Spring naar bijdragen

Ipod In Mijn Cherokee


schip
 Share

Recommended Posts

Is het mogelijk om op een fraaie manier een ipod in te bouwen (dock dan uiteraard)? Ik ken die sigarenaansluitingen en tape oplossingen wel, maar dat vind ik geen gezicht. Ik wil eigenlijk dat mijn ipod er netjes in komt te zitten, dus niet met snoeren overal langs mijn dashboard. Is er een mooie oplossing voor te koop of heeft iemand zelf al een mooie oplossing hiervoor?

schip

De belangrijkste vraag is; wat voor radio heb je. Voor de meeste merken is er een uitbreiding op de headunit te koop die netjes weg te bouwen is.

Ik zelf had bijvoorbeeld voor dat mijn auto was leeggestolen een pioneer headunit (radio ) met een pioneer CB100 module voor de iPod

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
De Icelink van Dension is 1 van de betere aansluitingen voor een Ipod, i.cm. een cdwisselaar aansluiting op je radio kun je hem gewoon bedienen als een wisselaar.

Een verbinding via de Aux ingang kan ik je niet aanraden je moet dan altijd je ipod via de ipod bedienen is niet echt handig.

Ik heb hierover contact opgenomen met Dension voor een radio cd speler met wisselaar uitgang voor mijn WJ. Dit is het antworrd dat ik kreeg;

Allereerst excuses voor de late reactie.

Wij hebben voor uw auto geen oplossing die kan worden aangesloten op de Cd wisselaar uitgang van de radio.

De oplossing die we voor uw auto hebben is de Ice>Link One die direct op de antenne uitgang van de radio wordt aangesloten.

De Ice>Link One is een bekabeld systeem, voordeel hiervan is dat het geluid van de Ipod direct wordt doorgegeven aan de radio.

En hierdoor niet hoeft te worden uitgezonden en ontvangen waardoor er geen storing plaatsvindt.

Tijdens het gebruik wordt de iPod opgeladen en het geluid wordt versterkt doorgegeven. Bediening vindt plaats op de iPod zelf.

De Ice>Link One wordt geleverd met een cradle met verschillende passtukjes voor de iPods tot en met de 5e generatie.

Passstukjes voor de 6e generatie iPods zijn nog in ontwikkeling.

De Ice>Link One is verkrijgbaar bij de dealer of inbouwstation voor ongeveer € 119,00.

Met vriendelijke groet,

Deynos BV

Dus bediening via radio - stuur is niet mogelijk.

Heb nog wel een andere site gevonden in US, maar krijg het nog niet voor elkaar daar te bestellen, dit is de link; http://www.pie.net

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Hoi ik lees deze reactie nu pas maar ik zou heel graag in het bezit komen van zo'n ipod dock in de asbakhouder van mijn Jeep Liberty KJ. Ik heb op de door jouw aangegeven site gekeken maar daar zie ik dat ding niet zo snel staan. Ook Google geeft niet echt resultaat. Ik heb wel gemaild maar nog geen reactie ontvangen. Heb jij nog tips toevallig? bedankt iig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Check deze eens: http://www.pdaplus.nl/catalog/parrot-mki9200-p-3306.html

Is een Parrot bluetooth met aansluiting voor Ipod/Iphone en SD card.

Kan je dus ook handsfree bellen en alle muziek afspelen met beeld (6cm scherm).

Maar of die op een Chrysler radio past....met deze:

http://www.twenga.nl/aanbieding/21894/6953242128731154325.html

bewerkt door Limited 97
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedere Parrot carkit is voorzien van ISO connectoren.

Echter niet iedere auto (bijvoorbeeld Chrysler) is voorzien van deze connectoren. Daarom zijn er verloopkabels verkrijgbaar van bijvoorbeeld Chrysler naar ISO (= Parrot).

Het grote voordeel hiervan is dat het een plug&play oplossing betreft, en dat de originele bekabeling geheel intact blijft !

Zie bijvoorbeeld:

http://www.pdaplus.nl/catalog/kram-iso2car-jeep-dodge-86117-p-3411.html

:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...