Spring naar bijdragen

Welk Banden Type.


Recommended Posts

hallo .

ben een beetje rond aan het surven voor andere banden.

welk type en waar ik ze kan halen.

denk dat iedereen wel een andere smaak heeft.

maar hier alvast een linkje naar ervaringen en soort banden die op de markt zijn.

mischien zijn er nog meer van deze site,s .

en of laat je ervaring eens los.

http://www.offroaders.com/tech/AT-MT-Tires

op deze site rechter kant div type en ervaringen met banden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit wordt vast weer een topic waarin iedereen z'n eigen keuze gaat goedpraten.. dus misschien handig eerst te vertellen waar je de banden het meest voor gaat gebruiken?

Percentage straat/terrein, welk terreinsoort vooral en dan nog of je een budget hebt gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit wordt vast weer een topic waarin iedereen z'n eigen keuze gaat goedpraten.. dus misschien handig eerst te vertellen waar je de banden het meest voor gaat gebruiken?

Percentage straat/terrein, welk terreinsoort vooral en dan nog of je een budget hebt gezet.

ik ga ze vooral gebruiken voor terrein en meestal hier in de mud.

mvg maurice

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou kijken of ik een stel van een van de boven geadviseerde banden kon overnemen voor leuke prijs.

Wat Kameel al zei elk terrein is verschillend en op zand en ondiepe modder doen de mudzillas het perfect en de boggers met een hoop lucht eruit maar soms doet een smalle band ook wonderbaarlijke dingen.

Voor mij de 10,5 bfg mud maar ook omdat ik veel over de weg rijdt naar een evenement en met mudzillas een paar honderd km over de weg wordt je niet blij van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goodyear MT/R onder de Jeep :worshippy:

BF AT's onder de Nissan :thumbsup:

De Goodyear doen het super in het terrein en wat minder op de weg bij zeer veel kilometers denk ik.

Maar de BF AT's heb ik nu 60000 kilometer onder de Nissan waarvan 70 weg 30 terrein.

Zijn super banden voor mijn werkpaard....

Maar welk type bij welke rijder....dat is allemaal een eigen gevoel en keuze denk ik....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...