Spring naar bijdragen

fietsen


MugZy
 Share

Recommended Posts

weet iemand of en waar je hier ergens die jeep mountainbikes kan verkrijgen?

p17663.JPG

ik wou er zo 2 aanschaffen om achter op de jeep the hangen als we nog een naar de ardennen of zo gaan.... en voor weer wat in vorm te komen, en hier de omgeving wat te verkennen, ect ect. op quadratech gaan ze voor 290$ wat niet echt een slecht prijs is voor zo'n fiets (alu frame, shimano deraileurs, schijfremmen voor ) als ze hier verkocht worden ga ik er hier voor kijken, anders denk ik dat ik ze laat overkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De invoerheffing op complete fietsen is wel veel hoger dan op auto-onderdelen.

Auto onderdelen is dacht ik iets van 4.5 % op fietsen is 't 15%, scheelt dus wel behoorlijk.

Ik heb zelf pas een bestelling binnengehad van Quadratec, is echt soepel verlopen. En scheelt echt behoorlijk met de prijzen hier in NL zeker met de huidige wisselkoersen.

o.a. een Supertop met deuren besteld, bij Quadratec 647 dollar bij ORC 995 Ex de BTW.

Grt. Shark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mischien kunnen we gewoon een middagje koffie drinken bij iemand en daarna gezellig samen vrijrijden op een open terrein..?

regelen we dan gelijk de evt. boodschappenlijst...

mag bij mij ook maar ik woon het verst bij iedereen vandaan(spijkenisse)

aan de andere kant heb je hier wel de maasvlakte.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan aan Jeep fietsen komen

Ik regel het vervoer ervan vanuit Bangladesh en China naar de importeur hier

Ik kan echter ook aan andere mountainbikes komen staan geen Jeep op maar wel hele goeie bikes met 24 versnellingen Shimano ongeveer eur 125 per stuk wink.gif

stuur me maar een mailtje

hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe ga je die fietsen achterop je Jeep hangen, lijkt me moeilijk om daar een goede fietsdrager voor te vinden met zo'n Y frame.

PS; als je een serieus stukje wil gaan mountainbiken zou ik toch naar een wat betere bike zoeken, dit zijn leuke fietsjes maar absoluut niet geschikt om flink mee door de bossen te raggen!

Shark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Apr 13 2004, 19:17

Blijven langer heel dan een JEEP auto

Hebben een naam hoog te houden

tongue.gif

No Way, als je ziet waarmee deze bikes zijn afgemonteerd zijn ze nog niet half zo terreinwaardig als hun gemotoriseerde naamgenoten.

Leuk fietsje om mee over de weg te toeren en af 'n toe een zandpad te nemen. Ga je hiermee intensief mountainbiken heb je ze binnen een half jaar afgeschreven.

Shark tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by MugZy@Apr 13 2004, 19:46

ik heb ze maar laten afkomen, zoals ik zei was het een goed exuus om wat andere dingen laten mee te komen tongue.gif

was nog een item in backorder (nog 3 weken) en dan zouden -ze shippen...

ik laat wel iets weten als ze er zijn..

Pas ook e.e.a. besteld bij Quadratec, is goed bevallen.

Na het shippen spulletjes met 4 dagen bij mij op de stoep, lekker snel.

Shark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Beetje laat maar ik zag in de folder die ik binnen heb gekregen (effe snel doorgebladerd en nu kan ik het boekie niet meer vinden,maar het stond op de achterkant)dat ze ook JEEP Overland fietsen bij V&D verkopen.

Ook nog van het merk "Shimano" als ik het goed opschrijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...