Spring naar bijdragen

Afslaan


Recommended Posts

Voor de onsteking heb ik je een linkje toegestuurd... hab je die handelingen die daaring worden genoemd allemaal al uitgevoerd?

Nee, nog niet.....

Even uitleggen!

Ik heb twee draden "ontdekt" die het verdelerhuis in , naar de Hallgever gaan.

En die waren erg slecht,isolatie gebroken.Dus die heb ik eerst even netjes aan elkaar gemaakt en met krimpkousje afgewerkt.

Toen wou ze wel starten.......ik blij!.

Maar dat ging na een minuut of vijf al weer over!

Vandaar deze vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt mij eerder een brandstof probleem.

Nou, daar zit ik nu ook een beetje aan te denke vooral om dat we de laatst keer de Jeep ook wat benzine in de carburateur hebben gegooid en toen starte hij wel.

Ik ga deze week eens kijken of ik wel een goede aanvoer heb door de filters en de brandstofpomp.

Walter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, daar zit ik nu ook een beetje aan te denke vooral om dat we de laatst keer de Jeep ook wat benzine in de carburateur hebben gegooid en toen starte hij wel.

Ik ga deze week eens kijken of ik wel een goede aanvoer heb door de filters en de brandstofpomp.

Walter

Vergeet de tankbeluchting niet te checken, dit ivm vacuum trekken van de tank.

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan zijn dat er een héél klein lekje in de benzineleiding van de tank naar de pomp zit... Daar merk je weinig van, maar lucht laat zich makkelijker aanzuigen dan benzine...

Soms wil een volle tank dan nog net, maar naarmate de tank leegraakt wordt het lastiger...

evden de tankdop eraf en starten... daarmee sluit je uit of de ontluchting het probleem is. "Valse lucht" kun je proberen uit te sluiten door een tijdelijke slang van de pomp naar een jerrycan met benzine te leggen. Loopt 'ie dan wel goed? dan zit 't 'm in de leiding. Nog niet? dan kan het nog een verstopt filter zijn, of vervuiling in de carburateur zelf..

Ontsteking heb je zelf eigenlijk al uitgesloten, door de motor te kunnen starten met een beetje benzine in de carburateur...

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...