Spring naar bijdragen

ORC, Heerde, 15 Januari 2006


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Lijkt me een strak plan om te gaan.

Nog meer vanuit Arnhem E.O.

Groeten

Hendrik

Corsiere Blanche (nog even niet ) tongue.gif

( heerde is ook iets dichterbij ............nou ja.....uurtje rijden) tongue.gif

mij kun je ook verwachten in heerde yes.gif ( 15e ? )

grt maurice

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mad.gif Moet helaas werken a.s. zondag, van 9.00-18.00 uur, dus dat gaat onmogelijk.

zag het gister al staan, maar geen der lieftallige collega's kan de dienst ruilen.. ph34r.gif (ik werk in een klein team, de spoeling is dun"d'r zijn d'r altijd wel een paar ziek).

Hoeveel x per jaar is die "outdooractiviteit" eigenlijk in Heerde,

want ik knap er in principe zo naar toe, klein stukkie rijden.

Oh ja,

dat wilde ik jullie nog vertellen: pas geleden - ook op een zondag trouwens - meende ik een leuk stukkie terrein te hebben "" ontdekt", bij het NAVO-depot in Coevorden (je mocht er niet als particulier op, maar ja er was niemand te zien dus wat doe je dan als Jeeper..) Dus natuurlijk effe proberen, er lagen ook veel diepe plassen (alleen maar mooi, Ja toch?).

anyway: op een gegeven moment zat ik dus echt vast en kon er niet meer uit komen in de 4x4.. :bye2: :bye2:

Bleek ik door een baan met plassen te zijn beland waar normaliter tanks door rijden en ik stond precies met de wielen vrij, zwevend, omdat ik met het gedeelte tussen de wielen/onder de auto op een zandbank was beland..

Heb die middag maar bij een boer aangebeld die de jeep er met een tractor uit kwam halen.. Die vent vond het prachtig. laugh.gif

Pff wist ik veel van die "vaargeulen"van die tanksporen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...