Spring naar bijdragen

de lier


Recommended Posts

pff budget, ik heb geen flauw idee wat dat kost, moe gewoon goed zijn. Hoor prijzen tussen de 600 en 2000 euro, geen flauw idee wat goed is.

Maar zie ook mijn oproepje bij te koop gevraagt, mischien kopen we nog wel een lier waar een oude wrangler aan vast zit wink.gif die dan weer op de mijne kan.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Sjikita@Apr 20 2004, 14:21

Ben het helemaal met Mugzy eens een warn gaat ook kapot, en je betaald veel voor de naam.

Ik zou wel minimaal voor een 8000 gaan of hoger maar zeker niet lager.

klopt, basis regel voor de trekkracht van je lier is 2x het gewicht van je wagen. dat wil zeggen volgetankt, en afgeladen met wat je allemaal meesleurt als je gaat rijden. wat liters benzine, een kruikje ATF en moterolie. gereedschaps kist. onderdelen, bagage, barbecue, bier,.... het gaat allemaal samen snel heel wat kilotjes wegen. 8000 pond is eigelijk al aan de lage kant, maar 9000 lieren zijn dikwijls al een heel stuk duurder dus nemen de meesten (ik ook) de 8000.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Utah@Apr 22 2004, 19:04

Hoe is het met de koeling van je motor met die lier ervoor?

Of ga je nog naar Tiel om een bodylift te laten plaatsen.

Heeft geen nut zo'n bodylift voor de koeling want je laat de radiateur weer zakken tot op de orgineele hoogte dus...... dit kan richting prullebak........

T

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...