Spring naar bijdragen

over homepages & digibeten


venezia
 Share

Recommended Posts

God, wat was het weer een geworstel vanavond. Terwijl half Nederland de slachtpartij in Duitsland zit te kijken lever ik zware gevechten met mijn FTP programma om mijn gewijzigde homepage in de lucht te krijgen.

Met MS Frontpage kan ik ondertussen een aardige amateursite inelkaar knutselen (denk ik). Maar op het moment dat ik met WS-FTP PRO aan de slag ga, begint de ellende. Login naam, password...ehh... in welke directory moesten de bestanden ook al weer...... barst waarom kan er nou geen verbinding gemaakt worden. Er staan tientallen verschillende opties voor het synchroniseren tussen PC en server..... ph34r.gif

Ben dus de hele avond bezig geweest. De bestanden stonden allemaal keurig op de server maar de homepage was ongewijzigd. HOE KAN DAT NOU?!?!? ^!@*@!*#!(*@#_! Je zou er grijze haren van krijgen (grapje voor degenen die me gezien hebben... laugh.gif )

Maar goed, uiteindelijk alles van de server verwijderd en de volle homepage a 80Mb weer ge-upload. Wat een engelengeduld moet je daarvoor hebben! Maar uiteindelijk is het dan toch gelukt! Een Jeep pagina erbij waarin het wel en wee van het apparaat een beetje wordt bijgehouden.

Jeep pagina

Het stelt niet zo veel voor maar de Jeep is ondertussen onderdeel van de familie en hoort dus gewoon op de familie homepage. blink.gif

Ronald (die nu echt z'n nest induikt....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan de pagina niet vinden.

De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.

--------------------------------------------------------------------------------

doe maar nie wink.gif dat in je nest duiken bedoel ik....ut werkt nie smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thumbsup.gif

Ziet er allemaal prima uit.. alleen die muziek.

Zo'n goeie muzieksmaak (aan de linkjes te zien) en dan krijgt de argeloze bezoeker dat. blink.gif

wink.gif

Bedankt voor alle leuke reacties, dat doet een mens erg goed na al dat geworstel. Moet trouwens de linkpage nog updaten met System of a Down en natuurlijk Jeep Forum en Jeep Club. Gaat goedkomen hoor! smile.gif

Begrijp alleen je opmerking niet helemaal. huh.gif Kan me herinneren dat ik ooit een opmerking kreeg over muziek op de site maar ik heb dat nooit kunnen reproduceren. Ik heb er in elk geval geen audio opgezet. Wat hoor je dan precies?????

Ha die Pullie! frusty.gif Heb als goedbedoelende amateur m'n handen vol om dit enigzins netjes en up to date te houden dus of ik voor jou nog ga sleutelen aan je site...... cool.gif

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor alle leuke reacties, dat doet een mens erg goed na al dat geworstel. Moet trouwens de linkpage nog updaten met System of a Down en natuurlijk Jeep Forum en Jeep Club. Gaat goedkomen hoor! smile.gif

Begrijp alleen je opmerking niet helemaal. huh.gif Kan me herinneren dat ik ooit een opmerking kreeg over muziek op de site maar ik heb dat nooit kunnen reproduceren. Ik heb er in elk geval geen audio opgezet. Wat hoor je dan precies?????

Ha die Pullie! frusty.gif Heb als goedbedoelende amateur m'n handen vol om dit enigzins netjes en up to date te houden dus of ik voor jou nog ga sleutelen aan je site...... cool.gif

Ronald

je krijgt een popup met 1 of ander kudpingeltjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

je krijgt een popup met 1 of ander kudpingeltjuh

Die pop up heb ik inderdaad voorbij zien komen maar nooit gemerkt dat er geluid bij zit. Heb ook alleen maar de speakers aanstaan als het nodig is bij filmpjes en zo.

Kan er niet zo veel aan doen, is het handicap van een low budget hosting bedrijf. Dus speakers uitzetten of een pop up killer aanzetten..... dry.gif

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...