Spring naar bijdragen

De eerste keer dat ik een jeep niet meer leuk vind


Eelco
 Share

Recommended Posts

Als je idd de olie vervangen hebt hoeft dat idd niet de oorzaak van het probleem te zijn dus om nu alles op dat onvrijwillege bad te gooien vind ik een beetje makkelijk, en een ieder die wel eens in het terrein zit en graag door het water rijd weet dat het risico daar is dat de motor een keer wat water pakt.......

Greetz T

ps Jeep Design......Good Choice

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ook ik vind het kortzichtig om de schuld van het stuklopen aan het waterballet te geven. Misschien heeft het er mee te maken, maar misschien ook niet. Een motor die echt waterslag heeft gehad, loopt meestal meteen niet meer!

Erg makkelijk dus om dat ( op afstand) als oorzaak aan te wijzen! mad.gif

Motoren lopen nou eenmaal wel eens stuk, zelfs al staat er Jeep op.... 't is en blijft tenslotte een mechanisch apparaat!

Ik ben benieuwd wat de oorzaak straks echt blijkt te zijn, maar ik begrijp dat men in Belgie al aanwijzingen heeft dat het niet door je "waterparty" komt.....

Gelukkig, want dan hoef je jezelf al helemaal niets meer te verwijten!!!!

Dus barry32, pas alsjeblieft op met (voorbarige) conclusies trekken.... wijzen is niet moeilijk, maar bewijzen wel.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vind dit nogal een onbenullige discussie...

als het inderdaad door het niet verversen van de olie komt weet eelco dit als de beste,HIJ heeft het dan tenslotte niet gedaan.... mad.gif

als eelco dit wel heeft gedaan (direct of de dag na de doorwading) weet hij dat ook want hij is tenslotte degene die die olie dan ververst heeft. smile.gif

conclusie;als eelco de olie ververst heeft weet hij dat daar niet het probleem ligt...,heeft hij dit niet of te laat gedaan dan is dat ongeloofelijk stom maar tevens zijn eigen schuld en heeft hem dat zijn blok gekost..hetgeen al erg genoeg zou zijn ZONDER gezeik van mensen die ACHTERAF iemand wel ff willen vertellen hoe het zit!!! mad.gif

duzzzzzz...eelco,trek het je niet aan wat er rondgeschreeuwd wordt,men deed dit ook over darkwolf,er waren zelfs mensen die al wisten dat het blok nooit zou draaien en dat ik dom was om van een particulier te kopen etc,etc,en zie nu...dark loopt als een ehm..wolf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif HIJ IS ER WEER!!! biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

Vanaf Belgie terug reed ie perfect, meteen maar even door de blubber geweest op het bouwterrein in de buurt tongue.gif

Motor trekt lekker, 15pk meer en minder toeren (motor van een tj)

Bedankt allemaal voor de steun en ik zie jullie in scalyn! of op het forum tongue.gif

PS: Tribelman, groetjes van het team van JeepDesign!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...