Spring naar bijdragen

Zondag 11 Juni Jeep®Academy te Veldhoven


ozzy
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

tongue.gif Heb net de ergste blub van de banden gehaald en de modderpoten van de kids van de lichte bekleding gehaald. Maar Astrid had al 2 keer gebeld om te vragen hoe het was en te vertellen dat ze baalde als een stier dat ze moest werken vandaag.. biggrin.gif

Ik vond het in elk geval een geweldige kennismaking met de Jeep Club en heb erg genoten. Dat geldt minstens evenzo voor de terroristen die ik mee had genomen.... cool.gif Bij deze nog mijn dank aan Hans om Rick even profi in te wijden!!

diversen0201ds.jpg

diversen0421fc.jpg

Tot de volgende keer!!!

Ronald & mannen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel leuke dag gehad! Grenzen verlegd (vooral die van mijzelf cool.gif ). Leuk om wat forummers nu in levende lijve te ontmoeten.

De wedstrijd+bbq hebben we niet meer afgewacht; vond 't toch ook wel lekker om een beetje op tijd weer thuis te zijn (ik moest naar Apeldoorn en m'n bijrijder van daaruit nog verder naar Baarn).

Maar zeker voor herhaling vatbaar.

Foto's volgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het eerst meegedaan met zwart. Erg veel geleerd van Bas (instructeur) en de andere ervaren zwartrijders blink.giflaugh.gifrolleyes.gif

Ook een echte veldreperatie mogen bekijken waar vakkundig de stuurstang van Bas werd gerapareerd met Hi-Lift onderdelen. blink.gifblink.gifblink.gif

Bas en de andere deelnemers van de groep,

Bedankt! worshippy.gif

V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fotoos Veldhoven

leuke dag jammer dat iedereen zo gauw weg was Ik had mega veel worsten en kip en en ...........op de bar BQ

Complimenten van vandaag Chislaine en Angelique en Maria voor de perfecte catering.

Marshalls voor de perfecte uitgezette proeven

Charlie en Quattro heb ik nog nooit zo smerig gezien. toppie.

Mn bijrijder Rick, de zoon van Ronald ook helemaal goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net met Astrid de foto's bekeken en verteld hoe gezellig het was. Lang geleden dat ik zo'n stel gezellige en hartelijke mensen bij elkaar heb gezien. Rick kon met Dezperado het bos in laugh.gif en toen ze terugkwamen wilde hij eigenlijk niet meer uitstappen. Geweldig vond 'ie het!! Geloof dat het meer indruk heeft gemaakt dan Pinkpop en onze trouwerij bij elkaar!! Dez, bij Rick kan je niet meer stuk!!

Het gaf mij de de gelegenheid om met de kleine man even naar het strandje te gaan en ook daar liep alles op rolletjes. Had natuurlijk geen handdoek of wat dan ook bij me maar dat werd door xxx (sorry je naam is me ontschoten ph34r.gif ) meteen opgelost. Organisatie was absoluut perfect geregeld... complimenten!! Er was gezorgd voor een grote tent met banken en tafels en ook eten en drinken was perfect geregeld!

Tenslotte mocht ik met Ab nog even stofhappen..... wat een ervaring! Ik sleutel al heel wat jaartjes en heb aardig wat oldtimerevenementen meegemaakt maar er gaat nu toch weer een wereld voor me open.

Okee, genoeg met de superlatieven. Ik heb een absoluut geweldige dag gehad en reken maar dat er meer zullen volgen! Ook Rick en Desmond hebben zich prima vermaakt en zijn op de terugweg naar Haarlem gebroederlijk in slaap gesukkeld..... rolleyes.gif

Tot de volgende keer.... en dan hopelijk met m'n meisje!

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan er kort over zijn...

Was weer helemaal top!

Mn eigen wagen stond helaas werkeloos onder de carport mad.gif , maar toch nog ff gereden met de Pullie YJ (dank!)

Krijg nog meer respect voor Ogdak, dat ie zo lang heel enthousiast op de evenmenten aanwezig is, zonder zn wagen (maar word in de toekomst ruimschoots goed gemaakt). Ik baalde na 1 dag al als een stekker ph34r.gif

Ook weer een hoop gezichten gevonden bij de Forum namen.

Alle dames van de catering hartelijk dank voor de goede zorgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke dag met mooie uitdagingen en leuke mensen.

Prachtige locatie en voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

Gisteravond de eerste blub eraf gespoeld (na twee uur rijden eindelijk thuis dankzij alle afsluitingen... mad.gif )

Vandaag de hele dag bezig geweest de modder er binnen en buiten af te spoelen. Het was het waard!!

Wij hebben zelf geen foto's, maar mijn complimenten voor de mooie foto's van jullie.. thumbsup.gif

Organisatie was ook weer prima geregeld.

Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net met Astrid de foto's bekeken en verteld hoe gezellig het was. Lang geleden dat ik zo'n stel gezellige en hartelijke mensen bij elkaar heb gezien. Rick kon met Dezperado het bos in laugh.gif en toen ze terugkwamen wilde hij eigenlijk niet meer uitstappen. Geweldig vond 'ie het!! Geloof dat het meer indruk heeft gemaakt dan Pinkpop en onze trouwerij bij elkaar!! Dez, bij Rick kan je niet meer stuk!!

Het gaf mij de de gelegenheid om met de kleine man even naar het strandje te gaan en ook daar liep alles op rolletjes. Had natuurlijk geen handdoek of wat dan ook bij me maar dat werd door xxx (sorry je naam is me ontschoten ph34r.gif ) meteen opgelost. Organisatie was absoluut perfect geregeld... complimenten!! Er was gezorgd voor een grote tent met banken en tafels en ook eten en drinken was perfect geregeld!

Tenslotte mocht ik met Ab nog even stofhappen..... wat een ervaring! Ik sleutel al heel wat jaartjes en heb aardig wat oldtimerevenementen meegemaakt maar er gaat nu toch weer een wereld voor me open.

Okee, genoeg met de superlatieven. Ik heb een absoluut geweldige dag gehad en reken maar dat er meer zullen volgen! Ook Rick en Desmond hebben zich prima vermaakt en zijn op de terugweg naar Haarlem gebroederlijk in slaap gesukkeld..... rolleyes.gif

Tot de volgende keer.... en dan hopelijk met m'n meisje!

Ronald

Ronald en Astrid, ik hoorde van Ab, dat jullie na Pink Pop getrouwd zijn. Gefeliciteerd!

Geweldig Ronald, dat jij en de kids het zo naar hun zin hebben gehad.

Nogmaals gefeliciteerd en tot gauw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ronald en Astrid, ik hoorde van Ab, dat jullie na Pink Pop getrouwd zijn. Gefeliciteerd!

Geweldig Ronald, dat jij en de kids het zo naar hun zin hebben gehad.

Nogmaals gefeliciteerd en tot gauw.

Dank je wel !! wub.gif De liefde is doorgeslagen ... van de Jeep naar mijn eigen kerel tongue.gif

Foto's zijn te bewonderen via de homepage (te vinden in een ander onderwerp ... ik ben blij omdat ...)

Groetjes Astrid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaf mij de de gelegenheid om met de kleine man even naar het strandje te gaan en ook daar liep alles op rolletjes. Had natuurlijk geen handdoek of wat dan ook bij me maar dat werd door xxx (sorry je naam is me ontschoten ph34r.gif ) meteen opgelost.

Tot de volgende keer.... en dan hopelijk met m'n meisje!

Ronald

is je niet ontschoten we hebben elkaar geen hand gegeven, maar bij deze: Nicky is de naam.

bye1.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...