Spring naar bijdragen

De Bar


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

zeg Barman, kan ik nog wat bestellen?

ander weer graag, zon ofzo, het regent nu pijpenstelen en daar heb ik zo weinig aan daar ik geen pijp rook dry.gif ik wil ook geen engelse regen want honden heb ik genoeg en katten wil ik niet sad.gif

dan ga ik nu naar de garage want mijn pa had laatst de deur uit mijn auto gereden ( en dan zeggen ze dat vrouwen niet kunnen rijden rolleyes.giftongue.gif ) en die hadden ze teruggezet maar ik reed net een stukkie en het werd ineens nat dry.gif ik rubber opzij drukken zit er nog een kier, ik vond het al zo tochten als ik reed , en extra lawaai maar goed heb de radio altijd hard aanstaan dus dat was zo op te lossen tongue.gif goed maar ze gaan er nu dus even naar "kijken"ik hoop niet dat het bij "kijken"blijft want dat kan ik zelf ook wel smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Pullie@Nov 8 2005, 23:52

hallo, ik ben een luie donder en ik heb al gewerkt vandaag, da's de serveester, ikke ben die lamzak die aan het eind van de bar in zijn pilsje zit te staren  blink.gif <div align="right">

hoi cool.gif

hoe verklaar je dan wat je net vertelde? tongue.gif

Originally posted by Pullie@Nov 8 2005, 23:46

waren  er wat meer dan een dus ik help wel een handje, 

<div align="right">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen,

ikke doelde op het feit dat onze over ijverige barmedewerkster van vanavond een paar borrels meer in schenkte dan dat er klanten zijn in ut cafe, dus dan moeten we maar een borreltje extra drinken "HIK"

maar nu lust ik wel weer een pilsje om hem weg te spoelen.. laugh.giflaugh.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...