Spring naar bijdragen

Wie heeft er intresse om in Belgie te gaan rijden?


Eelco
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Aangezien ik van 5 t/m 9 juli op vakantie ben samen met Saskia (zus) in de Ardennen wilde ik hier meteen een dagje (10 juli, misschien ook meteen 11) offroaden aan vast plakken. Nu ben ik al een keer in Bilstain geweest, en wil hier graag nog een keer heen. Ook Scalyn is een optie.

Dus hierbij de volgende vragen aan jullie:

De belangrijkste: Zijn er mensen die hier ook intresse in hebben? Want met meer is natuurlijk altijd leuker!

En verder.... zijn er nog andere plaatsen mogelijk?

En kun je zomaar op een dergelijk terrein aankomen, of moet je van te voren aanmelden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Genoeg mensen dus die het misschien wel zien zitten. Dat is in ieder geval positief! Ik zal volgende week eens wat plaatjes opzoeken van de terreinen zodat we allemaal een beetje een indruk krijgen. Bilstain vond ik in ieder geval erg mooi, alleen jammer dat er daar net als op de maasvlakte zoveel motorrijders als gekken rondvliegen.

Weet iemand verder nog of er aangemeld moet worden op een dergelijk terrein?

En willen we eventueel alleen zaterdag, of zaterdag en zondag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed idee otto, maandag terug! kunnen we zondag nog heel de dag jeepen. Na de foto's van Tribelman en Utah gezien te hebben, lijkt me scalyn geweldig! denk trouwens dat Mav na het zien van deze foto's wel overtuigd is (Ballenstedt was trouwens ook echt heeel mooi!!! de foto's dan)

Is het al tijd om duidelijke afspraken te maken? of moeten mensen nog even nadenken?

Groetjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...