Spring naar bijdragen

28 en 29 december 4WD in Spaarnwoude


janjeep
 Share

Recommended Posts

Schaam je niet, ik ben nooit een held geweest in dit soort dingen. ;) Wat ik bedoelde was dat je rustig bij iemand mee kon rijden (als je dat zou willen) omdat ik toch ook met kids ben en een paar meer of minder onder mijn hoede voor eventjes geen probleem zou vinden. Bovendien ga ik toch niet de hele dag het terrein onveilig maken en ben dus grotendeels toeschouwer....

Zo iets duidelijker?!

Ronald :blink:

OK, ik ben wat traag van begrip. :whistle:

Ik kom alleen 's middags, en mijn kids zijn 9 en 12 jaar en al vaker meegeweest (vermaken zich meestal wel), maar andere kinderen is vaak wel gezelliger.

Ik ben ook benieuwd naar Menno's Jeep.

Tot morgen dan,

Grtzzz

Petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK, ik ben wat traag van begrip. :)

Ik kom alleen 's middags, en mijn kids zijn 9 en 12 jaar en al vaker meegeweest (vermaken zich meestal wel), maar andere kinderen is vaak wel gezelliger.

Ik ben ook benieuwd naar Menno's Jeep.

Tot morgen dan,

Grtzzz

Petra

Gaat helemaal goed komen dus! Rick is 10 en zijn vriendin Farah die nu bij ons logeert is ook 10. Laarzen en oude kleren mee en je hebt geen kind meer aan ze.....

Tot morgenmiddag,

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou het eerste uur ging alles goed, daarna had de uitlaatspruitstuk het begeven, en vervolgens is de keering van de automatenbak naar de tussenbak ook stuk gegaan, tussenbak zat vol en automatenbak was leeg :wacko:

maar het terrein was geweldig zaten aardige zware srtukken in en ik er genoeg onderuit zien gaan zo glad was het :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shit, ik heb jullie (Menno en Ronald) net gemist, ik was er om 13:30 uur. :whistle:

We hebben nog ruim een uurtje gekeken, maar het is behoorlijk frusti zonder eigen Jeep. :lol:

We kwamen nog wel een bekende tegen.

Ik had graag Menno's nieuwe aanwinst willen bewonderen.

Grtzzz

Petra

Op gegeven moment werd het erg koud en zijn we toch maar wat eerder op pad gegaan dan oorspronkelijk gepland. De bak van Menno is erg stoer maar er zit nog links en rechts wat werk aan, maar dat komt helemaal goed denk ik. Bovendien: aan welke Jeep zit er nou géén werk??? :wacko:

Tot de volgende keer dan maar!

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

foto's

Zijn vanmorgen in Spaarnwoude geweest en hebben het zelfs aangedurfd om een paar rondjes te rijden, maar niet te wild uiteraard..... blijf tenslotte een beginneling met een standaard YJ'tje. :rolleyes:

Na de middag kregen de kids het wel aardig koud dus rond een uur of één toch maar richting Haarlem gereden.

Ronald

Nou... Gefeliciteerd Ronald!!! De kop is er af!

Bij een volgend evenement gaan we samen wel wat rijden (met alle respect uiteraard voor wat je wel en niet wilt doen). Tis natuurlijk nog leuker als Astrid ook deel uitmaakt van het plezier.

Weet zeker dat ze het ook leuk gaat vinden :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Accuut geval van besmetting hier. We waren er al rond 10 uur en toen was het gelukkig nog erg rustig rijden met een standaard XJ met straatbanden. Het was de eerste keer dus ik heb het heel rustig aan gedaan. Ik was met twee broers en het heeft nog geen tien minuten geduurd voordat het idee om samen een Jeep te kopen en die uit te rusten voor het terrein ontstond :rolleyes:

Toen al die vreselijk uitgeruste terreinwagens binnenkwamen bekroop me wel het gevoel dat wij er weinig te zoeken hadden, maar het viel me helemaal niet tegen wat je zelfs met een standaard XJ nog kunt doen. Iedereen was super aardig en hulpvaardig zodat we een erg leuke eerste keer hebben gehad.

Rond 1300h weggegaan omdat het wel erg koud werd en het terrein onbegaanbaarder werd (tenminste wel voor die van mij).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou... Gefeliciteerd Ronald!!! De kop is er af!

Bij een volgend evenement gaan we samen wel wat rijden (met alle respect uiteraard voor wat je wel en niet wilt doen). Tis natuurlijk nog leuker als Astrid ook deel uitmaakt van het plezier.

Weet zeker dat ze het ook leuk gaat vinden :ph34r:

Zal wel vreselijk belachelijk klinken voor veel ervaren Jeepers maar ik heb daar echt met hartkloppingen rondgereden.... god stel je voor, je blijft steken?!?! Dat heuveltje daar ziet er wel echt heel steil uit.... hmm, nee maar even niet doen dus. :frusty: Niks gewend en dus ben ik maar een paar keer hetzelfde (platte en niet al te modderige) rondje gaan rijden. Moet er voor anderen lachwekkend hebben uitgezien, maar ik heb wel een tijdje lekker kunnen kletsen met Frank (mannenbak) en z'n broers..... ook zij zijn beginnelingen :frusty:

Komp goed Ab.... gaat goedkomen in 2007!! :rolleyes:

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal wel vreselijk belachelijk klinken voor veel ervaren Jeepers maar ik heb daar echt met hartkloppingen rondgereden.... god stel je voor, je blijft steken?!?! Dat heuveltje daar ziet er wel echt heel steil uit.... hmm, nee maar even niet doen dus. :wacko: Niks gewend en dus ben ik maar een paar keer hetzelfde (platte en niet al te modderige) rondje gaan rijden. Moet er voor anderen lachwekkend hebben uitgezien, maar ik heb wel een tijdje lekker kunnen kletsen met Frank (mannenbak) en z'n broers..... ook zij zijn beginnelingen :whistle:

Komp goed Ab.... gaat goedkomen in 2007!! :thumbsup:

Ronald

Klinkt helemaal niet belachelijk.. iedereen is ooit begonnen. :)

Gewoon meerijden, veel 'hellep' roepen en het gaat prima. (en anders is de Jeep Academy eigenlijk speciaal daarvoor bedacht... ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal wel vreselijk belachelijk klinken voor veel ervaren Jeepers maar ik heb daar echt met hartkloppingen rondgereden.... god stel je voor, je blijft steken?!?! Dat heuveltje daar ziet er wel echt heel steil uit.... hmm, nee maar even niet doen dus. :whistle: Niks gewend en dus ben ik maar een paar keer hetzelfde (platte en niet al te modderige) rondje gaan rijden. Moet er voor anderen lachwekkend hebben uitgezien, maar ik heb wel een tijdje lekker kunnen kletsen met Frank (mannenbak) en z'n broers..... ook zij zijn beginnelingen :thumbsup:

Haha - heel herkenbaar. Ik had er ongeveer 100m voor nodig om vast te staan, maar met twee potige broers lukte het gelukkig met een beetje duwen om weer los te komen. Ik heb me ook beperkt tot de meer begaanbare stukken, maar dat maakt de lol er niet minder om. Ik was er best trots op dat ik die heuvel net links van de ingang een paar keer gepakt heb, maar toen we thuis de foto's lieten zien aan de dames zag het er duidelijk wat minder spectaculairder uit dan ik me kon herinneren....

Wat me wel verbaasde was dat er zo vreselijk geragd werd wat later in de ochtend en daarmee werd het voor beginners wel erg lastig om je er nog door heen te bewegen.

Leuk je gesproken te hebben Ronald! Ik was er ook best blij mee dat ik niet de enige was zonder grote banden :wacko:

M'n eerste wapenfeit (dat heuveltje dat toch weer een stuk kleiner leek):

eerstekeer.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was er best trots op dat ik die heuvel net links van de ingang een paar keer gepakt heb, maar toen we thuis de foto's lieten zien aan de dames zag het er duidelijk wat minder spectaculairder uit dan ik me kon herinneren....

Weet welke heuvel je bedoelt. Voor de meesten was dit waarschijnlijk een soort opwarmertje maar ik ben er met onze standaardbak toch maar niet overheen gegaan. Misschien volgende keer als de bodylift en de terreinbanden eronder zitten...... :thumbsup:

Maar het maakte de lol er inderdaad niet minder op! Iedereen zoekt op deze manier zijn eigen grensen op en bij de een gaat dat wat langzamer dan bij de andere.

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...