Spring naar bijdragen

ORC, Heerde, 15 Januari 2006


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Er was een evenement georganiseerd door 4x4 het noorden.

Het verbaasde mij ook dat de organisatie geen aankondiging op dit forum heeft geplaatst.

Dit mag je ook zelf doen Jim of Menno (graag zelfs)... zeker als dat evenement een open inschrijving heeft.

Wij 'pinnen' 'm wel. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er wel over zitten denken om dit evenement hier kenbaar te maken, maar mede naar aanleiding van de volgende tekst uit dit forum heb ik dat niet gedaan.

Quote "Als er forummers lid e/o bestuurder zijn van een 4X4 vereniging, zijn ze welkom om in dit forum een uitnodiging te plaatsen en hun ritten te beschrijven.

Een voorwaarde vind ik dan wel dat het evenement 'open' moet zijn voor niet-leden.

Gaarne voor elk evenement een apart topic te openen, dit houdt het wat overzichtelijker." Einde quote.

Ikzelf ben geen lid van 4x4 het noorden dus vond het niet gepast om voor hun evenement hier reclame te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er wel over zitten denken om dit evenement hier kenbaar te maken, maar mede naar aanleiding van de volgende tekst uit dit forum heb ik dat niet gedaan.

Quote "Als er forummers lid e/o bestuurder zijn van een 4X4 vereniging, zijn ze welkom om in dit forum een uitnodiging te plaatsen en hun ritten te beschrijven.

Een voorwaarde vind ik dan wel dat het evenement 'open' moet zijn voor niet-leden.

Gaarne voor elk evenement een apart topic te openen, dit houdt het wat overzichtelijker." Einde quote.

Ikzelf ben geen lid van 4x4 het noorden dus vond het niet gepast om voor hun evenement hier reclame te maken.

Niet gepast misschien t.o.v. Het Noorden... maar zéér gepast in de Jeep filosofie. cool.gif

Kortom: wat jij wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...