Spring naar bijdragen

wiebel wiebel


venezia
 Share

Recommended Posts

Nou ze staat (eindelijk) voor de deur !!

Wat ik mij alleen afvraag ...... wij zijn naar "het panneland"geweest , dit is een restaurantje hier in het bos.

Wij wiebelde zowat uit de auto over het bospad!!

Echte superdiepe kuilen zijn daar niet!!

Mijn polootje of Ron zijn skoda rijden hier makkelijker overheen.

Nu zie ik foto's van al die behendigheidscircuits ............ hoe overleef je dit ??

Moet de auto dan aangepast zijn ik bedoel andere vering , ophanging oid ?

Kan mij bijna niet voorstellen dat je dit (voor de lol) in een "orginele" (niet aangepaste)auto doet.

Of ehhhh ligt het aan die van mij sad.gif

Groetjes Astrid.

PS ik ben niet gespot cry.gif

zondag wel een Wrangler gezien ... denk dat de bestuurder ons uitbundige zwaaien niet echt begreep ...

een cool handje omhoog kregen we terug .... hahaha .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bospaadje of langweggetjes met tractorsporen tril je in iedere auto.

Heeft ook met je snelheid te maken. Wij rijden in het terrein bijna stapvoets

Maar of het nou zo trilt op een bospaadje is een beetje raadselachtig

Vraag me af of er niks loszit. En wiebelen? Mijn wrangler is 4 inch verhoogd en wiebelt nog niet. En met standaard vering en schokdempers moet er niks aan de hand zijn. Of de schokdempers zijn niet in orde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn haar nu aan het leren kennen ...... maar normaal is het dus niet.

Ik merk het al op wegen met klinkers dat het stuur niet te doen is met 1 hand.

De kids vinden het geweldig hoe meer ze schommelt hoe leuker het is !!

Morgen naar Winterswijk vanaf Haarlem biggrin.gif rijden!!genieten!!

Astrid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergis je niet dat een 4x4 een heel ander rijgedrag heeft als zo'n lage asfalt klever !!!!

Je hebt veel meer veerweg en het schommelen wat jij dus voelt kan een kwestie van wennen zijn.

Ik heb er in het begin ook aan moeten wennen en na de verhoging heb ik opnieuw weer moeten wennen aan het gedrag van de auto.

Ik ben afgelopen zaterdag met een oldtimer jaguar op stap geweest en zat met me gat bijna op het asfalt, is wel leuk maar echt wel weer ff wennen.

Ook zul je het terrein en bospaden rijden een beetje onder de knie moeten krijgen zodat je er een beetje comfortabel door heen komt, is eigenlijk gewoon een kwestie van proberen om de juiste lijn te pakken te krijgen.

Maar een ding is zeker, jij bent verkocht aan je jeepie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gedrag klinkt mij niet abnormaal in de oren. Onafhankelijke wielophanging en lager zitten voelt nu eenmaal anders aan.

Als je toch twijfelt: Even een medeforummer, in bezit van een YJ, met jouw YJ laten sturen!

Maar voorlopig zou ik me er niet teveel zorgen om maken.

Klapperen in het stuur kan goed door een slechte stuurdemper komen, da's namelijk precies wat die demper dient te dempen wink.gif .

Btw:

Morgen naar Winterswijk?? Houd rekening met file's voor Obelink! Of ga je daar juist naartoe? laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je toch twijfelt: Even een medeforummer, in bezit van een YJ, met jouw YJ laten sturen!

Btw:

Morgen naar Winterswijk?? Houd rekening met file's voor Obelink! Of ga je daar juist naartoe? laugh.gif

Als je in de buurt komt van Lochem op weg naar of vanuit Winterswijk, kun je/jullie altijd ff aankomen. Staan 2 Jeepers klaar voor gevraagd maar vooral voor veel ongevraagd advies .... wink.gif

Wel vooraf ff pm-en

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je in de buurt komt van Lochem op weg naar of vanuit Winterswijk, kun je/jullie altijd ff aankomen. Staan 2 Jeepers klaar voor gevraagd maar vooral voor veel ongevraagd advies .... wink.gif

Wel vooraf ff pm-en

1 aanspreekbaar voor 13:00 en daarna staan er 2 klaar voor ongevraagd advies en een hoop ongein..

nacht van loggum!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gedrag klinkt mij niet abnormaal in de oren. Onafhankelijke wielophanging en lager zitten voelt nu eenmaal anders aan.

Als je toch twijfelt: Even een medeforummer, in bezit van een YJ, met jouw YJ laten sturen!

Maar voorlopig zou ik me er niet teveel zorgen om maken.

Klapperen in het stuur kan goed door een slechte stuurdemper komen, da's namelijk precies wat die demper dient te dempen wink.gif .

Btw:

Morgen naar Winterswijk?? Houd rekening met file's voor Obelink! Of ga je daar juist naartoe? laugh.gif

Ik heb ook gevoelsmatig het idee dat het wel goed zit en dat het voornamelijk een kwestie van wennen is. Maak me dus ook niet teveel zorgen en vindt het klapperen wel meevallen.

OMG ik was Obelink straal vergeten! Daar zal het morgen weer bol staan van onze Oosterburen op jacht naar goedkope campingspulletjes. Wijzelf gaan morgen een paar vrienden bezoeken die in Winterswijk wonen maar komen dus inderdaad langs Obelink... dry.gif

@Pullie & Kollee

Weet wat je op je nek haalt met zo'n uitnodiging. Nog even afgezien van Astrid krijg je dan ook nog te maken met onze terroristen (kijk even naar links ph34r.gif ). Maar het zou natuurlijk wel mooi zijn om naar het oordeel van Jeep experts te luisteren want ik heb dus echt de **** verstand van deze auto's. Astrid is nu aan het werk. Als ze thuis komt om halfelf zal ik het wel even in de groep gooien en eventueel een PM sturen. Winterswijk - Lochem is net 35km dus dat is te overbruggen...... uitgedrukt in liters benzine bedoel ik dan laugh.gif

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ow meestal denk ik in bier

"hoelang blijf je weg schat? ow denk 5 biertjuhs... ja maar hoelang is dat? tja witnie...5 biertjes"

Op de een of andere manier begin ik me aardig thuis te voelen op dit forum laugh.gif Bij de oldtimermeetings waar ik normaliter heenga loopt toch wat ander volk rond.... ph34r.gif

Denk dat het niet verkeerd zou zijn voor mijn positie hier thuis als jullie eens "serieus" met Astrid gaan praten.... laugh.gif

De nacht van Lochum.... ken het niet maar het klinkt al tamelijk ....ahum...... vermoeiend.. blink.gif

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ beest, denken in biertjes ben ik ook in begonnen maar dat heeft nu het resultaat dat ik een eigen sleutel heb en net voordat Lin naar huis gaat krijg ik altijd nog wat zakgeld waarmee ik er nog een paar kan kopen en van de rest van de zakcentjes moet ik maar thuis zien te komen.

En ja wij jeepers zijn idd allemaal harstikke gek laugh.giftongue.giflaugh.giftongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De nacht van Lochum.... ken het niet maar het klinkt al tamelijk ....ahum...... vermoeiend.. blink.gif

Geloof me; you don't want to know..... no.gif ik=ervaringsdeskundo

De hele nacht lopen duizenden mensen rond met een biertje "of wat" op... 0 politie agenten op straat en het enige wat kapot gaat zijn de goede voornemens om dit jaar wat minder te zuup'n. Helemaal nul ellende!

Ik probeer Pullie wel rond/voor 13.00 uit zn coma te trekken, kun je zien wat drank aanricht wink.giftongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geloof me; you don't want to know..... no.gif ik=ervaringsdeskundo

De hele nacht lopen duizenden mensen rond met een biertje "of wat" op... 0 politie agenten op straat en het enige wat kapot gaat zijn de goede voornemens om dit jaar wat minder te zuup'n. Helemaal nul ellende!

Ik probeer Pullie wel rond/voor 13.00 uit zn coma te trekken, kun je zien wat drank aanricht wink.giftongue.gif

Ik vond het wel meevallen ... na het zien van deze "comateuse" jongenman laat ik er geen wijntje voor staan !!

Wat een heerlijke dag vandaag!!

MIJN auto is goedgekeurd door 2 toppers , alle hoofdbrekers (qua sturen,remmen,spiegelafstelling) zijn als sneeuw verdwenen voor de zon!Mannen THANXX en ik hoop dat wij elkaar nog vaker gaan zien ik vond het (samen met man en kids) vreselijk gezellig.

Rick vroeg zich af waarom wij doorgingen unsure.gif .... zegt genoeg.

Yvon jij ook bedankt voor de gastvrijheid lekkere koffie,drinken voor de kids,snoepies , op de comp. en het gezellige kletsen.

Vond het jammer om de straat net in te rijden na 400 km. gereden te hebben.....mocht van mij nog wel wat verder zijn tongue.gif

Wat mij alleen tegenviel dat ondanks de vrije dag (voor de meeste) en het redelijke weer , weinig jeepies op de weg waren MAAR 2 prachtige gezien!!

Al zat er eentje flink onder de blub (in mijn ogen,want volgens de eigenaar was het minimale blub), na de verhalen van Ron (na de belevenis van een minuscule klim) hoeft dat bij mijn auto ook niet lang meer te wachten dry.gif THANXX Kollee en Pullie!!

Bij deze wanneer komen jullie deze kant op om samen met ons de Bloemendalers de stuipen op het lijf te jagen??

Morgen gaat Ron de geluidsinstalatie inbouwen en dan wachten wij op een bijeenkomst om heen te gaan als ik niet hoef te werken.

Tjeetje wat kan een auto verslavend werken en wat voelt het lekker!!

Hihihihi mag ik mij nu ook een JEEPJUNK noemen?!

Groetjes Astrid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het wel meevallen ... na het zien van deze "comateuse" jongenman laat ik er geen wijntje voor staan !!

Hihihihi mag ik mij nu ook een JEEPJUNK noemen?!

Wat Pullie betreft; die hadden we al een bietje aangeduwd vóór jullie kwamen....

JEEPJUNK?

yes.gif absoluut!!! En Ron gaat ook nog helemaal om, let maar op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...