Spring naar bijdragen

Trip Zuid Frankrijk/ Provence


Brooks69
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nog maar eens een keer dan.

Iemand al eens wat van Brooks (Hein) vernomen? 't Is nu 2,5 maand geleden sinds hij op 't forum heeft gereageerd en 't kan natuurlijk dat er iets ernstigs aan de hand is, maar aan de andere kant zie ik (en ik niet alleen) m'n zomervakantie in het water vallen. Ik krijg ook helemaal geen reactie op m'n mail aan hem.

Ik sta eigenlijk op 't punt me maar terug te trekken en zelf wat te boeken, voordat we helemaal nergens meer terecht kunnen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou gisteren rond 11.00 uur door Hein terug gebeld worden, mar helaas.

Wacht vandaag nog even af met mijn beslissing om niet (meer) te gaan.:whistle:

Overweeg nu in ieder geval om iets anders te gaan doen met de vakantie.

Iemand nog ideeen of aanbevelingen??:whistle:

Wel jammer, want het idee om met een paar Jeepers naar Frankrijk te gaan spreekt me wel aan.:frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou gisteren rond 11.00 uur door Hein terug gebeld worden, mar helaas.

Wacht vandaag nog even af met mijn beslissing om niet (meer) te gaan.:whistle:

Overweeg nu in ieder geval om iets anders te gaan doen met de vakantie.

Iemand nog ideeen of aanbevelingen??:whistle:

Wel jammer, want het idee om met een paar Jeepers naar Frankrijk te gaan spreekt me wel aan.:frusty:

In dezelfde periode gaan er een aantal jeepers van de jeeplist en het forum naar Marsoupe (weekend van 21/7), mss is dit een alternatief?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je kunt hem ook gewoon een mailtje sturen 8< :D

Van mij mag je dit mailadres weghalen (of één van de mods); we hebben mailadres + telefoonnummer maar nog geen reactie.

En mailadressen vrij op i-net gooien is niet fijn; spamrobots struinen 't net af naar adressen, vandaar dat ik er ook altijd iets van maak van "ik [at] chello punt nl" als ik m'n mailadres op een forum gooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waarom hebben jullie Brooks nodig om naar frankrijk te gaan?

Als hij het laat afweten ga je toch gewoon de geplande trip zonder hem maken......

Brooks heeft de route ter plekke + campings/vakantiehuizen geregeld.

Maar als-ie niet in de gelegenheid is om e.e.a. verder te organiseren dan is dat prima, maar laat dat dan gewoon even weten. Alle begrip voor persoonlijke omstandigheden of wat dan ook (in het geval dat dat de oorzaak is); ik begrijp best dat-ie geen reisbureau is, maar ik heb geen zin om pas aan 't begin van m'n enige echte vakantie erachter te moeten komen dat de plannen toch niet doorgaan. En ik ben de enige niet die er zo over denkt.

Edit: ik heb zojuist m'n afzeggingsmailtje verzonden. Heel jammer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die email bots krijgen dan ook geen antwoord toch ???

Nee, die zorgen ervoor dat jouw (of in dit geval Hein's) mailbox vol met ongewenste spam komt te zitten. Nou kan ik me voorstellen wanneer je de vliegende teringhekel hebt aan iemand dat je overal zijn/haar mailadres gaat lopen posten, maar in dit geval, zonder dat we weten hoe of wat, vind ik 't een beetje onkies om iemand's mailadres op een forum te zetten.

Done, inmiddels - thnx Dez!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waarom hebben jullie Brooks nodig om naar frankrijk te gaan?

Als hij het laat afweten ga je toch gewoon de geplande trip zonder hem maken......

Lijkt me logisch, dat ikzelf wel in staat ben om mijn pad te kiezen, met mijn zeilboot doe ik dat al 35 jaar!

Alleen in dit speciale geval heeft Hein zich als reisleider opgeworpen en ik heb daar op ingeschreven.

Als ik iets beloof probeer ik dat ook na te komen en deze keer zou ik deelnemer zijn.

Nu vind ik wel een ander bestemming op zich is dat geen probleem.

Misschien met de boot ander met de Jeep:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Lijkt me logisch, dat ikzelf wel in staat ben om mijn pad te kiezen, met mijn zeilboot doe ik dat al 35 jaar!

Alleen in dit speciale geval heeft Hein zich als reisleider opgeworpen en ik heb daar op ingeschreven.

Als ik iets beloof probeer ik dat ook na te komen en deze keer zou ik deelnemer zijn.

Nu vind ik wel een ander bestemming op zich is dat geen probleem.

Misschien met de boot ander met de Jeep:yes:

weet niet wat voor boot je hebt maar wij namen altijd onze zeilboot (valk) mee naar Lac de cazeaux in de buurt van Bordeaux. mooie regio voor de jeep en leuk zeilen. Ook baai van Arcachon is goed te doen met de boot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...