Spring naar bijdragen

instuctieboekje + code radio


berend
 Share

Recommended Posts

heb dit week-end mijn jeep 96 ingeruild voor 'n 2000 type grand cherokee.

er zit wel mapje bij met onderhoudsboekje en garantie maar niet het instructieboekje. verkoper/dealer heeft het nog niet kunnen vinden.

weet iemand hoe ik daar eenvoudig aan kan komen, Importeur?? pdf ???

De code op de radio staat die normaal ook op 'n papier en wat geberut er als mijn accu bv 10 min uit staat. hoe krijg ik hem dan weer aan de praat of zit er bij de jeep radio geen code op. het zal het standaardtype zijn met cd en cassette.

alvast dank voor jullie raad en reacties

berend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet iemand te antwoorden of de radio die standaard in de grand cherokee type 2000 een code bezit.

ik heb het boekje van de handleiding er niet bij gekregen toen ik de oude jeep inruilde dus vraag me af als ik de accu voor 10 min eraf heb of ik de radio nog kan aanzetten. de dealer zal nog zoeken maar als je betaald hebt zijn ze opeens niet meer zo snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je hebt een auto ; model 2000

in je gegevens staat een zj

ik weet niet waarom je een boekje wilt hebben , maar je kan die van mij wel copieren.

Alleen is het dan een WJ en geen ZJ

plaats anders even een foto (zijn ze hier gek op tongue.gif )

ik heb de gegevens nog niet gecorrigeerd, grand cherokee juli 2000

ik hoop dat in het boekje ook iets over de radio staat vermeld en uiteraard ook nog de nodige andere info

wil graag foto plaatsen maar ik weet niet hoe dat gaat, zalin mijn profiele kijken of ik het daarin kan plaatsen.

DANK voor jullie snelle reactie's !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb de gegevens nog niet gecorrigeerd, grand cherokee juli 2000

ik hoop dat in het boekje ook iets over de radio staat vermeld en uiteraard ook nog de nodige andere info

wil graag foto plaatsen maar ik weet niet hoe dat gaat, zalin mijn profiele kijken of ik het daarin kan plaatsen.

DANK voor jullie snelle reactie's !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Denk dat je toch echt de gegevens van de radio moet hebben die er orgineel bij zou moeten zitten.Is er meestal apart bij en daar staat dan de code in,heb dat zelf ook gehad bij een Ford laatst.

aan het instruktieboekje zal je weinig hebben Qua radio-code .

Wens je toch nog succes ermee wink.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...
  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...