Spring naar bijdragen

Aanschaf Wagoneer bij wagoneer.nl


Matthijs1966
 Share

Recommended Posts

  • 8 months later...
  • 1 month later...

Hallo,

Ik tracht al enige tijd Wagoneer.nl te bereiken. Via de telefoonnummers op de website kan ik niemand bereiken. Ook via de telefoongids (en omgekeerd) lukt het evenmin. Ik zoek een Wagoneer begin 80 of ouder in (zeer) goede staat.

Kan iemand mij aan een adres en telefoonnummer helpen.

Groet,

HPS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, vandaag is het gelukt en ben ik bij Ad Sonneveld op bezoek geweest. Zeer vriendelijk en deskundig. Veel Wagoneers in verschillende staat/aten van perfectie. Prachtig gewoon. Ik heb mijn oog laten vallen op een exemplaar uit 1977, V8 360 AMC met LPG en een werkende airco. Bijna niets electrisch, het degelijke slingerwerk dus, maar minder kostbaar indien kapot. De bodem is van tectyl voorzien (zaten achterin wat slechte plekken, getuige de gedeeltelijk ontbrekende achtermat) en dynamo, startmotor en bekabeling is vervangen. Overweeg hem van nieuwe Michelins, een electronische ontsteking een mogelijk zelfs een nieuwe lak te laten voorzien.

Heeft iemand ervaring met die electronische ontsteking? En bevalt het?

Groet,

HPS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Lijkt me dat de post van WOODY toch wel diametraal tegenover de anderen staat.

Kan woody misschien hierover meer kwijt ?

Is het ook niet zo dat bij die wagoneers je toch moet wakker blijven omdat het hier gaat over voertuigen die al bejaard zijn en toch een leven achter de rug hebben ? In de VS zijn het 'trucks' geweest die misschien al heel wat hebben meegemaakt. Iemand die ze naar hier brengt en ze probeert op te lappen om er nog iets van te maken, kan toch ook niet toveren ? In orde zetten, en baanvaardig maken moet lukken, maar er een nieuwe van maken kan toch niet ?

De meeste van die dingen zijn misschien al derde, vierde of vijfdehands... dus niemand kan garanderen dat hij goed is of goed gaat blijven.:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik ben nieuw hier en zit met hetzelfde probleem. Ik ben me ook aan het orienteren op een Wagoneer (belastingvrij) en heb al 2 keer gekeken bij Wagoneer. nl. Vorig jaar zomer en afgelopen zaterdag. Ad heeft in het afgelopen jaar geen nieuwe auto's erbij gekregen omdat hij gaat verhuizen naar Schiphol-Rijk zegt hij. Een grotere loods met meer werkruimte. Wat mij opviel is dat hij geen officiele monteurs heeft rondlopen en dat zijn reparatieauto's wel erg lang bij hem stilstaan. M.a.w.: als je iets wilt laten repareren bij hem dan denk ik dat je je WG zo maar een paar weken moet missen. Ik heb wel twee restauratieprojecten zien staan. Volledig kaal gehaald chassis en koets. Ad gaf aan dat deze projecten in vier maanden tijd worden opgebouwd tot een volledig nieuwe Wagoneer. Kostprijs ligt dan wel rond de 30 K. Dat is mij veel te veel geld. Ik zit te denken aan een budget van 15 K maar voor dat bedrag heeft hij niet veel keus. Zijn er nog andere adressen waar betrouwbare Wagoneers worden aangeboden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

hmmm, net iemand naar hem dooverwezen voor een proefrit.

Begin helaas vanuit mijn ervaringen en deze posts wat te lezen wat dhrA.S. ook mij verteld heeft.

Mij begon ook op te vallen dat diverse wagens reeds "gereserveerd/verkocht" ware voor ca 30.000 Euro maar ik zag in 4 maanden tijd geen verandering (de toekomstige eigenaar heeft geduld?)

De advertenties begonnen bij 9.500 Euro maar zodra we er weer eens waren was er al zoveel aan de wagen gedaan dat het inmiddels 16.500 werd.

Mijn conclusies zijn inmiddels getrokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

ik zal mij allereerst ff voorstellen.

ik ben leo . woonachtig in aalsmeer , en heb nog geen jeep.

wagoneer heeft inmiddels een eerste monteur aangenomen.

volgens mij had hij al een tijdje geen monteur.

dus dan stapelt het werk een beetje op.

vriend van mij was erg te spreken,zijn motor was gereviseerd.

loopt weer als een zonnetje.:)

ook bouwt hij gas in.. impco.. dat is toch wel o.k ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...