Spring naar bijdragen

#*@#¿♀@#*-HELL !!!


darkwolf
 Share

Recommended Posts

Damned..... mad.gif

Ben net door de dienaars van vrouwe justitie langs de kant gezet....

Darkwolf gromde blijkbaar iets te hard want moest er 150 euro's voor afrekenen...

Na een rondje om de wagen concludeerde de agent dat de auto niet geheel origineel aandeed en vroeg mij of dit door de rdw was bekeken. unsure.gif

Ehm....ja...4 jaar terug toen die ingevoerd werd en hij is pas apk gekeurd smile.gif

Of alle modificaties in het kenteken waren verwerkt ??? ( ik begon lichtelijk peentjes op mijn voorhoofd te krijgen en dat kwam niet doordat ik net de sportschool uitkwam... wink.gif )

Gelukkig wist ik ze ervan te overtuigen dat alles echt wettelijk was toegestaan hetgeen natuurlijk ook zo is maar die mafkezen zullen je maar een verwijs-briefje naar de rdw geven....heb je toch een hoop gezeik !!!

Gelukkig bleef het bij 150 euro boete.....vind het wel weer ff genoeg zo... ohmy.gifdry.gifmad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben ze het aantal DB gemeten dan? Anders lijkt het me geen geldig proces verbaal....

Bovendien.... die agentjes hebben over het algemeen geheel geen weet van autotechniek... en de RDW kennen ze alleen van naam!

Eikels!

Dat ze boeven gaan vangen! Mensen die 13-jarige jongens neerschieten enzo! mad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sad.gif wat is dit nou....

En waarvoor heb je hem dan gehad.

Reed je te hard....

(of moest je snel naar de wc) wink.gifbiggrin.gif

Wat een mafketels.....

Ben het eens....laat ze eens wat beters gaan doen

Neenee...ik reed niet te hard want dan was ik niet aangehouden... laugh.gif

Ze hielden me aan vanwege het volume van mijn uitlaat, toen ik ze uitlegde dat dat toegestaan was maar dat i9k zowieso volgende maand een nieuwe ging laten maken met meer demping ( is ook echt waar ) gingen ze kijken en concludeerde de beste man dat de pakking tussen uitlaatpijp en header niet meer aanwezig was....dus een lekke uitlaat en dat kost dan 150 euro's.. mad.gif

Ik ga in ieder geval protest aantekenen want mijn pijp is er een van het open type....dus die lekkage maakt voor het millieu of qua geluidsniveau geen fuck uit..

Waarschijnlijk is het toch een verloren zaak maar wie niet strijdt is wie niet overwint...

It's a Jeep thing and THEY sure as hell don't understand it !!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die agent is al 10 jaar aan het sparen voor een Jeep.

Nu is zijn vrouw bij hem weg gegaan.....(wat moet je met iemand die alleen bonnetjes schrijft)

Poen weg...en nog steeds geen Jeep.

Hij kon het gewoon niet hebben dat jij een mooie Jeep hebt.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...