Spring naar bijdragen

Afdekhoes bagageruimte XJ (1998)


DUC
 Share

Recommended Posts

150 euro is echt wel schappelijk, vraag en aanbod geldt zeer zeker tweedehands ook. Daarnaast is het een optie waarvoor men toen al flink in de buidel moest tasten en niet iedereen had daar zin in. Zo zoek ik voor mijn XJ dus ook een bagagent/hondenrek maar een orginele mopar is tot nu toe onvindbaar. Ik kijk nu zelfs naar aangeboden Cherokee's met dat rek :-) Misschien een tip ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK, dank voor de reacties.

Voordat ik 'm op marktplaats zet moet ik wel weten of zoiets bestaat natuurlijk.

Maarrehhh 150 euro (2e hands?) blink.gifblink.gif

Vind dat ook een profiteer prijs als ik eerlijk moet zijn . unsure.gif

er is echter moeilijk 2e hands aan tekomen , weet niet wat ze nieuw kosten ??

Is wel waard om eens te informeren bij de stealer lijkt me wink.gifcool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind dat ook een profiteer prijs als ik eerlijk moet zijn . unsure.gif

er is echter moeilijk 2e hands aan tekomen , weet niet wat ze nieuw kosten ??

Is wel waard om eens te informeren bij de stealer lijkt me wink.gifcool.gif

Zoek even op het forum onder "afdekhoes" er is een draadje van april/mei vorig jaar. Ik heb toen geinformeerd in de VS en incl. verzendkosten kwam die op $ 130 ongeveer. Er moet dan ook nog BTW betaald worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterker nog , ik heb meteen maar even gekeken , en er ligt inderdaad eentje. Ik heb hem even gecontroleerd en er mankeert helemaal niks aan.

Ook het oprolmechanisme functioneert nog feilloos. Het is een grijze , geschikt voor Cherokee XJ.

Zoals ik al zei , 150 euro vind ik veel te gek.

Voor 80 Euro mag je hem dit weekend wel ophalen. Dat is dan wel een vaste prijs biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterker nog , ik heb meteen maar even gekeken , en er ligt inderdaad eentje. Ik heb hem even gecontroleerd en er mankeert helemaal niks aan.

Ook het oprolmechanisme functioneert nog feilloos. Het is een grijze , geschikt voor Cherokee XJ.

Zoals ik al zei , 150 euro vind ik veel te gek.

Voor 80 Euro mag je hem dit weekend wel ophalen. Dat is dan wel een vaste prijs biggrin.gif

Eej, dank voor je snelle actie.

Ik heb alleen een lichte bekleding

107288848_f9f6d30514_m.jpg

Ik weet niet of grijs dan wel zo mooi staat?

(voor dat geldt zou ik 'm overigens wel op willen halen; maar ik kijk nog even of ik er één in de lichte kleur kan krijgen - eventueel ook nieuw)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de tips!

Ik zal toch ook eens bij de dealer informeren of 'n nieuwe (beige) te bestellen valt. En vooral wat dat kosten moet wink.gif

Hoi,

heb zelf eens bij de dealer geinformeerd ,omdat er bij mij wel een rolhoes inzat maar geen beugeltjes om het vast te zetten.

Volgens meneer de dealer was dit niet los verkrijgbaar en moest ik een complete set kopen ??? kost maar tussen de 200 en 250 euro blink.gifblink.gif (of tie hem meteen moest bestellen ? .......dacht het niet)

Heb hierna B&S gebeld en die verkochten deze beugeltjes wel los voor maar liefst € 3,50 per stuk laugh.gif

misschien dat ze de complete hoes ook hebben ??

Kennis van me heeft ook een 98er XJ ,en daar zat een originele doek in die op de 4 hoeken van de bagage ruimte vast gezet wordt.

succes met zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb hierna B&S gebeld en die verkochten deze beugeltjes wel los voor maar liefst € 3,50 per stuk laugh.gif

misschien dat ze de complete hoes ook hebben ??

Kennis van me heeft ook een 98er XJ ,en daar zat een originele doek in die op de 4 hoeken van de bagage ruimte vast gezet wordt.

Ik zal eens met B&S contact opnemen.

Het doek heb ik inmiddels al op i-net gezien; ik geef denk ik toch de voorkeur aan een rol.

Dank voor het meedenken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat overdreven duur. Ik ga dit weekend es even in de garage snuffelen. Zou best eens kunnen dat daar nog een ligt.

En daar hoef je dan echt geen 150 euro voor te betalen. tongue.gif

Hi,

Las je reactie op vraag van DUC. Ik zoek al een een jaar naar een grijze luggage cover voor mijn Cherokee '98. Is ie nog beschikbaar? Zo ja, dan heb ik zeker belangstelling.

Hayet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...