Spring naar bijdragen

Hallo Allemaal, Ik Ben Nieuw Hier, Wie Wil Of Kan Mij Helpen?


kasper
 Share

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Zoals de titel al zegt ben ik nieuw hier. Sinds eind november 2006 ben ik de hele trotse bezitster van een Jeep cherokee uit '91, een zwarte 4.0 high output limited edition.

MAAR!!! afgelopen maandag apk en o jee, afgekeurd op een aantal punten. Namelijk, een gat in de balk, een rotte katalysator een gordel achterin die op is en een te groot verschil in remdruk bij de achterwielen, dus moeten er volgens de apk-man nieuwe cylinders en nieuwe remvoering op beide achterwielen.

En nou is mijn vraag (en ik denk dat jullie de bui al wel zien hangen); wie wil of kan mij helpen met deze dingen? Voor de diverse onderdelen heb ik Boris van cherokeeparts al gemaild maar ze moeten d'r natuurlijk ook nog op. Ik heb ook al iemand gevonden die goedkoop kan lassen en die de onderdelen d'r tegen betaling op wil zetten maar eerlijk gezegd wil ik het zelf graag leren.

Dus nogmaals: Wie heeft er zin om samen met mij en eventueel tegen vergoeding mijn Jeep weer in zo'n staat te brengen dat hij door de apk komt?

Voor wie er nieuwsgierig is naar mijn Jeep; klik op de volgende link (ik weet nog niet hoe ik foto's op het forum zet)

http://www.mijnalbum.nl/Album=C8SBNJ3V

Ik hoop op jullie reactie.

Groetjes Katelijne

p.s. hier toch een fotootje geloof ik

jeep1ok8.th.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geen idee of je op de goeie plaats staat <_< maakt mij ook niet uit. ;)

Kijk even op je kenteken, als er geen U9 op staat hoef je geen catalysator te hebben en kun je er gewoon een stukje pijp tussen lassen, heb je mooier geluid en vrijwel geen kosten..

weet niet of je nog onderdelen nodig hebt maar ik heb nog wel het een en ander liggen (30 min rijden van zwolle) heb namelijk net een XJ uit 91/92 gedemonteerd...

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemaal,

Zoals de titel al zegt ben ik nieuw hier. Sinds eind november 2006 ben ik de hele trotse bezitster van een Jeep cherokee uit '91, een zwarte 4.0 high output limited edition.

MAAR!!! afgelopen maandag apk en o jee, afgekeurd op een aantal punten. Namelijk, een gat in de balk, een rotte katalysator een gordel achterin die op is en een te groot verschil in remdruk bij de achterwielen, dus moeten er volgens de apk-man nieuwe cylinders en nieuwe remvoering op beide achterwielen.

En nou is mijn vraag (en ik denk dat jullie de bui al wel zien hangen); wie wil of kan mij helpen met deze dingen? Voor de diverse onderdelen heb ik Boris van cherokeeparts al gemaild maar ze moeten d'r natuurlijk ook nog op. Ik heb ook al iemand gevonden die goedkoop kan lassen en die de onderdelen d'r tegen betaling op wil zetten maar eerlijk gezegd wil ik het zelf graag leren.

Dus nogmaals: Wie heeft er zin om samen met mij en eventueel tegen vergoeding mijn Jeep weer in zo'n staat te brengen dat hij door de apk komt?

Voor wie er nieuwsgierig is naar mijn Jeep; klik op de volgende link (ik weet nog niet hoe ik foto's op het forum zet)

http://www.mijnalbum.nl/Album=C8SBNJ3V

Ik hoop op jullie reactie.

Groetjes Katelijne

Welkom op het forum!

Ben zelf ook pas een nieuweling, maar heb al veel hulp gehad van de mede forumers....

Zelf heb ik nog weining ervaring met sleutelen maar denk dat er best wel mensen zijn die je kunnen helpen.

Mocht je een goed leermeerster hebben gevonden, dan houd ik me ook aanbevolen om te komen leren <_<

Woon namelijk niet ver van Zwolle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar nu dus blijvend hier.. Waar 'ie hoort! :thumbsup:

Ben ik nou gek???

Hulp nodig bij zaken die niet direct in verband staan met Jeep en niet passen binnen Te Koop gevraagd/aangeboden en/of ruilbeurs?

Plaats dan je hulproep hier!

Volgens mij gaat het echt over hulp met sleutelen aan een Jeep....

La maar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...