Spring naar bijdragen

Ipod In Mijn Cherokee


schip
 Share

Recommended Posts

Is het mogelijk om op een fraaie manier een ipod in te bouwen (dock dan uiteraard)? Ik ken die sigarenaansluitingen en tape oplossingen wel, maar dat vind ik geen gezicht. Ik wil eigenlijk dat mijn ipod er netjes in komt te zitten, dus niet met snoeren overal langs mijn dashboard. Is er een mooie oplossing voor te koop of heeft iemand zelf al een mooie oplossing hiervoor?

schip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de enige beste oplossing is om een radio te hebben met een cd-wisselaar..

dan is er een stekker voor tekrijgen om 'm aan de aansluiting/stekker vd cd-wisselaar

aan te sluiten..de aan sluiting voor de Ipod kan je dan maken waar je maar wilt..

succes..

ben er zelf mee bezig geweest in een Laro..en de bediening via t stuur werkte ook

oow..een stekkertje kost al gauw 100 euri

ipod_car77_lrg.gif

6494232.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thanks voor de tips. heb bij een paar partijen wat meer info opgevraagd. Dus binnenkort ongetwijfeld eentje in huis die op de cd wisselaar aan de radio gaat. die FM optie vind ik niet echt lekker klinken.

Als ie erin zit laat ik het zeker even weten. Zal ik ook eens een paar foto's maken van mijn jeep en mijn zwarte italiaanse dame ernaas :whistle:

Wintersport, here we come, maar dan wel met een ipod erin dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is niet wat ik wil. Zoals het er nu uitziet ga ik er toch een andere radio inzetten die direct een ipod aansluiting heeft. Ik denk een pioneer. Die hebben nog ontwerpen zonder allemaal lampjes en springende dolfijntjes. Ik moet alleen da zo'n raamwerkje hebben voor een cherokee zodat ie netjes past. Weet iemand of dat hier makkelijk te krijgen is of is ebay dan de snelste oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wil kijken of ik het eventueel op de originele radio kan aansluiten. Er zijn steeds meer mogelijkheden (oa. van pioneer, clarion en kenwood) voor fabrieksradio's. Moet dus alleen even het merk weten van de originele radio die er al in zit, dan kan ik met het juiste kastje kijken of het werkt.

Optie daarna is andere radio erin.

UPDATE:

het is toch een andere radio geworden. Een alpine met standaard ipod aansluiting, dus de wisselaar doet het ook nog steeds. Ipod aansluiting komt netjes uit in het middenvak tussen de voorstoelen. Ipodje kan daar dus mooi in. Bediening op de Alpine is gelijk aan de ipod, dus helemaal top. Als ik een camera heb zal ik ff een paar foto's maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

is wel geen Ipod, maar is wel makkelijk, heb mijn PSP in de wagen, (zit aangesloten op de aux in van m'n headunit. is leuk voor movies en mp3's en games natuurlijk, een 4Gig stick erin en een game umd, en hoppa alles bij de hand.

en voor als ik zou verdwalen altijd de tom bij de hand ook. netjes in het midden weggebouwd

pspcar.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is wel geen Ipod, maar is wel makkelijk, heb mijn PSP in de wagen, (zit aangesloten op de aux in van m'n headunit. is leuk voor movies en mp3's en games natuurlijk, een 4Gig stick erin en een game umd, en hoppa alles bij de hand.

en voor als ik zou verdwalen altijd de tom bij de hand ook. netjes in het midden weggebouwd

pspcar.jpg

Mooi blauw is niet lelijk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

kijk maar eens op http://www.pdaplus.nl/catalog/apple-ipod-apple-ipod-video-c-659_445_633.html

In combinatie met een proclip specifiek voor je dashboard gaat het helemaal lukken: http://www.pdaplus.nl/catalog/brodit-proclip-p-87.html zodat je niet in je dashboard hoef te schroeven.

Succes !

PS ik wil geen reclame maken. In de commerciele deel van de forum kun je korting bij ons krijgen als jeepclub-lid (verzendkosten gratis).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

ik heb een stick gekocht met usb slot en sd slot

steek je in je aansteker en zend via FM je mp3 s van een 2 gig stick naar je radio. kunt er ook een ipod of draagbare speler op aansluiten.

met rds dus de titels op je radio display

http://www1.nl2.conrad.com/scripts/wgate/zcop_nl2/~flN0YXRlPTM2NzEzMTA0NDc=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=NL2&p_init_ipc=X&~cookies=1

klik auto hifi de DNT musicfly is mer rds de renken met sd lezer ik heb beide

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had dezelfde gekocht als hierboven staat.

Ben er niet echt kapot van. Tevens heb ik het geprobeerd in verschillende auto's, blijf het toch een "lapmiddel" vinden.

Denk als je het rechtstreeks kunt aansluiten, je een veel beter geluid zal krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...