Spring naar bijdragen

CD ERROR


Recommended Posts

Ik heb dat probleem ook sad.gif

In het forum heb ik er ergens wat over gelezen; iemand die hem uit elkaar gehaald heeft en de laser schoongemaakt heeft met alcohol.

Twee dagen gelden heb ik de mijne uit elkaar geschroefd, maar kreeg hem niet zo ver uit elkaar dat ik bij essenstiele dingen kon komen om schoon te maken.

Hij zit er nu weer onverrichte zaken terug in.

Als je die van de jouw weer aan de praat krijgt, hoor ik graag hoe je dat voor elkaar gekregen hebt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klein tipje,

reinigen met alcohol (ja ik weet het het is zonde).

de alcohol aanbrengen op een wattenstaafje wat een klein knikje heeft zodat je de hoek om kunt, wel eerst ff de radio of wisselaar open schroeven wink.gif

dan poetser de poets met dat kromme wattenstaafje, en ja gebruik er gerust 2 of 3.

de laatste keer droog je het na met een droog wattenstaafje en in 9 van de 10 gevallen is ie dan weer in orde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ben een nieuwe jeep rijder. Helemaal tegek.

Ik heb echter een probleem met de radio CD speler. Als ik er een CD in doe krijg ik op het scherm ERROR sad.gif . Zowel bij de radio waar ik er 1 in kan doen als de CD wisselaar. Iemand een oplossing voor dit probleem?

Bedankt,

Armani

Lees: http://www.jeepforum.nl/forum/index.php?sh...590&hl=infinity

Ik kreeg een error omdat een stickertje losgelaten had. Na demontage en verwijderen van de sticker heb ik geen "Error" meer gehad.

Schoonmaken met alcohol kan prima, wees voorzichtig met druk uitoefenen op het lensje.

Gr. JPK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de duidelijke foto. Ik kwam alleen met het uit elkaar schroeven niet zo ver dat ik bij die plek kwam. Uiteindelijk heb ik alles maar weer in elkaar gezet. Lastig om te communcieren over plekken van schroefjes e.d., maar heb je veel moeten los schroeven om erbij te komen? Ik kwam zover dat ik bijna het CD-gedeelte los kon halen van de rest (was me dus net niet gelukt). Heb jij dit ook moeten doen om erbij te komen, of is er een 'trucje' om er zonder al te veel schroeven los te draaien bij te komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...