Spring naar bijdragen

goede garage gezocht


Recommended Posts

Ik heb sinds kort ook een Wrangler 2,5 ltr i van 92 en ben benieuwd naar een goede garage in de buurt van Krimpen a/d IJssel ( Zuid -Holland) waar ze hart hebben voor de Jeep en zijn eigenaar ( LEES: met je meedenken) , ik denk daarbij aan de APK breedte perikelen waar ik graag zonder problemen doorheen wil , onderhoudstips , afstellen , ....kortom een garage met ervaring. Wie o WIe kan me verder helpen.....

blink.gifhuh.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke garage zit er in Doetinchem? Ik heb een paar rubbers nodig die ik hier niet kan krijgen (die op de stabilizer Bar Clamps).

P.S. sorry voor het inbreken in je topic...

Die rubbers zal 'ie niet hebben. Universele garage!

Probeer asp-eberle of B&S eens, die verzenden ook!

Gaan we hier weer on-topic verder wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb sinds kort ook een Wrangler 2,5 ltr i van 92 en ben benieuwd naar een goede garage in de buurt van Krimpen a/d IJssel ( Zuid -Holland) waar ze hart hebben voor de Jeep en zijn eigenaar ( LEES: met je meedenken) , ik denk daarbij aan de APK breedte perikelen waar ik graag zonder problemen doorheen wil , onderhoudstips , afstellen , ....kortom een garage met ervaring. Wie o WIe kan me verder helpen.....

blink.gifhuh.gifwink.gif

daar heb ik ook wel oren naar ik kom namelijk uit capelle aan den ijssel wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

daar heb ik ook wel oren naar ik kom namelijk uit capelle aan den ijssel wink.gif

Mocht je wat vinden dan houdt ik me aanbevolen....ben bang dat er nog wel wat verborgen werk aan zit te komen plus dat ik wil weten in wat voor staat hij is en wat ik aan onderhoud moet doen. Ik heb wel via Dezperado een e-mail adres gekregen waar ik zeker contact mee op ga nemen. De verkoper van de Jeep had ook een (universeel) garagebedrijf in Alblasserdam of daar in de buurt, is dit bij iemand bekend ?

P.s. ronald, heb je al in Nesselande (Nieuwerkerk) gereden toevallig ..... dry.gifblink.gif

JeepEd?? huh.gif

zit in rotterdam.. wink.gif

Toevallig een adres of site van JeepEd ? sad.gifsad.gifsad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja... ik weet wel een goede, universele, garage.... maar da's in Doetinchem! Aan de andere kant van het land dus.... huh.gif Wel een aanrader, btw..

Maar Zuid Holland.... pfff.... Daar zou ik zo geen garage met APK station weten. mellow.gif

Ik blijf hopen,.......heb gelukkig wel via dit forum en via de mail n.a.v. mijn zoektocht naar een hardtop e.d. wat namen gekregen om mee in contact te treden. Hopelijk kom ik zo ook wat verder . blink.gifblink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht je wat vinden dan houdt ik me aanbevolen....ben bang dat er nog wel wat verborgen werk aan zit te komen plus dat ik wil weten in wat voor staat hij is en wat ik aan onderhoud moet doen. Ik heb wel via Dezperado een e-mail adres gekregen waar ik zeker contact mee op ga nemen. De verkoper van de Jeep had ook een (universeel) garagebedrijf in Alblasserdam of daar in de buurt, is dit bij iemand bekend ?

P.s. ronald, heb je al in Nesselande (Nieuwerkerk) gereden toevallig ..... dry.gifblink.gif Toevallig een adres of site van JeepEd ? sad.gifsad.gifsad.gif

Kijk bij de gebruikers rechts boven in je scherm en je kunt hem mailen of een PB Persoonlijk Bericht sturen

hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij ons in het dorp zit een prima garage en ze hebben minstens 1 Wrangler in onderhoud ;-) (maar ook een Ferrari bijvoorbeeld...)

Garage van der Hoek in Zwartewaal (ca. 30-40 minuten rijden vanaf de noordkant van Rotterdam). Universele garage en dealer van landbouwwerktuigen. Kortom, ze zijn gewend om te sleutelen aan trekkers ;-)

enne... het is puur toeval dat ik in het verkoop forum melding maakte van een Cherokee die daar te koop staat. Heb geen enkele binding met de garage verder, mocht iemand denken dat ik hier uit eigenbelang post... ;-)

Succes met je speurtocht naar een Jeep-minded monteur!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, dat niet ( alleen suzuki`s...) , ik ben nog vers dus ken nog geen andere Jeepers ..maar ben benieuwd naar terrein in de omgeving buiten Nesselande..., dan komt de rest van de auto vast ook wel ter sprake alsmede de info voor garage`s, onderhoud e.d. ( hoop ik) wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...