Spring naar bijdragen

Jeepie is in de groei :)


Mav
 Share

Recommended Posts

Na eindeloos wikken en wegen, overige forumleden de kop gek zeuren, kijken/vergelijken en sparen was het vandaag dan eindelijk zover. M'n nieuwe wielen konden onder m'n Jeep geschroefd worden.

4 weken geleden reeds de velgen gekocht en deze op onder en naast m'n bed opgeslagen. Opzich handig als tafeltje voor je wekker maar ik geef je 1 tip, dit doet je gemoedsrust geen goed wink.gif

Vanmorgen kwam het verlossende telefoontje dat m'n 4 Bridgestone Dueler 673 op 33x12,5 R15 binnengekomen waren. En dus afgereisd naar groningen om ze op te halen.

Na deze rit en een bezoekje aan de lokale euromaster om ze op de velg te laten zetten stonden ze vanmiddag rond vier uur ongeduldig in de garage te wachten om onder 't Jeepie geschroefd te worden smile.gif

bandengarage.jpg

Na eerst ff een biertje en een pizza genuttigd te hebben (wie zei ooit dat sleutelen gezond was) kon ik eindelijk beginnen met "de klus".

Na een klein uurtje zat alles er netjes op. Morgen eerst ff poetsen en dan tijd voor het eerste proefritje smile.gif

Hierbij nog wat foto's ter illustratie.....

Vóór wink.gif

voor1.jpg

en ná.....

klaar1.jpg

Bietje scheef wink.gif

scheef.jpg

Vóór 2 wink.gif

voor2.jpg

en ná 2

klaar.jpg

En dan heb je ondertussen zomaar een nieuw model uitgevonden....... Jeep Hotrod biggrin.gif

hotrod.jpg

En nog maar 1'tje om het af te leren tongue.gif

klaar2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

prachtig!! kon het op foto niet zien en er zijn tegenwoordig zoveel merken die dat model velgen maken maar de "echte" blijven naar mijn mening de mooiste biggrin.gif

Ben zelf ook naar de wielen van ultra wheel gaan kijken maar vond ze qua afwerking nie zo mooi (gaten waren niet gepolijst).... ik hoop ze eind volgende week te ontvangen.... BTW als iemand nog een setje chroom wielen 10j zoekt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...