Spring naar bijdragen

ik ben blij omdat....


Scaan
 Share

Recommended Posts

We sinds een weekje eindelijk weer in onze Jeep rijden, nadat hij 6 weken in reparatie is geweest.

Jeep was op de oprit gezet door garagist, eerste wat ik deed toen ik thuiskwam met de huurauto was spullen neergooien en een rondje maken. Zag er ongeveer zo uit: :wacko:

(definitieve factuur komt nog :D)

En nu gauw weer de zon in, ook zoiets waar je blij van wordt!

Theo, wat is er met jouw Overland?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben blij omdat mijn kapotte laptop nog net binnen de garantie vervangen wordt door een nieuwe! Na een hoop gezeur hebben ze besloten het onderdeel dat al drie keer vervangen is niet nog een keer te vervangen.

De laptop is ook nog eens sneller geleverd dan ik had verwacht, helaas was ik niet thuis om 'm in ontvangst te nemen. Morgen maar thuis blijven voor de UPS-meneer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zóu ze... :bye1: Maare, is goed nieuws joh, hopelijk duurt het niet te lang voor je weer kan rijden in alle versnellingen.

Ben d'r inmiddels wel aan gewend, maar hoop inderdaad snel weer m'n buurtje onveilig te maken. Tot die tijd rijdt dit eigenlijk ook erg lekker.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben blij omdat mijn kapotte laptop nog net binnen de garantie vervangen wordt door een nieuwe! Na een hoop gezeur hebben ze besloten het onderdeel dat al drie keer vervangen is niet nog een keer te vervangen.

De laptop is ook nog eens sneller geleverd dan ik had verwacht, helaas was ik niet thuis om 'm in ontvangst te nemen. Morgen maar thuis blijven voor de UPS-meneer...

ACER?? Drie keer en dan een nieuwe das bij ACER standaard!

Heb dit al een keer of tien meegemaakt........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ACER?? Drie keer en dan een nieuwe das bij ACER standaard!

Heb dit al een keer of tien meegemaakt........

Dell. Daar kennen ze dezelfde standaard, maar proberen daar nog wel eens onderuit te komen. Wat wel grappig is, is dat ik nu op de nieuwe weer drie jaar garantie heb, terwijl de oude bijna uit die garantie was :blink: Alleen wordt de machine zo langzamerhand wat te langzaam voor wat ik doe...

Moet er misschien eens een dikke V8 in lepelen :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...