Spring naar bijdragen

verbreed / verhoogd


Recommended Posts

Hallo,

Ik sta op het punt een Cj7 van 1985, 6 cil. 4.2 ltr te kopen.

MAAR IK TWIJFEL NOG VRESELIJK!!!!

De wagen is flink verhoogd en verbreed. Bovendien produceert de Cherrybomb demper een prachtig geluid.

Waar ik nu slapeloze nachten van heb is :

Is al het bovenstaande nou helemaal legaal ( de wagen is APK gekeurd ), of loop ik nu elke keer als ik rond rijd de kans om aan de kant van de weg gehaald te worden omdat de veranderingen aan de wagen niet door de beugel kunnen, wettelijk gezien dan.

Help mij met beslissen a.u.b.

Ik wil graag, maar durf nog niet.

Alvast bedankt, Dirk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, er rijden meer aangepaste dan standaard Jeeps rond, dus zal het allemaal wel meevallen. Bovendien doen we het bijna allemaal: ff andere wielen, lampjes erbij enz. , allen om de auto door de APK te krijgen. Krijg je onderweg, wanner de "APK aanpassingen" niet gedaan zijn een controle, dan kan dat een probleem zijn. Tot nu toe heb ik echter nog niet gehoord dat het een Jeeper is overkomen!

Heb je een foto van de auto? ( of een linkje naar de site waar hij te koop staat..) Dan kunnen we even kijken hoe extreem het is... Maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, er rijden meer aangepaste dan standaard Jeeps rond, dus zal het allemaal wel meevallen. Bovendien doen we het bijna allemaal: ff andere wielen, lampjes erbij enz. , allen om de auto door de APK te krijgen. Krijg je onderweg, wanner de "APK aanpassingen" niet gedaan zijn een controle, dan kan dat een probleem zijn. Tot nu toe heb ik echter nog niet gehoord dat het een Jeeper is overkomen!

Heb je een foto van de auto? ( of een linkje naar de site waar hij te koop staat..) Dan kunnen we even kijken hoe extreem het is... Maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken!

Hij staat te koop op Marktplaats, datum 17-12, vraagprijs 5,500.-- in Veldhoven.

Ik had eigenlijk het idee dat de wagen zoals ie nu is, gekeurd zal worden en niet terug gebracht tot wat minder breed bijvoorbeeld.

Nog een vraagje : Bij het bekijken van de motor, viel het mij op dat de motor flink schuin staat. De voorkant is zo'n 10 cm hoger dan de achterkant. Dus de motor loopt schuin naar achteren af, naar beneden. (duidelijk ben ik he?}

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij staat te koop op Marktplaats, datum 17-12, vraagprijs 5,500.-- in Veldhoven.

Ik had eigenlijk het idee dat de wagen zoals ie nu is, gekeurd zal worden en niet terug gebracht tot wat minder breed bijvoorbeeld.

Nog een vraagje : Bij het bekijken van de motor, viel het mij op dat de motor flink schuin staat. De voorkant is zo'n 10 cm hoger dan de achterkant. Dus de motor loopt schuin naar achteren af, naar beneden. (duidelijk ben ik he?}

Dat de motor achterover hangt is normaal...dit doen alle 4.2 liter motoren .

Zoals dutch rebel al zegt...laat de auto keuren....dan weet je het zeker.

Ik heb de jeep op marktplaats gezocht maar kon hem niet vinden...heb je evt. een foto...dan weten wij wel zo'n beetje wat wel en niet mag... smile.gif

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat de motor achterover hangt is normaal...dit doen alle 4.2 liter motoren .

Zoals dutch rebel al zegt...laat de auto keuren....dan weet je het zeker.

Ik heb de jeep op marktplaats gezocht maar kon hem niet vinden...heb je evt. een foto...dan weten wij wel zo'n beetje wat wel en niet mag... smile.gif

succes

Dat de motor achterover hangt is normaal...dit doen alle 4.2 liter motoren .

Zoals dutch rebel al zegt...laat de auto keuren....dan weet je het zeker.

Ik heb de jeep op marktplaats gezocht maar kon hem niet vinden...heb je evt. een foto...dan weten wij wel zo'n beetje wat wel en niet mag... smile.gif

succes

Nee, klopt van die foto op Marktplaats. Is er blijkbaar vandaag afgehaald. Heb zelf wel een foto uitgeprint, maar kan hem niet meer versturen. Maar qua afmetingen lijkt hij sprekend op een te koop staande cj7 v8 in camouflage kleuren op speurders.nl

Over dat laten keuren. Daar bedoel je neem ik aan geen APK mee, maar een ANWB keuring.

Bedankt trouwens allemaal voor de moeite en de informatie die ik vanavond al heb gekregen. Ik wordt steeds enthousiaster. Maar het wordt wel weer een slapeloos nachtje. Of ik neem nog maar een pilsje.

Groet en tot.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...