Spring naar bijdragen

18 april horst


darkwolf
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Originally posted by Kameel@Apr 15 2004, 21:34

Edit*

...ik tel tot nu toe 15 Jeeps van het forum die gaan.

Erg leuk aantal om een foto te maken? Bijvoorbeeld ergens op een parkeerplaats?

Iemand bekend daar?

Of een idee waar?

ik stel voor dat zo'n foto gemaakt wordt NA het rijden.....

zien de auto's er uit zoals ze op hun best zijn....

vies,nat,smerig en OPEN!

mischien is het parkeerplaatsje in horst groot genoeg?in groesbeek was ruimte zat met een mooie achtergrond?

ik ga iig direct naar horst.

hey t? klote man...wat is de oorzaak?

motor nog niet af?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by darkwolf@Apr 17 2004, 10:04

ik stel voor dat zo'n foto gemaakt wordt NA het rijden.....

zien de auto's er uit zoals ze op hun best zijn...

Maakt mij allemaal niets uit...tis alleen dat meestal niet iedereen tegelijk vertrekt.

Of we zoeken elkaar op op het terrein en doen daar een pose.

We zien wel.... smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou.....ik ben er dus ook niet zoals julie merken....

gisteren de rear main bearing seal vervangen hetgeen al enorm tegenzat....

toen geprobeerd te starten en wat denk je? nog steeds olie lekkage...

bleek er achter het vliegwiel nog een stopje van de olie kanalen te zitten sad.gif

telleurstelling 1 van vandaag....

vrsnellingbak dus gedemonteerd,koppeling gedemonteerd,vliegwiel eraf....kut,fuck..etc..3/8 draad,heb ik niet meer liggen.

diverse mensen gebeld en uiteindelijk stopje gevonden die er net niet in paste...flink wat speciale coating erop gedaan en met geweld vast gezet....

intussen kwam mijn vriendin thuis.....geen leuke shirts van zuidplein...

telleurstelling 2 van vandaag...

nu alles er weer opzetten,ging best aardig...nu nog proberen te starten en de ontsteking afstellen...

bougies breken af (blijken geen nieuwe te ziijn),de motor wil niet starten,de accu is leeg en het is 4:30 uur ohmy.gifohmy.gif

telleurstelling 3 van vandaag...

ik kap ermee...dit heeft geen zin meer,ook al zou ik hem draaiende krjgen,dan moet de ontsteking nog worden goed gezet,de bougies moeten vervangen worden,mijn nieuwe bumper ligt al weken klaar maar moet er nog steeds op...

kortom...ik ben het zat,spuugzat zelfs...zo zat dat ik het woord jeep niet meer kan horen...dit was niet de opzet...heb nu al diverse zondagen thuis gezeten omdat er wat met die auto was...

gedurende de afgelopen 2 jaar van reviseren heeft alles tegengezeten,daardoor te veel tijd en geld gekost en het is op.....mijn geduld is he-le-maal op!! mad.gifmad.gif

geen idee hoe ik dit moet uitleggen maar heb echt zoiets van ik zet ff een advertentie op marktplaats en finish....

hoop dat julie het wel leuk hebben daar...ik ga mijn laatste restje kracht verspillen aan iets wat bodemloos is... frusty.giffrusty.giffrusty.giffrusty.gif en nog eens frusty.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjee darkwolf, man wat reuze F********** voor je. Avondje Sauna of film, ff kill bill 2 zien met vriendin? ff geen jeep en gesleutel meer......

Een iets minder erge teleurstelling was Horst vandaag.

Het parcours viel me erg tegen, was leuk aardig als je een Jimmy hebt, parcour was te klein opgezet, 8 proeven of zo, en waarvan er 2 tot 3 totaal niet te doen waren met een Jeep. Te smal voor de jeeps. Sturen en steken totdat je een ons weegt. Verder maar een paar proeven die met een wrangler te doen waren en geen modderrssszzz. Was dus eens lekker op tijd thus, op de zondag middag wink.gif Verheug me nu al op het volgende JEEP event........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn geduld is he-le-maal op!!

Ik had wel een mooi spruitstuk voor je bij je.

Maar helaas je had wel wat anders te doen.

Maar Darkwolf je hebt er weinig aangemist vandaag.

Als ik weer ergens lees dat er een evenement is in Horts, sla ik over.

Maar succes/sterkte ermee Darkwolf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsesis Dark, je hebt ook echt pech ook...hulde dat je nog zolang bezig was om er iets van te maken!

En Mav/Dennis...volgende keer meer geluk? smile.gif

Maar ik sluit me aan bij Pjotr en utah wat het parcourt/terrein betreft. Vrij klein en eigenlijk helemaal voor de SJ10/Jimny.

Maar...wel leuk om weer een aantal forummers te zien en een bakkie te doen!

Het was gezellig en dat is voor mij toch net zo belangrijk als een mooi terrein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by BULL@Apr 18 2004, 18:51

Hallo,

Ik sluit me ook aan bij de vorige sprekers.

Hier wel een leuke groepsfoto:

http://www.home.zonnet.nl/mveltm/Horst%2018-04-04%20013.jpg

BULL

rest fotos komen nog wel

Ik ben ook even in Horst geweest, helaas nog zonder Jeep. Ik heb wel een aantal foto's gemaakt. Als er 'n gallery geopend wordt zet ik ze er ook wel bij.

Was voor mij de eerste keer dat ik ben gaan kijken bij zo'n offroad parcours, viel me eigenlijk ook wat tegen, had op z'n minst een modderbak verwacht.

Ik vond 't wel een knap staaltje manouvreer werk wat er uitgehaald moest worden.

Shark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie foto Bull.

Jammer dat niet alle actieve forumrijders erbij konden zijn.

Ik hoop voor iedereen dat ze er de volgende keer wel bij kunnen zijn.

Dus voor diegene die door panne er niet bij konden zijn. thumbsup.gif<span style="font-family:Optima">Cheer up, hope 2 C U next time!!!!!!!</span> yes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag aan de XJ op de foto.

Leuke groepsfoto. Zie daar dus een XJ opstaan die zo te zien verhoogd is.

Heb onze XJ verhoogd maar ben niet echt tevreden. Na de trip in Tunesie blijken de schokdempers Procom 9000 vooraan totaal niet te voldoen.

Welke schokbrekers heb jij er onder staan en wat zijn jouw ervaringen daar mee.

Het blijkt ook bij nazicht dat de bouten van de vering door de wielkasten zijn geslagen en daar behoorlijke gaten hebben gemaakt. Opzich niet zo erg, maar is wel een potentieel roestgevaar !

Heb een 3" lift , add a leaf van achter, procoms rondom en 31" banden. Die in mijn opinie te zwaar zijn voor de wagen, 30" was waarschijnlijk beter geweest, aangezien er ook een behoorlijke " slijpschades " aan de achterkant is. Zo erg dat ik de twee zijstukkenvan de achterbumper er momenteel maar af heb gehaald.

Maar de prestaties van deze wagen in de duinen zijn werkelijk onverstelbaar. De enkele keer dat we vastgereden hebben was meestal mijn eigen slordigheid.

Groetjes uit Belgie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...