bedankt voor alle berichtjes en steun!!! Doet een mens echt enorm goed :blush:

(en Ozzy bedankt voor het starten van dit topic ;) )

Loop nog wat verdwaasd (meer dan normaal ja... :whistle: ) rond, de volledige narcose laat zich toch nog wat voelen.

Was mijn eerste keer onder volledige narcose (kroegentochten buiten beschouwing gelaten... ;) ), en is me echt 100% mee gevallen. Zo lig je te kwekken, 1 seconde later ben je vertrokken. Het volgende moment is dat je weer bijkomt in de "uitslaapkamer".

Er zit een kap over het oog, mag er morgen pas af, en kan dan pas "zien" wat het resultaat is. Maar heb er alle vetrouwen in. Heb vandaag vastgesteld dat als je een Indische rijsttafel besteld in het ziekenhuis, je een boterham met (achter)ham krijgt...

Ook een grap dat ik niet meer wist welk oog het nou ook al weer was, werd maar matig op prijs gesteld.

Yvonne kwam idd met een dubbele espresso de afdeling op rennen. Smaakte heerlijk!

Balen wel dat ik nu de Jeep niet verder klaar kan maken om maandag naar de spuiter te brengen, maar goed, als dat het ergste is... (staat zwaar op slot Bumper!!)

Nogmaals allemaal hartelijk dank, Hans ook enorm bedankt voor het duimen, en ik zal het resultaat nog laten weten.

Tot "ziens"!!

Ab

sterkte als je verband er afgaat. ik hoop dat er dan een bloedmooie verpleegster bij je staat ;)

berufevs5402iw2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hoe is het resultaat,vandaag mocht die kap er toch af?

S6 met verdere herstel!

Echt onvoorstelbaar! Ik kan nu "zien" dat ik rechts gewoon stekeblind was...wat een verschil!!!

Alleen gisteren en vandaag wat problemen gehad met "van donker naar licht", knap pijnlijk als de pupil gong "knijpen". Voor de rest, echt helemaal top!

Er begint voor mij nu een nieuw leven, ennuh...ik kan nu jullie ook allemaal haarscherp zien... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...