Spring naar bijdragen

Havelte


Comanche
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

duuuuh

hier ga ik maar niet op in zwarte beer (of misschien toch een beetje tongue.gif )

en waarom zou ik mee moeten met jeep clup om havelte een mooi terrein te vinden???????????

dit is mijn mening en misschien ben ik nog wel een beetje aan sclayn gewent en misschien toevallig ook een x met jcn meegereden!!! (45€ ex koffie) (ik heb niks tegen die club maar heb er gewoon geen tijd voor )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

duuuut

hier ga ik maar niet op in black beer

en waarom zou ik mee moeten met jeep clup om havelte een mooi terrein te vinden???????????

dat bedoelt Hendrik niet

Je kunt een terrein huren Geld vangen en iedereen zn gang laten gaan of .........

Proeven maken parcours maken dingen begeleiden nieuwelingen advies geven en leren om met hun auto om te gaan.

In Havelte hadden met het zelfde terrein onvoorstelbaar mooie dingen gedaan kunnen worden.

Moddergaten waar niemand door heen komt zonder verstand op nul en gassen. Maar met kennis van zaken.

In Vierakker op 1 hectare kun je beter leren terrein rijden dan op een paar vierkante km bos en hei in Havelte.

Kom maar kijken in Heerde waar parcoursen uitgezet worden door de Jeep Club en de Jeep marchalls die de

"rookies"begeleiden en van advies dienen zodat ze de boel heel houden en met plezier terugdenken aan een leuke dag zonder dat je auto in puin ligt. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja begrijp ik allemaal ik ben 6 x in heerde geweest de laatste x was met 4x4 drenthe toen was de baan ook suc de organisatie is oké alleen de baan vondt ik niks en, dat kan toch of niet dan

ik ben een paar x in loon op zand geweest en vondt dit helemaal te gek en het verschilt gewoon per club, en aangezien ik niet al de data kan die jcn voorlegt houdt het voor mij op en zoek ik andere mogelijkheden(dan maar geen jcn)

(btw ik heb in horst (jcn)nog bij je in het team gezeten hendrik) cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi verslag Dezperado,inc, de foto,s. rolleyes.gif

wat betreft Westernrestaurant steakhouse Texas in Epe. lijkt me wel wat,maar zit helaas niet in de buurt. no.gif

Vandaag wel offroad in de sneeuw gereden, yes.gif

thanks Frank en Charles hebben me gisteren onder het eten verteld over hun Noorse ervaringen en dat klinkt me geweldig

Frank had zelfs een typisch Noors vest aan en ik heb ook sneeuw gereden in Eerbeek daar lagen nog hopen langs de weg hier is alles weg geregend.

Ga eerst maar de sneeuw van de franse alpen proeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zelf niet geweest, maar zag het wel in de telegraaf staan

TE_2S_20051205_6_275_1_thumb.jpg

Crossen op onbekend legerterrein

Omstanders helpen de terreinwagen van Robert Pomper uit Smilde overeind. Is het terrein van de Johannes Post Kazerne in het Drentse Havelte normaal gesproken verboden gebied voor gewone burgers, gisteren was dat wel even anders. Honderden mensen waren afgekomen op de zogeheten terreinrijdag van de Drentse Stichting 4x4 waar de trotse bezitters van vierwielaangedreven auto’s hun stuurmanskunsten konden vertonen op het defensieterrein.

De onfortuinlijke stuurman Pomper was een van de deelnemers, maar het zat hem onderweg allemaal niet zo mee. Eerst verloor hij bij het beklimmen van een heuvel zijn uitlaat en even later belandde hij met z’n auto op de kant in het water. Robert en zijn co-piloot bleven gelukkig ongedeerd.

--------------------------------------------------------------------------------

FOTO: JOS SCHUURMAN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat soort piloten geven on s een slechte naam was niet om aan te zien dat geklungel verstand op nul en gassen. zo krijg je ongelukken en wij een slechte naam. Weer zo'n domme opmerking van CROSSEN op legerterrein.

Zet een aantal proeven uit dan leert Plomper misschien terreinrijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Menno,

Door de drukte een paar dagen niet gekeken.

Maar in Horst ben ik nooit geweest dus je bent in de war met een ander.

Het doet mij alleen als echte Jeeper heel veel pijn dat er neer dan 1000 forum mensen zijn.

En er op Jeep club evenementen er dan nog geen 1% komt (uiteraard zonder de marshals)

En word er geklaagd over inschrijfgeld.

Maar een lid betaald uiteraard minder om de motivatie om lid te worden te vergroten.

En dan geeft een club in Havelte een baggerfeest zonder enige begeleiding of leuke proeven,

en dat meen jij dat deze organisatie top is.

Deze mensen hebben een terrein en jagen 500 auto'"s erop a 25.00 euro en zijn er nog sponsoren

die hun mobile werkplaats er neer zetten.

Dus deze jongens pakken veel geld.

En als Jeepclub op een evenement 60 a 70 auto's krijgen a 25.00 euro en dan ook door veel vrijwilligers er hard

gewerkt word dat vind men dan gewoon.

En als vervolgens de Jeepclub het mooiste evenement van het jaar heeft (Jeepcamp)dan komen de mensen die zich daar al

lang op verheugen om elkaar te ontmoeten en lekker te rijden.

Maar helaas weer weinig mensen van het forum.

Laat een ding duidelijk zijn dat het Forum niet zonder Jeepclub kan en de Jeepclub niet zonder forum wil.

Dus Jeepclub zou ook jou club kunnen zijn waar gezelligheid en gezamelijk terreinrijden hoog in het vaandel staan.

Ik ben me bewust dat dit bericht misschien wat stof doet opwaaien,maar geloof me doordat er elke keer weer dit

soort dingen als te duur of weer een ander soort van commetaar komt.

Het organiseren van leuke dingen steeds meer energie vergen.

Terwijl we allemaal hetzelfde doel hebben.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt Hendrik.

Alleen heeft een club vaak een iets hogere drempel dan een los evenement, ik denk dat dat de enige reden is van de wat lagere opkomst.

Veel clubs hebben nou eenmaal bepaalde structuren en regels terwijl veel mensen gewoon wat willen baggeren.

Aan de andere kant bestaat JCN relatief nog maar kort terwijl tegelijkertijd een Jeepclub nog steeds wordt gezien als een stel rauwdauwers die de hele dag aan het bier zitten...

Dus het wen-proces duurt nog wel even.

Dat geld dan als reden gegeven wordt door een aantal kan, maar geldt (denk ik) niet voor het gros.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

???? Je hebt toch niet aan de fles gezeten he Kmeel ???

Snap die laatste zin niet helemaal ( helemaal niet ) unsure.gifunsure.gif

Dat de poen als reden wordt opgegeven door sommige personen is zeer goed mogelijk, maar dat gaat -denk ik- niet op voor het merendeel die niet komen.

...zoiets? biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat de poen als reden wordt opgegeven door sommige personen is zeer goed mogelijk, maar dat gaat -denk ik- niet op voor het merendeel die niet komen.

...zoiets? biggrin.gif

Ja ligt aan mij Ik las het eerste woord "geld" als dat geld voor inplaats van €€€€ excuses

oorzaak drank

----------------------------------------------------------------------------------------------------

wil er nog wel even aan toevoegen dat het erop lijkt dat als er bij een voetbal club de contributie verhoogd wordt met 5 piek

er een hoop commotie ontstaat maar dat men wel een barrekening heeft waar je U tegen zegt. Dus denk dat het meer in het idee zit. Lidmaatschap van € 5,00 per maand is toch wel te doen ??? Er is toch niemand die er financieel wijzer van wordt. Als we ons niet verenigen is het dalijk helemaal afgelopen met terreinrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Menno,

Door de drukte een paar dagen niet gekeken.

Maar in Horst ben ik nooit geweest dus je bent in de war met een ander.

Het doet mij alleen als echte Jeeper heel veel pijn dat er neer dan 1000 forum mensen zijn.

En er op Jeep club evenementen er dan nog geen 1% komt (uiteraard zonder de marshals)

En word er geklaagd over inschrijfgeld.

Maar een lid betaald uiteraard minder om de motivatie om lid te worden te vergroten.

En dan geeft een club in Havelte een baggerfeest zonder enige begeleiding of leuke proeven,

en dat meen jij dat deze organisatie top is.

Deze mensen hebben een terrein en jagen 500 auto'"s erop a 25.00 euro en zijn er nog sponsoren

die hun mobile werkplaats er neer zetten.

Dus deze jongens pakken veel geld.

En als Jeepclub op een evenement 60 a 70 auto's krijgen a 25.00 euro en dan ook door veel vrijwilligers er hard

gewerkt word dat vind men dan gewoon.

En als vervolgens de Jeepclub het mooiste evenement van het jaar heeft (Jeepcamp)dan komen de mensen die zich daar al

lang op verheugen om elkaar te ontmoeten en lekker te rijden.

Maar helaas weer weinig mensen van het forum.

Laat een ding duidelijk zijn dat het Forum niet zonder Jeepclub kan en de Jeepclub niet zonder forum wil.

Dus Jeepclub zou ook jou club kunnen zijn waar gezelligheid en gezamelijk terreinrijden hoog in het vaandel staan.

Ik ben me bewust dat dit bericht misschien wat stof doet opwaaien,maar geloof me doordat er elke keer weer dit

soort dingen als te duur of weer een ander soort van commetaar komt.

Het organiseren van leuke dingen steeds meer energie vergen.

Terwijl we allemaal hetzelfde doel hebben.

Hendrik

black beer,

ik geef toe dat ik fout zat met die 2 laatste postjes,

ik had het even niet goed gelezen/begrepen, en mijn lontje was op dat moment ook even te kort

en ik zal gerust nog wel een X (als dat nog mag) met jcn meerijden moet alleen zo uit komen ik heb nu eenmaal niet ieder weekend tijd, meer niet als wel

maar goed dan is dit ook weer uit de wereld ik zal het niet meer over havelte hebben

groeten menno

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach bij mij is het ook geen kwestie van geld

ik wacht gewoon op een goed lidnummer

Ik zou 000 aanvragen. smile.gif

Misschien eens een topic maken over Jeepclub Nederland? Voors en tegens of zo? Stof genoeg zo te lezen.

Wel in ff serieus en wie een leuk standpunt heeft mag beginnen...

(wie weet komen er nog goeie tips uit)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou 000 aanvragen. smile.gif

Misschien eens een topic maken over Jeepclub Nederland? Voors en tegens of zo? Stof genoeg zo te lezen.

Wel in ff serieus en wie een leuk standpunt heeft mag beginnen...

(wie weet komen er nog goeie tips uit)

nee wacht op 666 wink.gif

2e is een goed idee...

zal ik aftrappen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...