Spring naar bijdragen

foto`s van modderbad bij van der Giessen de Noord


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

wink.gifimg5995fd9.jpg

Het begon al goed......om half 11 richting industrieterrein Stormpolder voor wat voorbereidingen i.v.m. het topic wat ik een week geleden ben gestart om eens in het achtergelaten terrein te gaan baggeren......en wat zien mijn ogen ....EEN KRAAN !!!!!! blink.gif , even de machinist aangeschoten ( figuurlijk.. wink.gif ) en hem gevraagd naar zijn plannen ** en hem gemeld dat ik daar niet van gediend was mad.gif ,....afijn...machinist toont "begrip" en moet "plotseling "heel dringend weg om pas in de middag terug te komen.....( even afspraak gemaakt dat we zijn werk wel met rust zouden laten en aan de rechterzijde zouden rijden.. wink.gif ...)

Even een bergje op gereden en hopeloos vast natuurlijk unsure.gif , ach ...wetende dat er hulp onderweg was is dat niet erg.img6005ij2.jpg

Na een tijdje is Blue 4.2 met hulptroepen gearriveerd img6007en9.jpgen wat later is ook Nick met zijn hulptroepen ter plaatse en kan het baggeren beginnen.....de foto`s volgen hopelijk morgen ( heb zo nog een verjaardag dry.gif ).....

img6041mj7.jpg

img6119qi5.jpg

img6091wa6.jpg

img6158fn4.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja het duurt even maar dan heb je ook wat wink.giflaugh.gif

kreeg ook nog wat opmerkingen op een parkeerplaats.

zo van de wasstraat is de ander kant op, en lekker wezen baggeren jongens. en een paar keer een duim omhoog bij de stoplichten

toch leuk wink.gif

Daar doen we het toch allemaal voor....... wink.gif Ik ben net klaar met schoonmaken (phoe) , viel niet mee....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

leuk dat jullie je zo hebben geamuseerd. Vergeet niet even je wielen eraf te halen en je remmen schoon te maken. Die blubber zit vooral in je remmen en wordt er niet beter op als dat allemaal opdroogt en tussen je blokken /schoenen en je schijven/trommels zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

leuk dat jullie je zo hebben geamuseerd. Vergeet niet even je wielen eraf te halen en je remmen schoon te maken. Die blubber zit vooral in je remmen en wordt er niet beter op als dat allemaal opdroogt en tussen je blokken /schoenen en je schijven/trommels zit.

Helemaal juist en check of er geen water in de cardan olie zit....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de terugweg had ik bij zo'n 40km/hr een schuddend stuur! sad.gif Denk wat is er nou aan de hand...stoppen en onder de auto kijken of er wat is losgekomen/verbogen/of wat dan ook...Toch maar is dat brok klei van de velg afgehaald en ja hoor weg! Gelukkig! want m'n portemenee begon alweer te trillen in m'n kontzak! laugh.gif

deboosdoeneros0.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de terugweg had ik bij zo'n 40km/hr een schuddend stuur! sad.gif Denk wat is er nou aan de hand...stoppen en onder de auto kijken of er wat is losgekomen/verbogen/of wat dan ook...Toch maar is dat brok klei van de velg afgehaald en ja hoor weg! Gelukkig! want m'n portemenee begon alweer te trillen in m'n kontzak! laugh.gif

deboosdoeneros0.jpg

Ik werd s`avonds al gebeld door de kraanmachinist.. huh.gif ......hij kwam wat tekort om het gat dicht te krijgen... wink.gif ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Nick, net nog effe op de link zitten kijken van alle plaatjes....Mot zeggen dat je pa en jij een paar mooie actie plaatjes hebben geschoten!!

Ik zal is effe kijken hoe ik filmpies het wereld wijde web op kan gooien!

danku cool.gif ben benieuwd naar je filmpjes(uploaden met google video gaat redelijk snel) smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja idd beest, lekker aan het spelen geweest!

Zo heb eindelijk een filmpje erop gekregen...vergeten om er muziek achter te zetten maar ach dan hoor je de motoren beter laugh.gif

Klik hier voor filmpje

Hebben aardig wat keren vast gestaan met z'n alle...'t was geen zuigende klei maar wel spekglad. Had nog een kratje pils gezet voor degene die op z'n buik erdoor wou, maar niemand wou...hadden mooie actiebeelden geweest. laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toffe fotos, heb ff geen tijd om het filmpje te kijken, ik zit niet thuis. ik moest in hendrick ido ambacht zijn zondag,......... ff wezen kijken

we hebben ons nog een uurtje vermaakt daar,.....wat een vette klei gezellig, alleen rot schoonmaken.

Jammer dat ze het niet gewoon lieten liggen, je valt daar niemand lastig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toffe fotos, heb ff geen tijd om het filmpje te kijken, ik zit niet thuis. ik moest in hendrick ido ambacht zijn zondag,......... ff wezen kijken

we hebben ons nog een uurtje vermaakt daar,.....wat een vette klei gezellig, alleen rot schoonmaken.

Jammer dat ze het niet gewoon lieten liggen, je valt daar niemand lastig

Jammer hoor, je hebt nu alleen de dichte stukken gehad helaas.....maar ja ...we hebben de foto`s nog.. dry.gif

Volgende keer misschien wat afspreken met Nick sad.gif ......., in overleg natuurlijk..

hee , wrangler92 inderdaad leuke baan en mooie fotos , als mijn jeep 100% is ga ik graag een keertje mee kom ik met readhead die heeft een cj7. latersss

Graag , we spreken snel een keer af om te gaan ploegen... rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...