Spring naar bijdragen

GEZOCHT Achterraam Hardtop Wrangler TJ


Dennisr
 Share

Recommended Posts

Ik heb nog wel een achterraam van een YJ maar ik weet niet of dat zomaar past....... dry.gif Je vraag een raam voor een TJ maar je heb zelf toch een YJ huh.gif

Oeps ff snel veranderd, nee ik heb geen YJ meer alleen maar een TJ nu..

En ik denk niet dat het past, want een YJ heeft een afsluitbaar mechanisme onderaan en de TJ heeft een hele ruit die door de achterdeur wordt vastgehouden.

Maar evengoed bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lastig.. het is vaak het eerste wat kapot gaat, dus ook 2de hands weinig kans. Maar je weet nooit.

ff een paar mogelijkheden die je kan proberen:

Lokaal (auto)glas bewerkings bedrijf.. bestel een passend stuk glas. Die kunnen ook alle gaatjes netjes maken voor de gasveren etc.

Dealer, nieuw glas bestellen? unsure.gif

En op Ebay komen ze af en toe voorbij, wel meestal in de VS. Wie weet heb je geluk..

voorbeeld..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lastig.. het is vaak het eerste wat kapot gaat, dus ook 2de hands weinig kans. Maar je weet nooit.

ff een paar mogelijkheden die je kan proberen:

Lokaal (auto)glas bewerkings bedrijf.. bestel een passend stuk glas. Die kunnen ook alle gaatjes netjes maken voor de gasveren etc.

Dealer, nieuw glas bestellen? unsure.gif

En op Ebay komen ze af en toe voorbij, wel meestal in de VS. Wie weet heb je geluk..

voorbeeld..

OK Bedankt, nu gewoon maar even afwachten of er iemand nog iets heeft liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2-tal jaren geleden is ook mijn achterruit HARDTOP (jeep wrangler TJ bj 1999) stukgegaan. Toen wat prijzen vergeleken, de beste koop was te vinden bij :

Autoglas West

Spinnerijkaai 67

B-8500 Kortrijk

Tel:+32(0)56 25 53 00

Je kan misschien eens zelf contact opnemen wat de huidige prijs is. Correcte service !

Hopelijk heb je er wat aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...