Spring naar bijdragen

Iets bijverdienen? Onderhoudsbeurt gevraagd!


DEEF
 Share

Recommended Posts

Beste Jeep freaks , ik heb 2 maanden geleden een Jeep gekocht (automaat 4,2) die lekker rijdt maar hij start soms wat moeilijk en aangezien ik een beginner ben vind ik het nog moeilijk om zelf de zwakkeplekken te lokaliseren , ik heb m al voor een halve body lift, nieuwe uitlaat,raam en rubbers ,nieuwe snaar en even voor een snelle check weggebracht . 2400 eur!! Toen was ik dus wel weer even gelijk nuchter dat begrijp je wel natuurlijk !

NU is mijn vraag wie woont er in de buurd van denhaag/scheveningen en heeft zin om naar mijn jeep tekijken of heeft er iemand in de buurd een garage waar die lekker aan zn eigen Jeep al sleuteld dat ik daar misschien even kan langs rijden?

Ik begrijp dat tegen woordig de zon niet meer voor niets opgaat dus een vergoeding is geen probleem mits die natuurlijk niet in de buurt komt van een garage !

Ik zoek dus gewoon een goede sleutelaar met veel Jeep verstand , die ik met veel vragen kan bomberderen!

alvast bedankt voor evt. reacties ! mvgr. Dave

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wow... ik heb even de titel aangepast... Helemaal in hoofdletters is zo schreeuwerig wink.gif

Daarnaast heb ik dit topic naar "techniek algemeen" verplaatst, en je andere, identieke, topic gewist. Één oproep zou genoeg moeten wezen smile.gif

Ja sorry , die andere topic was even eenfoutje maar ik wist niet hoe ik hem moest wissen en omdat ik net nieuw ben op de website ben ik nog een beetje klungelig !gr. DAVE laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja sorry , die andere topic was even eenfoutje maar ik wist niet hoe ik hem moest wissen en omdat ik net nieuw ben op de website ben ik nog een beetje klungelig !gr. DAVE laugh.gif

hoi dave,

kijk eens op www.chaosboyz.nl daar zijn een aantal leden met veel jeepkennis, misschien kunnen zij jou verder helpen voor de regio den haag.

Sander heeft een wrangler en Tom een cj 7

ps ik woon zelf in wateringen maar nog geen jeep

gr dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sebas kan onderhand ook aardig aan een CJ sleutelen... noodgedwongen...

Jammer dattie 'm niet meer heeft en geen lid meer is...

Toppie jonges voor de reacties ! ik heb er al een paar hele bruikbare , morgen even op mijn gemak bekijken! erg leuk/handig hoor deze site ! gr. Dave

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Dave,

4x4 Scheveningen zit toch aardig in de buurt?

Of was je daar al voor de eerdere gedane zaken?

Er schijnt in Pijnacker ook een Jeep garage te zitten.

Succes.

ja inderdaad maar daar ben ik gelijk "geknipt en geschoren" duss.....

Ik heb nu contact met Darkwolf en die gozer kan alees op Jeep gebied dus daar ben ik wel erg blij mee , maar bedankt voor de tip! thanx... mvgr. Dave

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Dave,

4x4 Scheveningen zit toch aardig in de buurt?

Of was je daar al voor de eerdere gedane zaken?

Er schijnt in Pijnacker ook een Jeep garage te zitten.

Succes.

4x4 Katwijk? Redelijk in de buurt van Den Haag.

Goede ervaringen en denkt met de klant mee.

Prima Jeepgarage. biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...